poster

Hlad

  • Velká Británie

    The Hunger

Horor / Romantický

USA / Velká Británie, 1983, 92 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Ramirez85
    ***

    "My jsme tak dekadentní." Pro mě těžce uchopitelný film, který má tu kliku, že trvá hoďku a půl, být rozplizlej do dvou a více (jak to mívají artové filmy ve svém (zlo)zvyku), skočím buď s hlavou prostřelenou, anebo v lepším případě na klávesnici. Nečekat žádné krvežíznivé a akční upíry ve stylu 30 dní dlouhá noc, naopak, tihle Scottovi vampíři a vampírky jsou melancholičtí, vyklidnění a svojí večeři si dokáží pokaždé pořádně vychutnat. Tak jako já výkon blázna Bowieho a na nervovou soustavu hrající vážnou hudbu.(21.6.2014)

  • darkrobyk
    *****

    Jeden dlouhý vydařený klip s efektně nasnímanými hvězdami. C.Deneuve, Francouzka s nejdelší šíjí, je uhrančivá a tajuplná sama o sobě. Což teprve, je-li upírkou! Žádné na první pohled krvelačné bestie, avšak ani žádné rozpolcené postavy dnešních Svítání. Za slupkou krásných bytostí se ukrývá prvotní touha po přežití, krvi a věčném životě. Žena, nositelka rodu, je i zde nad mužem. Bowie má své dny sečtené...bestie jedna ( tedy bestií je zde Deneuveová). Vždy se těším na klubovou scénu s uhrančivými gothicky ze skupiny Bauhaus. Velký příběh nečekejte, spíše obrazy, symboly, metafory, trochu filozofie, hudbu - zkrátka dlouhý gothický klip.(29.3.2011)

  • S.Quentin QUALE
    ****

    Skvělý Tony Scott jak ho neznáte. Áčková až artová filmařina s dosti netradičně a po většinu filmu velmi decentně pojatou upíří tématikou. Toto vše okořeněné smyslnými hereckými výkony Catherine Deneuve a Susan Sarandon, které si střihly hned několik scén, jež si hlavně pánové zapamatují, vystupňovaným finále a všudypřítomnou podmanivou hudbou. Marně pořád přemýšlím, proč nedat plnej....dobrej hlod..... 89%(17.5.2013)

  • becki_tu
    ***

    Tony Scott nastartoval svoji kariéru, stejně jako brácha Ridley, uměleckým kouskem (s dějem až na druhé koleji), který především ukazuje neskutečný cit pro vizuálno. Tonyho prvotina působí sice jako dlouhý videoklip nějaké gothicmetalové skupiny, ale občas prosákne i nějaká ta myšlenka nebo náznak jinak jednoduchého příběhu. Slušný Scottův rozjezd a už tenkrát jistě i předzvěst nemalého režisérského talentu.(7.11.2009)

  • Chrustyn
    **

    Ještě v dobách, kdy Tony Scott nebyl vizuální mág a mistr akce, natočil tento podivný (jedná se dokonce o Scottův filmový debut) horor, který spíše připomíná raná díla Davida Cronenberga. Nepříliš zajímavé ani atmosférické. V dnešní době stojí za shlédnutí snad jen díky sexuální scéně Catherine Deneuve a Susan Sarandon.(6.3.2013)

  • - Tony Scott se pro tento film inspiroval snímkem Performance (1970). (Pavlínka9)

  • - Kostýmní výtvarnice Milena Canonero jednoho dne během natáčení zmizela a nebyla k nalezení. Později se zjistilo, že letěla do Říma nakoupit kapesník pro Davida Bowieho. Letěla tam na vlastní náklady, jelikož zjistila, že v Londýně nejsou k sehnání látky, které by ve filmu uplatnila. (Pavlínka9)

  • - Během natáčení nechal Tony Scott 11letého syna Davida Bowieho, Duncana Jonese, poletovat na place s kamerou. Scott údajně nakonec použil fragmenty z Duncanových záběrů. Po smrti Tonyho Scotta se Duncan Jones vyjádřil, že Scott byl pro něj mentorem a doporučil mu studium na London Film School. (Eldrick)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace