Nastala chyba při přehrávání videa.
  • paascha
    *

    Nemyslím, že by to bylo v dněšní době nějak mimořádně šokující či pobuřující. Navíc to není ani varující, ani vysvětlující, ani nic jiného. Prostě takový blbý film, kde se pleskají po zadku a žerou hovna. Internet je plný horších věcí a realita je mnohem, mnohem odpornější. A varování před fašismem a zneužitím moci? Dnes? V době Paroubka, Grosse a Dalíka? Cha cha cha(15.10.2008)

  • juta
    ***

    Nelibuju si ve zvrácenostech, takže nedokážu tento snímek pořádně ocenit. Pustil jsem si ho hlavně díky nálepce "nejzakazovanější film". Tak jsem byl zvědavý, co se pod tímto už pochybným názvem schovává. Film vás dokáže trochu psychicky zdeptat, díky čemuž si odpad rozhodně nezaslouží. Právě kvůli tomu, že ve vás dokáže vyvolat určité emoce, tak se stojí za to se na tuhle malinkou "zvrácenost" podívat.(8.9.2016)

  • igi B.
    *****

    ...nebo odpad? Nepochopitelná provokace? Bezobsažná formalita? Homosexuální úlet? Levičácká moralita? Antifašistické poselství? Pohanské rouhání? Sadistická hříčka? Podobenství bez sdělení? Artistní nuda? Ztělesněné zlo? Vždyť proti některým současným filmům je tahle hříčka slabou polévkou! A tak komu a proč (!) tak vadí tohle spojení Sade-Pasolini? Byť ten Sade je zde vlastně jen >velmi volně< na námět... Lze vůbec tenhle film nějak >objektivně< hodnotit podle běžných - a navíc filmově-laických ! dnešních ! - měřítek? Lze jej hodnotit mimo kontext celé Pasoliniho tvorby a života? Proto jsem navzdory pokrytcům do zdejších statistik vložil ten nejvyšší počet hvězd... I když tenhle film chci vlastně nechat bez hodnocení...(9.8.2006)

  • lillien
    odpad!

    Tak před 15 lety by mě to možná alespoň šokovalo, ale dnes už to pro mě byla jen dobová zvrácenost, která skrz všechna ta hovna tak moc tlačí na pilu v tom, aby to v rámci tehdejší kinematografie někam posunulo hranice, že pokud to má ještě nějaká jiná poselství, tak se v těch natahovaných fekáliích naprosto utopí. Víc než polovina filmu doslova!! o hovně. Není to porno a pokud je v tom náhodou nějaké umění, pak jsem za sebe upřímně ráda, že nemám natolik maligní intelekt, abych ho v tom byla schopná nalézt a zavírat oči nad těma uchylnýma, teatrálníma dědkama a žraním hoven. Je to maximálně na poblití.(21.3.2013)

  • MM_Ramone
    *

    Veľmi som bol na tento kontroverzný film P.P.Pasoliniho zvedaví. Jednými vynášaný na piedestál slávy umenia a inými nekompromisne vyradený do odpadu. Ja budem patriť ku tej druhej skupine. Mne na tom nič zaujímavé, progresívne, či dokonca umelecké nepripadalo. Videl som iba zle natočenú primitívnu nechutnosť. "Saló o le 120 giornate di Sodoma" bolo jedným z mojich najväčších filmových sklamaní. *(2.10.2008)

  • - Místo výkalů byla pojídána směs čokolády s pomerančovou marmeládou. (Kulmon)

  • - Jan Bernard ve své studii o Pasolinim napsal: „Pasolini prezentací těchto krutostí protestuje proti vykonavatelům moci, kteří se považují za bohy a pod anarchistickým heslem „Není-li Boha, je všechno dovoleno,“ redukují lidské tělo na věc, libidinózně člověka vykořisťují, odcizují a přivlastňují si jeho sex." (Zdroj: Daniel Molitor)

  • - Při premiéře v Západním Německu roku 1976 byl film zakázán státním prokurátorem. Pár dní nato byl nicméně povolen. (HellFire)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace