poster

Po zavírací době

  • český

    Po zavírací hodině

  • anglický

    After Hours

  • slovenský

    Po úradných hodinách

Komedie / Drama / Thriller

USA, 1985, 96 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kaylin
    *****

    Martin Scorsese je další z režisérů, které mám rád, ale u kterých mám docela resty. Setkal jsem se s ním poprvé u snímku "Gangy New Yorku", poté jsem viděl filmy "Letec" a "Prokletý ostrov", které mě přesvědčily o tom, že Leo je skvělý herec, nechal jsem si zatím ujít "Skrytou identitu", ale nikoli "Huga a jeho velký příběh". Ale jeho dřívější tvorba? V tomhle směru už skutečně nemohu mluvit o ničem, a tak jsem se rozhodl, že tuhle svou scorsesovskou negramotnost musím napravit. Snímek "Po zavírací době" se stal mou první učebnicí. Více: http://www.filmovy-denik.cz/2013/02/po-zaviraci-dobe-1985-80.html(9.4.2013)

  • freddy
    ****

    Pozoruhodné komediální drama, nebo spíše černá komedie, která je tak neuvěřitelná a zvláštní, až je vlastně zajímavá. Takový příběh vymyslet, aby do sebe všechno zapadalo a aby všechno vypadalo jako souhra náhod, chtělo určitě velice dobrou fantazii a určitě to dalo mnoho práce. Ale výsledek je opravdu úžasný, já sám jsem se chvílemi nestačil divit, na co se to vlastně dívám a co mi to Martin Scorsese předkládá. Určitě bude něco pravdy na tom, že lidský život se skládá vlastně z náhod. Ale tady je to vyvedeno až do absurdna a to, co jeden průměrný člověk nestihne díky náhodám zažít za celý život, to zde hlavní hrdina prožívá během jedné jediné osudové noci. Náhoda tomu chtěla, aby potkal v kavárně sympatickou slečnu, která mu dala telefonní číslo. Náhoda chtěla, aby večer na to číslo zavolal, aby ho ta dívka pozvala k sobě, aby mu ulétla během divoké zatáčky v taxíku dvacetidolarovka, aby ta slečna nebyla doma a on zatím pomáhal její spolubydlící se sochou. A to je teprve popis prvních asi 10 či 15 minut. Teď si představte, jaké náhody se hlavnímu hrdinovi stávaly po zbývajících asi 80 minut celého filmu. Ale faktem je, že ten příběh drží perfektně pohromadě a všechno to dává smysl. Já byl výsledkem velice příjemně překvapen, a herecké výkony musím označit za dokonalé. A ten vtipný závěr, kdy hlavní hrdina přijde jakoby nic do práce přesně včas, z toho jsem prostě nemohl, jak jsem se smál. Takže opravdu zajímavý zážitek, který hodnotím čtyřmi hvězdičkami.(4.1.2009)

  • Mr.KarlAdler
    ****

    Až kafkovský příběh nočního New Yorku a jeho bezmocné oběti v uzavřené atmosféře, mně tolik neznámé, kde si nemůžete být jistí duševním zdravím lidí okolo a ostatně nakonec ani tím svým. Ať podniknete nebo řeknete cokoliv, vždycky je to špatné řešení, smůla se vám lepí na paty, nevíte kudy kam. Proto jste-li nervózní, hubený úředníček a člověk, který se ptá na problémy cizích čistě ze zdvořilosti, aniž by ho vlastně zajímaly, zůstaňte radši doma nebo v kanclu. Ještě byste třeba svým vyprávěním mohli někoho uspat při tak smyslné činnosti, jakou je masáž ramen. Šíleně úchylnej film! A není nad to, když náhodný kolemjdoucí, kterého, pronásledován, zoufale požádáte, jestli byste nemohli jít k němu domů, odpoví: Dopředu upozorňuji, že do některých věcí nejdu!(6.1.2014)

  • anais
    ****

    Škoda že se nerozvinulo úvodní téma s dívkou Marcy v podání Rosanny Arquette - v ten moment je film nejtajemnější a nejnapínavější. Postupné rozvinutí do úseků nabalených vždy na jinou bizardní postavičku sice odsýpá, ale kdyby Scorsese něco ubral nebo přidal, bylo by to ve výsledku vlastně jedno. I přes relativně civilní téma je film nenápadným vizuálním zážitkem, a to nejen díky perfektnímu střihu a efektním kamerovým jízdám - jemné barevné tónování jednotlivých dekorací chytře doplňuje poblikávající neony nočního New Yorku.(6.4.2017)

  • charge
    *****

    Scorseseho bravurně podaná absurdita, která mě od začátku až do závěrečného konce nenechala klidným a také v podstatě nenudila, divákovi by se skoro až mohlo zdát, že se patrně jedná o snový příběh, což by podle nelogičnosti chování postav mnohé napovídalo. Po skvělém Mysu hrůzy druhý film, který mě od Scorsese skutečně zaujal.(8.3.2010)

  • - Scorsese povedal Griffinovi Dunnovi, aby počas nakrúcania obmedzil sex a spánok za účelom reálnejšieho zobrazenia pocitu paranoje. (Georgei)

  • - Paul Hackett (Griffin Dunne) nosí hodinky značky Hamilton Khaki. (dyfur)

  • - Ve scéně, kdy servírka Julie (Teri Garr) pozve Paula (Griffin Dunne) do svého bytu, první píseň, kterou mu pustí, je "Last Train to Clarksville" od The Monkees. Právě filmový projekt od The Monkees Hlava (1968) poskytl Teri Garr první mluvenou roli. Tehdy se filmování zúčastnila ještě jako Terry Garr. (peetriss)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace