• Master19
    **

    První polovina je nezáživná ukecanost, kdy divák těžko dovozuje smysl jednotlivých scén. Ve druhé půlce to do sebe zapadne a cvak, past sklapla, zloduši už jen rozcuchaní nervózně kouří vědomi si blížícího se kriminálu. Nejlepší je asi linie s oběma bratry a zmínku zaslouží i bezpáteřní Jiří Klem. Jako kriminálka je to ale dosti slabé.(26.9.2017)

  • zette
    ****

    Kvalitni drama o taxikari (vyborny Jiri Klem ve sve snad nejvetsi filmove roli), ktery touzi emigrovat do Svycarska za svou byvalou milenkou. Nehodla se pred nicim zastavit a je ke svemu cinu ochoten vyuzit vsechny kolem sebe. Vsechny zaporne postavy na sebe sijou tak dlouho "boudy", az skonci v rukou SNB... Dobre charakteristicky rozpracovane postavy.(21.3.2013)

  • Aidina
    **

    Režisér Petr Schulhoff zpracoval skutečný případ loupeže v poštovním muzeu. Jejím iniciátorem je pražský taxikář, který se podílí na krádežích starožitností a jejich pašování do ciziny. Sám se chce dostat za „čáru“ za svojí velkou láskou. Jednou z podmínek pro převedení za hranice je získání vzácné poštovní známky. Pro svůj cíl se rozhodne zneužít i svých nejbližších.(25.2.2013)

  • dobytek
    **

    Starý český kriminální filmy docela můžu, ale tenhle mě zrovna moc nezaujal. Musim uznat, že nejvíc mě asi překvapil Jiří Klem. Mam ho spíš zafixovanýho jako dabéra a takovýho herce vedlejších rolí, ale tady zahrál naprosto ukázkovýho bezcharakterního záporáka, kterej využívá všechny kolem sebe pro vlastní prospěch. Problém je, že celej film se jenom kecá a kecá a kecá a pomalu se vysvětlujou různý vztahy mezi postavama, jejich motivy, jejich osudy, atd... Pořád jsem čekal na nějakou tu kriminální zápletku, ale ta přijde až v závěru. Pak se všechno odehraje strašně rychle a najednou je konec. Jak jsem už napsal, za zmínku stojí výkon Jiřího Klema. Naopak moc se nepředvedli v rolích jeho bratrů Jaroslav Drbohlav a Vladimír "umaštěnej vlas" Dlouhý. Oba mi připadali, že strašně přehrávaj.(19.2.2012)

  • Ainy
    ***

    Tak žádný med to kdysi opravdu nebyl, když se museli čeští lidé překonávat ve vymýšlení různých fíglů jak se dostat za hranice, za lepším životem. Kradlo se tehdy, krade se dnes a krást se bude i do budoucna. Možná jen s tím rozdílem, že dnes se krade opravdu ve velkém a s požehnaným štemplem všech vládních činitelů. Scéna u baru, kdy si Tomáš objednal jujce, protože měl před restauračkou zaparkovaný auťák, měla pro mě milý, nostlagický význam. Barmanka vytáhla plechovku na pult, z obou stran udělala jednu dírku a nalila do skleničky tak, jak jsme to kdysi dělávaly i my děti.(25.1.2014)

  • - Natáčanie filmu prebiehalo na viacerých miestach Prahy. (dyfur)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace