Nastala chyba při přehrávání videa.
  • castor
    ***

    „Tak kdo jsi? Jak jsi se do toho zapletl?“ – „Zvedl jsem telefon.“ Aneb ideální jednohubka pro snílky, kteří si přejí alespoň na okamžik ochutnat, jaké je to být hrdinou!! Cellular je propleten doslova učebnicovými stereotypy, ploché figurky tu najdete na každém rohu, ale právě onen hodně viditelný nadhled přidává potřebné plusové bodíky. Takže.. Na nic se tu nečeká, hned v úvodních minutách se začne osnovat jeden zatím neobjasněný únos. Hysterická učitelka biologie (to jest důležitý fakt) Kim Basinger opět v roli pasivní oběti, která se vzchopí ke vzpouře. Unesena, neví kým ani proč, opraví (!) rozbitý telefon a vytočí náhodné číslo. Na druhé straně se ozve lehkovážný floutek, který je dle své přítelkyně především nezodpovědný. Ale pro zoufalou matku a manželku je prakticky jedinou nadějí. Zbytek asi znáte. Mladíkovi nepomůže ani policie, natož sitcomové karikatury (tedy drobné, vesměs trapné a výše zmiňované postavy kolem), které mu jeho snažení zrovna neusnadňují. Postupně začne do příběhu prostupovat slušná dávka klišé a logických chyb(ek), nicméně to svižně ubíhá, se signálem je to prozatím taky v pohodě a ke kýženému finále (poctivý polda William H. Macy pod pleťovými maskami naštěstí přemýšlí) se s pár škobrtnutím přece jenom dopracujeme. A ani to nebolí.. I když v rukou jiného režiséra, než rutinního Davida R. Elvise (Nezvratný osud 2), by se stala tahle námětově zajímavá látka mnohem údernější. Takhle s povzdechem za slabších 60%!!(23.4.2008)

  • Dudek
    ***

    Sbírka různých klišé okořeněná spoustou nelogičností. David R. Ellis zklamal, ač je scénář hloupý, mohl podle něj natočit svižní akční thriller, jenže to se mu vůbec nepovedlo. Samotný nápad nehýří originalitou, ale ani se nesnaží o něčem takovém přesvědčovat. Scénář z druhé ligy se s ničím nepáře a dává jasně najevo, že tohle by měla být přímočará akce od začátku do konce, snímek u kterého je radno nad ničím nepřemýšlet a vychutnávat si ohromné tempo, to ale Ellis natolí až v posledních několika minutách. Závěr má sice říz, ale ten zbytek nechutně pokulhává. Prostřihy mezi nevýraznou Kim Basinger a Chrisem Evansem narušují rytmus, neboť divák nedostává jedinou příležitost s hrdinkou soucítit. Pár povedených momentů a výše uvedený závěr však snímek jistým způsobem zachraňují a jedno zhlédnutí se ještě přežít dá. [TOP 19/8 68%](19.5.2007)

  • Hal_Moore
    ***

    Nejdelší reklama, jakou jsem kdy viděl. Jedno klišé střídá druhé, a tak to jde celých 94 minut. Ničím nevýrazní herci průměrnosti snímku nijak nepomáhají. Snad jediní Statham s Macym si své role užili. Kim Basinger předvedla snad nejotřesnější výkon ve své dosavadní kariéře a mé první setkání s Chrisem Evansem nedopadlo také bůh ví jak příznivě. Ale i přes to všechno jsem se bavil a film mi rychle utekl. Režisér svůj další počin opět nebere nijak vážně a v mém případě mu to jakž takž vyšlo. Nezvratný osud 2 se mu povedl o něco lépe. Doufám, že sestupná kvalita Ellisových filmů nebude pokračovat.(15.10.2006)

  • flanker.27
    ***

    Autor příběhu Larry Cohen má asi fóbii z telefonů. Bohužel zatímco v Telefonní budce jsme se dočkali vynikajícího, takřka kultovního thrilleru, Cellular jede na vlně zábavy pro mládež a je to takový mix Pobřežní hlídky s přemírou záběrů na opálená těla s reklamou na výdobytky moderní spojovací techniky nejmenované finské značky ("Víte, dneska už ty mobily uměj..."). Ne že by se na to nedalo dívat, je to prostě takový filmek na nedělní odpoledne mezi dvěma šlofíky. Přitom by stačilo málo, zvláště méně mrkat na nedorostlé publikum a ubrat pár oslích můstků (už jen ten telefon na půdě), naopak přidat na atmosféře a zápletce. Kdo mě ale vyloženě potěšil, byl William H. Macy. I díky němu to zůstává lencakcak ve vlnách průměru.(26.1.2007)

  • Brouk
    ***

    Made in Nokia. tak by se dal charakterizovat tenhle film. Teda Made in Nokia 6600 pro upřesnění. K.Basinger je tady jako učitelka a badatelka docela pěkně tuhá. W.Macy kopíruje Duvalla (někdo to tu zmiňoval) z Volného Pádu a Ch.Evans půl filmu používá dvě slova: Oh, god.. a to je málo. Přesto má tenhle film docela slušné tempo a úplně nejlepší postava z celého filmu pro mě je magor právník, co si od něj kladný hlavní představitel půjčil Porsche. Jinak se vzpomínky veklmi rychle vytrácejí....(21.2.2005)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace