• Haymar
    ***

    Samí skvělý herci (Fieldová, Harris, Sutherland, Mantegna, D'Angelová), silný námět, velký potenciál... přesto výsledek tak nějak nemastný/neslaný... V první řadě je to nehorázně odfláknutým scénářem! Už samotný fakt, že divák od začátku ví kdo je vrah a kam to všechno spěje, si přímo říká o nějaké rozvinutí hlavní dějové linie (nebo o dějový zvrat)... Druhou achylovou patou je slabá režie, která prostě neudrží napětí a pozornost diváka až do konce (po vynikající úvodní třetině filmu těžce dochází dech a v podstatě už jen vaří z vody). Klobouk dolů před Sutherlandem (ti hajzlové mu prostě jdou), z jeho záporáka fakt běhal mráz po zádech...(29.4.2010)

  • lennyd
    **

    Při jedné z každodenních cest z práce zavolala Karen McCannová (Sally Field) domů své dceři. Během telefonického rozhovoru se ale do domu někdo vloupe a dceru brutálně zabije. I když po krátké době policie padoucha dopadne, musí jej kvůli procedurálním chybám při vyšetřování pustit zpět na svobodu. Ale to si Karen nechce nechat jen tak líbit - začne Roberta Dooba (Kiefer Sutherland) sledovat na každém kroku, a brzy si je jistá, že bude vraždit znovu. I poté je policie bezmocná, a tak Karen bude muset vzít zákon do svých rukou ... Tak tohle byl asi nejprůměrnější film který jsem viděl. Nebyl ani dobrý, ani špatný, herci byli takoví ... průměrní, nikdo nikde nevyčníval, prostě totální průměrná šeď. Po několika hodinách jsem si nebyl schopnej pořádně vzpomenout ani na název filmu, natož o čem to bylo, nebo kdo tam hrál (snad jedině Kiefer Sutherland je trošku výraznější). Dal by průměrné 2.5*...(28.2.2009)

  • kingik
    **

    Karen a Mack McCannovi žijí se dvěma dcerami na předměstí San Franciska. Jednoho dne se jim kdosi vloupá do domu a brutálně znásilní a zavraždí jejich sedmnáctiletou dceru. Policie sice vypátrá a zatkne vraha, kvůli procedurální chybě při dokázování je však propuštěn. Když Karen zjistí, že vrah už si vyhlédl další obět a vetřel se do přízně její šestileté dcery, rozhodne se jednat. Jenže v tomhle thrilleru se skoro nic neděje. Hodně řečí na úkor nějaké akce. Až dojde po těch kecech k finálnímu střetu obou protagonistů, ten je tak krátký a zbrklý, až to naštve. Pochvalu však zaslouží ústřední znepřátelená dvojice. Uvěřitelná Sally Field jako matka trpitelka a ochranitelka a Kiefer Sutherland jako všehoschopný násilník. Jenže zesnulý John Schlesinger se už tolik nesnažil a dodal tuctový thriller v téměř televizním pojetí, kterému nejlépe padne synonymum nuda. A kdyby se chtělo mohl to být hodně napínavý thriller. Mé hodnocení: 40%(13.3.2013)

  • Agatha
    ****

    Dobrý námět, ale místy nedobrý scénář. Nebýt toho tak zde máme drama jako podle předpisu. Vynikající a přirozená Sally Field nasadila hereckou laťku hodně vysoko už ze začátku. Její bezmoc a zoufalství, které prožívala když po telefonu slyšela jak někdo vraždí její dceru, byla dechberoucí. Pak její výkon kolísá, ale ke konci opět graduje. Nejvíce mě překvapila její slova k vyšetřujícímu policistovi: " ...Víte co - seru na Vás!..." To bylo v dosud umírněném scénáři trošku překvapivé a nečekané. Ed Harris zde nedostal příliš prostor, ale i tak se mu herecký talent nezapře. A Kiefer Sutherland v roli odporného násilníka a vraha neměl chybu. Stačilo by to jen celé trošku dotáhnout do konce a mohlo se to příblížit k dokonalosti. Hodnocení 59% se mi zdá ale hodně neodpovídající...(16.2.2008)

  • starbrejkr
    **

    Asi bych se na to normálně nekoukal, protože ta zápletka je strašně tuctová, ale přiilákala mě trojice hlavních herců. Bohužel ale musím konstatovat, že kdyby to hráli neznámí televizní herci, dopadlo by to stejně. Postavy ve filmu jsou totiž tak strašně ploché (hlavně Kiefer, který prostě musí být ten nejklasičtějí úchylák, co leje psovi kafe na hlavu, háže po lidech nedopalky a má pokoj plný Hustlerů, prostě jedna špatnost za druhou:-D), že s nimi herci těžko mohli něco udělat, navíc Sally Fieldová ve spojení s příšerným dabingem leze spíše na nervy. Ten film nemá tempo, většinu doby se nic neděje, což má být asi kompenzováno jakousi psychologií hlavní postavy. Ani ta se ale nijak nerozvíjí a už vůbec ne nějak překvapivě, obzvlášť pochybně působily pasáže z onoho sdružení lidí, co ztratili děti...možná že v Americe něco takového opravdu existuje, ale působilo to na mě příšerně a rozhodně to neříkalo nic o psychice lidí. Kapitolou samou pro sebe je jen závěr, který se samozřejmě rádobydramaticky protahuje, kdy hrdinka, která se předtím naučila špičkově střílet, je schopná trefit útočníka až napotřetí. Ty dvě hvězdičky jsou za pár povedenějších pasáží (příchod Kiefera do domu) a tak trochu z úcty k tomu, že bych na film s tak ponurou tématikou neměl až tolik plivat.(25.2.2009)

  • - V knize je Karenovo příjmení Neuman, namísto McCann. (Nedhelborn)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace