Nastala chyba při přehrávání videa.
  • WANDRWALL
    ***

    Dotyk smrti či Počítání mrtvých nebo Smrtící chapadla? Aby nebyl Frank na dně, když tolik let (pět) po nocích pomáhá druhým, a aby to vydržel, tak se povzbuzoval alkoholem, až ho takový životní styl poslal k depce, s níž není snadné se dostt zase trochu do figury. Navíc si přitom vyčítá, že neudělal dost pro záchranu těch, co jiným v hlavě neleží a valí dál a nekladou si znepokojivé otázky, takže jsou imunní pro setkávání se smrtí a dál mohou pracovat, zatímco Frank potřebuje nasytit krásou života a lidským teplem, které mu může poskytnout jen pro něho vhodná žena a změna práce, která ho vytáhne z jeho chmurného života.(28.9.2010)

  • Shit
    ***

    Ani nevim, co k tomuhle napsat, je to takový celý divný, neustále z toho sálá depresivní atmosféra, moc se toho tam neděje, jenže i tak se tomu nedá ubrat, že to je i tak docela zajímavý a stylem natočení určitě hodně originální, nicméně stejně mi to přišlo zbytečně pomalu a nudně odvyprávěný, i když několik scén opravdu stojí za to a Nicholas Cage je tady naprosto vynikající.(5.8.2008)

  • tron
    ****

    Nepokojná a besná sanitková jazda naprieč snovým, magickým aj krutým milovaným Scorseseho veľkomestom, v ktorom to žije! Fascinujúca atmosféra nočného New Yorku, ktorého ulicami, plných polomŕtvych duší, sa rúti roztatárená sanitka a za volantom na rozhrešenie a zdravý spánok čaká Nicolas Cage. K tomu napríklad nepoškvrnené počatie a Cageovi šialení kolegovia (Sizemore, Rhames, Goodman). Škoda, že sa pár scén odohráva za bieleho dňa, v nemocnici a ani románik s Patriciou Arquetteovou do celku príliš nepasuje.(20.12.2004)

  • Davies182
    ****

    Hodně zajímavý film aneb celkem drsná sonda do každodenní rutiny newyorských saniťáků. Chvílemi jsem měl pocit, že sleduji spíše další videoklipovitou smršť Tonyho Scotta, než film režiséra, který si v poslední době tak oblíbil DiCapria - Martina Scorseseho. Byl to vážně hodně neobvyklý snímek a již teď mohu se skálopevným přesvědčením říci, že se k němu nikdy nevrátím. To ale rozhodně není myšleno jako zápor. Nevím, zda bych to unesl, protože takovou depresi jsem naposledy viděl snad v Rekviem za sen, a celé se to navíc odehrává v noci! Tento film má sice trošku jiné zakončení než zmiňovaný Aronofskeho klenot, ale i tak se jím smutek táhne a jde z něj cítit na míle daleko. Tak daleko, že pochybuji, jestli by to ke mě Cage stihnul, a jestli ano, určitě by mi nepomohl...(28.4.2009)

  • JASON_X
    *****

    Ho hó, skoro jediný zdejší Scorsese v modrých číslech, tož jsem si řekl, že je to možná pro film dobré doporučení. A měl jsem recht, něco tak krásně vyšinutého jsem už dlouho neviděl. Znáte lyricko-akční seriál Emergency? Tak tady ho máte v celovečeráku, ovšem v řízné punkové úpravě a okořeněný nějakými těmi barbituráty a opiáty a chlastem a existenciální depkou a psychedelickým humorem a všeobecným šílenstvím v ulicích i domech šíleného New Yorku. V hlavní roli jeden hodně přepracovaný zdravotník-saniťák, pár jeho praštěných kolegů, pár praštěných pacientů, jedna zjevující se mrtvá dívka a jedna živá dívka na půl cesty mezi jeptiškou a smažkou. Se slzou v oku vzpomínám na časy, kdy mladý Coppola (i jeho žena) ještě dostávali skvělé role, řvu smíchy při "záchranářských" scénách s kazatelem Rhamesem nebo mlátičkou Sizemorem, hážu bez rozmýšlení pětku a říkám si, že jedna projekce je na vstřebání tohohle klenotu málo.(4.4.2015)

  • - Režisér Martin Scorsese poskytol hlas mužskému dispečerovi. (Flipper)

  • - Dôvod, prečo chcel Martin Scorsese aby Paul Schrader napísal scénar, bola jeho predstava, že iba Schrader vie najlepšie napísať scenár o nočnom New Yorku. (Flipper)

  • - Priemerná dĺžka záberu filmu (ASL - Average Shot Length) je 5,1 sekundy. (Flipper)