Nastala chyba při přehrávání videa.
  • EvilPhoEniX
    ****

    Velmi dobré. Scorceseho režie je velmi precizní, cásting úžasný- Skvělý DiCaprio, ďábelský Daniel Day-Lewis a svůdná Cameron Diaz. Film i přes dlouhou stopáž nenudí a zaujme především neokoukanou dobou,výpravou i poměrně drsnými scénami, při kterých se však mohlo ještě přitvrdit a byl bych spokojenější. 80%(21.12.2015)

  • Lima
    ****

    Je otázka, co od tvůrce Scorseseho formátu očekáváte - jestli produkt na jedno použití, nebo trvalku, která přetrvá věky a ke které se budete rádi vracet. Čekal jsem to druhé, dočkal jsem se toho prvního. Výrobku v atraktivním balení - výprava je precizně detailní, ve většině záběrů se před kamerou pohybuje desítky komparzistů a těch 100 milionů je znát. Scorsese do děje umně vkládá záběry dobových ilustrací, které pozitivně podkreslují atmosféru New Yorku 19.století. Herci - Caprio s Diaz jsou znamenití, ale nad všemi ční démonický Day Lewis s umělým okem, kterého poslat do pr**** byste se rozhodně neodvážili. Děj - a tady padla kosa na kámen. GANGY jsou portrét doby bez hlubšího obsahu. První dvě třetiny šlapou jako hodinky, po dějovém zvratu v poslední třetině se to vyprávění celé zvrtne a vyústí v naprosto chaotický konec. Jestli to má na svědomí časté přestříhávání materiálu, nebo špatný scenář, to je otázka. Ke Scorseseho filmům, jako je POSLEDNÍ POKUŠENÍ KRISTA nebo TAXIKÁŘ, se často rád vracím jako ke skutečnému umění s hlubokým obsahem. U Gangů to bohužel nehrozí. Celkově bych to viděl tak na tři a půl*, ale herci hrají jako o život a má úcta k Mistrovi je ještě pořád veliká.(21.4.2003)

  • Slasher
    ****

    Co mně tady opravdu udělalo radost, tak je ta parádní, na pravdě položená rekonstrukce starého New Yorku, ještě v době před mocnou imperiální metropolí. Scorsese skvěle vrací do časů "gangů Five Points"; pestrobarevný špíny, tribalismu a pouličních bitev, šéfování bosse Tweeda s jeho vyčůranou politickou machinací, anti-unijních nálad během občanský války... Zkrátka tohle mě bralo hlavně dobově ke kochání, mohlo trvat klidně dvakrát tolik času, řezník Day-Lewis je skvělý. Koho zajímá VELMI zajímavá historie města, sem prosím. / Na podruhé zvyšuji hodnocení, stranou ta délka, nahlouplý děj s postavou DiCapria a občasný stylový ústřel. Zdaleka ne dokonalý, stejně ale srdcovka.(28.1.2019)

  • EdaS
    ****

    Vyjadřovat se historickými filmy k problémům současnosti mi nepříjde zrovna nejlepší nápad. Ovšem když je takový nápad zabalen v režijně vyzrálém a velkolepém pojetí, nelze než zírat. Scorsese je stále ve výtečné formě. Day-Lewisův výkon mi neustále připomínal DeNira, pro kterého byla nejspíš role Řezníka Billa určena. Každopádně abych to shrnul - přes všechny výtky je to snímek, který musí filmový fanda vidět.(16.6.2003)

  • castor
    ****

    Mistr David Fincher jednou řekl, že „co je to režie poznáte, až když zapadá slunce, vy musíte natočit pět záběrů a víte, že stihnete jenom dva.“ Martin Scorsese se vrátil, a ač to se stopáží přehnal, s důrazem na postavy a technickou stránkou suverénně jede. Jednou nabídne krvavou řežbu dvou znepřátelených táborů, jindy utiskovanou lůzu ze špinavých ulic, vše pod pečlivou kamerou Michaela Ballhause. Režie velmi dobrá, ústřední herecké trio výtečné (ano, i Cameron Diaz), hlubší význam i mnohovrstevnatost nicméně scházejí, v jednu chvíli mi totiž osudy a kroky hlavních postav byly poměrně vzdálené. Poctivá práce (škoda, že ne dravější) to ale beze zbytku je.(22.12.2014)

  • - Natáčelo se v New Yorku a Římě. (PaTeXx)

  • - Nápad na zfilmování příběhu nosil Scorsese v hlavě již od roku 1978. Inspirací mu byla stejnojmenná kniha Herberta Asburyho z roku 1928. (oje)

  • - Martin Scorsese nechal v jednom z římských ateliérů vybudovat New York 19 století. Na kulisy se byl podívat George Lucas a prohlásil, že by mu nedělalo problém vytvořit stejné město s pomocí počítačových efektů. (Petr23)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace