Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Martin741
    ****

    Klasicka normalizacna komedia, ktora sice nema na snimky typu Jachyme hod ho do stroje, ale pobavit dokaze. Vyborni herci : Brodsky, Zazvorkova a Mensik /Spalovac Mrtvol, Happy End/ ...... a stale si radsej pozriem tuto fajnu komediu nez hrozy typu Panelak, Ordinace, pripadne Bratislavafilm a podobne "klenoty" : 74 %(23.3.2013)

  • D.Moore
    ****

    Milý a jemně vtipný film, během jehož sledování mám od začátku do konce permanentní úsměv na rtech. Zbožňuji hlavně scénu, kdy Josef Bláha ve svém bytě sedne ke klavíru a začne Janě Brejchové hrát neskutečně dramatickou skladbu, kterou pro ni složil. A jedinou chybu nemá ani závěrečná několikanásobná konfrontace v bytě Tomášových, při které se už tradičně chechtám jako blázen. Tři a půl hvězdy zaokrouhluji nahoru. Rád.(7.1.2012)

  • gabin(a)
    ****

    ZELENKAVÁÁÁÁÁÁ! Jako příznivec Františka Peterky a Ivy Janžurové musím dát 4 hvězdy. Kromě Zelenkavé patří u nás doma k oblíbeným i věty "Ale ten tón, ten tón!" a "Šíííleně mě bolí hlava!" (pochopitelně s rukou položenou teatrálně přes čelo). Do puntíku souhlasím s komentářem Oskara. A taky s Tosimem, že je to snad jediný film, kde RR nepřehrává.(18.2.2010)

  • tomtomtoma
    ****

    Hodíme se k sobě, miláčku...? je komedií partnerských vztahů. Přívlastek satirický lze v intelektuálním opojení použít, i když je spíše využit jako ochranná známka. Zápletka je jednoduchá, herecká sounáležitost sází na souhru dokonalosti a doplňování a pozorovat ji je diváckou slastí. Díky vyvážené chemii jsou vymýcena hluchá místa a klokot bizarního sledu událostí a vystřelovaných slov není k zastavení, ani k utahání. Romantický idealismus je chvilkové zanícení ducha, ale omamný stav nedisponuje trvalým charakterem a každodenní všednost po kousíčku vnáší pochybnosti, pokušení i odvahu ke zvratům. Nevyzpytatelnost lidského srdce nedokáže zkrotit ani logická přesnost počítacího stroje. Soulad principů duší vytrhne ze stereotypů a laškovně si pohrává se směrováním cest. Konečné zúčtování ukazuje jasného vítěze, život. Rozverná hravost rozpaluje, ponouká a zakončuje. Hlavní postavou partnerských hrátek zlomyslného osudu je vedoucí železářství Viktor Tomáš (velmi dobrý Vlastimil Brodský), znuděný z bláhového romantického vydírání partnerky. Pragmatismus je účelný ve všednosti, zasnění dává vznešený pocit mámení. Tíhnutí pouze k jednomu způsobu nazírání ochuzuje vlastní vnímání života. Hlavní ženskou postavou je fotografka Marta (skvělá Jana Brejchová), Viktorova choť. Hlava, zasněná v oblacích nekompromisně vyžaduje pozornost a důkazy jedinečnosti vztahu skrze patetická gesta a slova. Souznění uchvacuje a dává vyniknout vlastní malosti. Postava s nejcyničtějším dopadem je lékařka Soňa Brčková (zajímavá Regina Rázlová). Náhoda, růžové brýle a náprava vlastního zadostiučinění berou průběh pevně do svých dlaní a s uspokojením škádlí. Důležitou postavou je hudební skladatel Petr Karát (dobrý Josef Bláha), ušlechtile vznešená osoba i spásná cesta vysvobození. Z dalších rolí: Martina kamarádka ve třetím vysněném manželství Alena Kučerová (velmi zajímavá Iva Janžurová), její spřízněný manžel Kája Kučera (dobrý František Peterka), dotěrný loudil a instalatér Franta Vencl (příjemný Vladimír Menšík), Viktorova zachraňující tetička Emilka (Stella Zázvorková), zmatená lékařka Marie Tuchlová (sympatická Eva Jiroušková), zvědavá zdravotní sestra (půvabná Stanislava Bartošová), či dobromyslný asistent u počítače budoucnosti (příjemný František Filipovský). Nejde o strhující komedii, přesto eskapády slov i událostí s rozvernou hravostí nahlíží do lidských srdcí a upřímnosti. Partnerské vztahy se časem opotřebovávají, panika je často na místě a tento film dokáže v bláznivém rytmu pobavit.(7.9.2017)

  • closed.eye
    ***

    Co si budeme povídat, cáklá komedie, nijak zvlášt' nevybočující z řad tehdejší české tvorby, ale člověku je milo si u ní občas odpočinout, obsazena je výborně. Mám ráda Janžurčino střelený "HAHAAA!" a jak ukončí telefonát s naprosto cizím člověkem: "Nazdar!" :-). Taky je hezký: "Dobrý večer, promiňte, dovolte, abych se představil, jsem hudební skladatel Petr Karát." "Rimskij Korsakov."(23.10.2011)

  • - Film zarobil 5 miliónov korún, a tak režisér Petr Schulhoff začal písať druhý diel, ktorý ale nedokončil, lebo pár rokov na to ochorel zákernou chorobou, svoj zlý zdravotný stav psychicky neuniesol a nakoniec sa doma obesil. (Zdroj: ahaonline.cz) (Raccoon.city)

  • - Dejová linka postavy inštalatéra Franty Vencla mala byť pôvodne väčšia, vzhľadom k tomu, že si ale s režisérom nepadol do oka, dostal Vladimír Menšík menší priestor a z priebehu natáčania bol úplne znechutený. Hovoril, že keby toto tušil, nikdy by do toho nešiel a od tej doby s režisérom Schulhoffom už nikdy nič nenatočili. (Zdroj: ahaonline.cz) (Raccoon.city)

  • - Sálový počítač sloužící k vědeckému výběru imituje stěna pokrytá standardními páskovými magnetofony tuzemské výroby - monofonní magnetofon TESLA B70 typ ANP 260. Vyráběl se ve čtyřech barvách i v oné modré. V dobách, kdy frčely sálové počítače spolupracovala disková pole s magnetickými páskovými médii (zde je představují magnetofony), ale ty se, dle potřeby, otáčely i v protisměru – zde nikoliv. Do sálu se vstupovalo ve speciálním oblečení, aby se nenarušilo bezprašné prostředí. (Brtniik)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace