poster

2019: Noví barbaři

  • Itálie

    Nuovi barbari, I

  • anglický

    Warriors of the Wasteland

  • anglický

    New Barbarians, The

Sci-Fi / Thriller / Akční

Itálie, 1983, 87 min

  • Shit
    **

    Když pominu, že ty future vozítka těch nejhrůzostrašnějších zmetků ve filmu, co by vlastně měly působit nesmírně drsně, vypadaj jak plechový hračky pro malý děti, že scénář je stupidní a hlavně nudnej a že zabíjení tu je snad nejhorší, co sem měl tu čest kdy viděl, připomínající filmový zabití Bruce Campbella, když se neobjevil na natáčení v My name is Bruce, kdy je nejdřív záběr na živýho člověka, pak na výstřel a pak se do záběru hodí šílená figurína, tak to bylo vlastně ještě docela koukatelný(9.5.2009)

  • Superpero
    *

    Asi nejteplejší film, co jsem kdy viděl. Už hlavní hrdina je necharismatickej gay. Navíc naprosto neschopnej, jelikož ho vždycky zajmou, nebo málem zabijou a z bryndy ho tahá, debilně vymóděný lučištník, Fred Williamson. To ale není nic prosti záporákům – Templářům. Velitelské duo má superbuzerantský účesy, a jako iniciační rituál dokonce hlavního homoděje vomrdaj do prdele. Ten přitom předstírá, že se mu to nelíbí, ale všichni víme, jak to je. Celé je to levné a sračkoidní. Postapokalyptickou atmošku má navodit kamenolom. Templáři se tam prohánějí v debilních vozítkách, kterým slouží ke cti vynalézavé vraždící vychytávky. Hezká herečka skoro nemá prostor a místo ní tam běhá nesympatickej malej zmrd z House by the Cemetery.(10.4.2015)

  • Spock
    ***

    Italská produkce mě opět nezklamala. Souhlasím s tím, že příběh je pro mě jako diváka o ničem a stejně tak bych mohl spekulovat nad originalitou některých použitých nápadů a scén, ale hudební a řekněme i akční provedení filmu, je pro mě uspokojivé. Hlavní hrdina je borec, který nakonec nakráčí do závěrečné řežby jako by zrovna vykosil pár banditů v nějakém westernu. Ten schovaný pancíř už taky není nic nového, stačí se podívat na Eastwooda ve filmu Pro hrst dolarů. Každopádně mě tahle a jiné podobné reminiscence potěšily. Když k tomu přidám zajímavou hudbu a taky „umělecky“ natočenou milostnou scénu v něčem, co mi připomíná tak trochu malý skleník , musím být spokojen.(14.8.2008)

  • J.Connor
    ***

    Diskotékové post-apo s barvičkami, kostýmečky, klávesičkami a nějakým tím gorečkem. Vzhledem k tomu, že k v Itálii 70. a 80. let patřilo k dobrému vkusu režiséra natočit horor, western a trashové sci-fi, začíná mě po tomhle kousku dost mrzet, že Dario Argento nepsané pravidlo v případě sci-fi nedodržel. 2019 si v tomto podřadném žánru stojí celkem dost dobře, přeci jen Castellari není začátečník a dovede zvládat alespoň elementární filmařské úkony. Navíc se film nebere vážně, chvílemi je skutečně roztomilý a díky krátké stopáži nestihne nudit. Zajímavostí je, že tvůrci film umístili do stejného roku, jako později Martino své 2019: After the fall of New York. (jo a nejsou náhodou Fred Williamson a Steve James bratři ?) + úvodní scéna s miniaturou měste je ultimátní (v dobrém)(14.5.2009)

  • corpsy
    ***

    No priznajme si, niesu na všetkých tých trashových kúskoch a rôznych iných italo vykrádačkách, ako napr. FIREFLASH či 1990: BRONX WARRIORS, najlepšie ich plagáty, resp. ich VHS či DVD cover? Doslova výstavné kúsky. Som milovníkom tohto druhu filmov, ale THE NEW BARBARIANS ich povesť akosi kazí. Dávam však 3* aj napriek tomu, že je to jeden z najslabších kúskov tohto žánru.(10.3.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace