Komentáře uživatelů k TV seriálu (8)

  • Snorlax
    *****

    První díl se věnuje Gottovi od prenatálního zpěváckého věku až po jeho angažmá v Semaforu. Je to tradiční přehlídka mluvících hlav, ale co také vymýšlet jiného? Příjemnà je pestrost osobností, které v dokumentu vystupují. Prvni díl za plný počet. Druhý díl je možná méně hodnoutný objemem a hloubkou informací, ale zase naprosto všichni zúčastnění o Gottovi mluví s takovou úctou, až je to dojemné. Třetí dîl už je jen takovým milým povídáním o tom, že Karel Got nezkazí žádnou legraci. Hodně prostoru má sàm Gott, a tak je upozaděno to, co jsem obdivovala na předchozích dílech, čili pestrost zpovídaných.(16.7.2019)

  • argenson
    **

    Na YouTube je několik kanálů spravovaných nadšenci z Německa a Ruska, kteří neustále vyzobávají perličky z archívů různých zemí. V Německu při příležitosti Gottových osmdesátin natočili dokument, kde je Karel aspoň provázel Prahou po místech svých začátků. Naproti tomu Česká televize s určitě nejbohatším archívem vypotila tříhodinový vyprávěcí dokument naprosto o ničem. Že je Karel Gott profesionál, který si váží svého publika, je obecně známá věc. Namísto spousty oslavných monologů a přiblblých historek (Jiří Krampol) mohla mnohem víc prostoru dostat hudba. Asi byl nějaký vážný důvod, proč nepromluvil Ladislav Štaidl, který Gottovi čtvrtstoletí vedl kapelu a napsal pro něj řadu dodnes hraných písní. Stejně tak Jiří Suchý zmínil, že když Gotta verbovali do Semaforu, ten řekl, že půjde s podmínkou, když vezmou i Milana Drobnýho. Z toho plyne, že museli být přátelé. A Milan Drobný tady taky nepromluvil. I když z bulváru před časem vyplynulo, že se nějak poštěkal s paní Ivanou. Ale ani paní Ivana se neobjevila. Má sice nepříliš lichotivou image před veřejností, ale nevidím důvod, proč by nemohla zaznít v dokumentu jako manželka a matka Mistrových dětí. Plus další drobnosti typu, kdy několikrát zazní jméno Karel Štědrý a sám zpěvák je pak uveden titulkem Jiří Štědrý. Nebo Darinku píšeme jako Rolincová nebo Rolins, nikoli Rolinc. To pak zavání strašným diletantismem a nedbalou péčí o celý výsledek. Takže pořád platí, že nejlepší portrét Karla Gotta je ten už hodně starý časosběrný z let 1978-1986.(28.7.2019)

  • otík
    *****

    V prvním dílu jsme se dostali od úplného mládí po angažmá v Divadle Semafor. Mraky lidí na Gotťáka vzpomínají v krátkých prostřizích + Karel to komentuje či pokračuje v líčení svého života v nějaké kavárně + dostaneme i poměrně dost původních autentických záběrů. Zatím velmi slušný vzpomínkový dokument s milým slovem samotného oslavence. Druhý díl by mohl nést podtitul Karel je profesionál. Všichni, kdo o Karlovi vypráví, jej chválí jako nesmírně poctivého, pokorného a vždy připraveného zpěváka. Gott sám v rozhovoru v kavárně pokračuje ve vzpomínání na dobu od angažmá v Semaforu přes účinkování v divadle Apollo až po sólovou dráhu. Dostane se až do období písně Včelka Mája, kterou musel zpívat téměř pořád. Je to velmi milé povídání, Gotťák se velmi hezky poslouchá. Jediným překvapením tohoto dílu je snad jen zjištění, jak dnes vypadá Lešek Semelka. Třetí díl je zaměřen na Karla baviče. Kolegové z branže Gotta vyzdvihují jako výborného společníka, dobře naladěného člověka milujícího humor. A Karel to také sám potvrdí a navíc povypráví dvě oblíbené anekdoty. Dočkáme se také dalších retrospektivních ukázek z posledních 27 let. Dobrý závěr dokumentárního minicyklu. PS: rozdělení na tři díly mi přijde zcela zbytečné, klidně bych s Kájou strávil více času při jeho vzpomínání než jen 45 min.(13.7.2019)

  • Autogram
    ****

    Po prvej časti na môj vkus dokument príliš veľa času strávil hovoriacimi hlavami, ale o to viac informácií dostaneme. Pri druhej časti som už nabehol na tú vlnu historiek, zážitkov a len občasného veľmi krátkeho spevu a som s dokumentom spokojný.(20.7.2019)

  • quixote
    **

    Dalo se to natočit zajímavěji, aby to bylo méně plytké.(28.7.2019)

  • EddieIron
    *****

    Kvalitní a důstojný dokument. Ale ten název, to muselo dát hroznou práci vymyslet...(21.7.2019)

  • Ajfist
    odpad!

    Z mého pohledu naprosto zbytečný dokument.Gott sice už léta otvírá akorát hubu na playback,ale všichni i za tento podvod na diváky furt oslavují a diváci mu to zřejmě stále žerou.Zřejmě něčí snaha ještě na závěr zvednout jeho popularitu a cenu.(20.7.2019)

  • Benigni
    *

    Z kameramanského hlediska naprostá prasečárna. Nevím, co je to za pořad - jen kaleidoskop více či méně záživných rozhovorů...´´(25.7.2019)