Reklama

Reklama

Recenze (4)

LiVentura 

všechny recenze uživatele

Velmi specifický western o tom, kterak naštvaný pistolník o ženu přišel těžce raněn a přece pln odhodlání pomstít se... Naprosto originální triky a skvostná kamera. ()

Cervenak 

všechny recenze uživatele

Nebol by to zlý western, Baldi bol dobrý režisér a aj toto má výbornú kameru, super krvavé prestrelky a je to vlastne akýsi remake Blindmana bez blind mana. Akurát to bolo primárne natočené ako 3D atrakcia, takže hrdinovia neustále niečo strkajú a sypú do kamery a na divákov lietajú nože, oštepy, šípy, netopiere a iné blbosti, čo je bez skutočného 3D otravné a hlúpe. ()

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Pro 3-D efekt natočený film, kde se této technice podřizuje úplně všechno. Od letících šípů až po prosté podání ruky, vše co může, Comin at Ya! halí do trojrozměrného kabátku. Trochu překvapivě pak působí fakt, že přes všechno opájení se tehdy znovuzrozenou filmovou technikou, jsou tyhle už pozdní špagety nejen stravitelné, ony jsou dokonce dobré! Mlčenlivý Anthonyho hrdina se vydává na záchrannou misi, aby vyrval ze spárů bandy únosců žen svou novopečenou manželku. Hned první černobílá scéna únosu nevěsty z kostela se stala zřejmě inspiračním zdrojem pro Tarantinova Kill Billa, jinak si tu podobnost nedokážu vysvětlit. Každopádně to byla jen jedna z pamětihodných vizuálně pohledných libůstek, protože kamera společně se Savinovou hudbou patří k tomu nejlepšímu, kvůli čemu se dá Comin at Ya! doporučit. Máme tu sice několik více či méně slabých míst, od směšného útoku plastikových netopýrů přes dosti zoufalé herce, za nejlepšího se dá považovat Anthony, a to už je co říct, až k finální "nabíhací" přestřelce, i tak ale hodnotím tenhle zapomenutý flák pozitivně. A abych zůstal věren pokleslému způsobu svého hodnocení, nemohu než kvitovat i odhalenou a velmi přitažlivou Victorii Abril. Za čtyři. ()

Reklama

Reklama