Reklama

Reklama

Obsahy(1)

„Než od papá naplánovanou s milionářem svatbičku, to radši z výprodeje spodničku“, říká si dcerka z lepší rodiny, když se se svým automobilem řítí ulicemi města. Jenže je to právě dobře situovaný Charley, kdo ji zachrání před pokutou od přísného policisty. Všichni tři pak vtrhnou do davu slevychtivých paniček, aby přeci jen nějaký ten limitovaný kousek oděvu získali. Charley se poté ve snaze udržet s dívkou kontakt nechá najmout jako šofér jejího papínka, čímž se dostane do centra vyděračské kauzy, jejímž originálním řešením se nechte překvapit ve filmu. (dopitak)

(více)

Recenze (2)

dopitak 

všechny recenze uživatele

The Lost Films of Stan Laurel and Oliver Hardy: The Complete Collection – Volume Five (1924-1929). Nůůůda. Hardy tu sice nehraje zase tak malou roli, návaznost první části s výprodejem a druhé s vyděračským dopisem je nicméně tak křivě slepená, že se neubráníte pocitu otrávenosti, kterak scénáristé udělali z diváka vola. ()

Iggy 

všechny recenze uživatele

Povedená a nápaditě natočená groteska s Charleyem Chasem v hlavní roli. Švihák Charley usmíří policistu s dívkou, která jela příliš rychle autem, a společně se vydají do výprodeje látek. Z tlačenice, která si nezadá ani s výprodeji v obchoďácích u nás, nakonec vyjdou vítězoslavně (i když potrhaní, s prohozenými čepicemi a policista bez košile, kterou mu vytáhli v domnění, že jde o prostěradlo). Charleymu se dívka moc líbí a tak aby se zavděčil jejímu náročnému otci, musí získat z vyděrače Olivera Hardyho kompromitující milostný dopis. Do nočního klubu se dostane jen s pomocí dámské figuríny, kterou pak oblafne i opilého Hardyho. Film vrcholí hromadným útokem návštěvníků klubu na Charleyho. Házejí po něm, co jim přijde pod ruku a Charley jim to hbitě odpálkovává nazpět, nejprve bubnem a pak banjem. Film končí výborně natočeným útěkem Charleyho s figurínou-dívkou. Stejně jako ve většině Chaseových grotesek ovšem Charleyho happyend nepotká. ()

Reklama

Reklama