poster

Městečko South Park (TV seriál)

  • USA

    South Park

  • Slovensko

    Mestečko South Park

  • Kanada

    South Park

  • Nový Zéland

    South Park

  • Austrálie

    South Park

  • Velká Británie

    South Park

Animovaný / Komedie

USA, 1997 - 2016, 101 h 34 min (Minutáž: 277x22 min)

Předloha:

Charles Dickens (kniha)

Hrají:

Trey Parker, Matt Stone, Isaac Hayes (herec, a.z.), Jay Leno, Tomorowo Taguči, Jenna Mattison, Elton John, Ozzy Osbourne, George Clooney, Malcolm McDowell, Kyle McCulloch, Jennifer Aniston, Dian Bachar, Peter Serafinowicz, Rick James, Thom Yorke, Courtney Ford, Fieldy, Natasha Henstridge, Joe Strummer, DMX, Meat Loaf, John Lydon, Marc Shaiman, Jonny Greenwood, Ol' Dirty Bastard, Tim Armstrong, Brandon Hardesty, Bill Hader, Robert Amstler, Jessica Makinson, Brad Paisley, Pam Brady, Jonathan Davis, Frank Welker, Tommy Chong, Cheech Marin, Eric Stough, Myko Olivier, Ilana Cohn, Robert Smith, Gian Ganziano, Felix Kjellberg, Mary Kay Bergman, Henry Winkler, The Crystal Method, Charles Manson (a.z.), Eliza Schneider, Richard Belzer, Patrick Stewart (a.z.), Anne Garefino, Kief Davidson, Adrien Beard, Jennifer Howell, Franchesca Clifford, Karri Turner, Jesse Brant Howell, Michelle Jones, Michael Buffer, Toddy Walters, Bruce Howell, Brent Musburger, Nico Agnone, Jonathan Katz, Les Claypool, Nancy Kerrigan (a.z.), Norman Lear, April Stewart, Stanley G. Sawicki, Michael Ann Young, Usáma bin Ládin (a.z.), Vernon Chatman, Erica Rivinoja, Tyrone Jenkins, Eric Bauza, Sia Furler, Endre Hules, Elon Musk, Alex Veadov
(další profese)

Diskuze k TV seriálu (859)

Chceš také sledovat diskuze k sériím a epizodám?
Chceš také zrušit sledování diskuze k sériím a epizodám?
<< novější 42 41 40 39 32 22 11 1
    • 19.4.2017  01:09
    venca163
    (hodnocení, komentáře)

    Ooo Tannenbaum...

    • 18.4.2017  00:46
    Bluntman
    (hodnocení, komentáře)

    Miller: Bylo v ní málo Hitlera z audiovizuálních záznamů. ;) 

    • 17.4.2017  22:18
    Miller
    (hodnocení, komentáře)

    venca163: To jo...názor na 20ku ?

    na příspěvěk reagoval Bluntman
    • 17.4.2017  22:16
    venca163
    (hodnocení, komentáře)

    Já už k tomu asi nemam víc co říct, to bych se opakoval. A ono to vlastně stejně neni moc k SP :)

    na příspěvěk reagoval Miller
    • 17.4.2017  19:48
    Miller
    (hodnocení, komentáře)

    venca163: Když zajedete do dokumentů, ty první, jsou všechny bez A.Z.

    • 17.4.2017  19:42
    venca163
    (hodnocení, komentáře)

    Miller: Mně to pořád přijde absurdní. Ale třeba si přes historii větší machr - v kterejch propagandistickejch filmech po roce 1945 teda hrál Hitler? :) Jakože se v nějakym mockumentu mihne na 2s nějakej jeho proslov je sice krásný, ale nevim, proč by to hned měl mít ve filmografii.

    Tak napiš do diskuse "chyby na csfd" nebo jak se to jmenuje, ať ho vykopnou, ne?

    na příspěvěk reagoval Miller
    • 16.4.2017  22:18
    Miller
    (hodnocení, komentáře)

    venca163:Ale to není absurdní, Hitler alespoň v něčem hrál (propagandistické filmy), ale zmrd Johnny Rotten tam nehrál, pouze tam zazněla na pár sekund jeho písnička

    na příspěvěk reagoval venca163
    • 16.4.2017  21:38
    venca163
    (hodnocení, komentáře)

    Miller: Jsou tady i větší absurdity. Např. bohatá filmografie herce/spisovatele Adolfa Hitlera ( http://www.csfd.cz/tvurce/6211-adolf-hitler/ ).

    • 10.4.2017  05:07
    Miller
    (hodnocení, komentáře)

    To jsem nevědel, že když hrajou tovjí písničku asi 10 sekund, atk tam hraješ

    na příspěvěk reagoval venca163
    • 25.3.2017  19:12
    Abes
    (hodnocení, komentáře)

    Castrator: vem si život

    • 24.3.2017  23:26
    Miller
    (hodnocení, komentáře)

    Castrator: Že vás beru vážně, vy za to nemůžete...

    • 24.3.2017  23:08
    Castrator
    (hodnocení, komentáře)

    Miller: Ne, na otázku jsi neodpověděl, na otázku jsi reagoval. Odpovědí by bylo uvedení seriálů, které jsou spíše pro liberály a spíš pro konzervativce, kdyby tyto seriály spíše pro liberály a spíše pro konzervativce nebyly, šlo by o odpověď chybnou. 

    Když se tě zeptám, kolik je 1+1 a ty odpovíš "bkvhlwerakhl", tak neodpovídáš na otázku, jako jsi neodpověděl v případě uvedení odkazu na seznam seriálů.

     

    Debaty s jedním uživatelem pod několika různými profily mě nebaví, to jsem ti už psal;-) Takže se loučím a třeba zase někde jinde nashle.

    na příspěvěk reagoval Miller , Abes
    • 24.3.2017  23:00
    Miller
    (hodnocení, komentáře)

    Castrator: ? co zda je při starém ? Univerzální byl dvojsmysl, který pochopí člověk, který filmy miluje. Odpověděl jsem na otázku, i kdybych napsal "bkvhlwerakhl" tak to je odpověd, třebaže nesmyslná

    na příspěvěk reagoval Castrator
    • 24.3.2017  22:54
    Castrator
    (hodnocení, komentáře)

    Miller: V seznamu jsou seriály, které mám rád, jsou tam také ty, které nesnáším. Jako konzervativec nebo liberál bych měl všechny buď uctívat nebo minimálně respektovat, nebo je v lásce nemít až je nesnášet.

     

    Neodpověděl jsi ale na otázku, na seznam tzv. liberálních seriálů jsem se neptal.

     

    Ona vůbec diskuze s někým, kdo dokáže vytlačit něco takového jako "univerzální seriál", je bezpředmětná. Jen jsem zkoušel, zda je tu vše při starém.

    na příspěvěk reagoval Miller
    • 24.3.2017  22:10
    Miller
    (hodnocení, komentáře)

    Seznam o seriálech pro liberály, vytvořený konzervativci:

    http://www.conservapedia.com/Essay:Worst_Liberal_TV_Shows

     

    na příspěvěk reagoval Castrator
    • 24.3.2017  21:59
    Castrator
    (hodnocení, komentáře)

    Miller: Které to jsou?

    • 24.3.2017  21:55
    Miller
    (hodnocení, komentáře)

    Castrator: Jasně, není jich moc, ale většinou se dá říct "to je spíše pro...", nebo "to je spíše pro...", ale South Park, je specifický, tím, že to nejde udat

    na příspěvěk reagoval Castrator
    • 24.3.2017  21:51
    Castrator
    (hodnocení, komentáře)

    Miller: Existuje seriál, který se líbí jen konzervativcům, nebo jen liberálům? Tedy není "univerzální"?

    na příspěvěk reagoval Miller
    • 24.3.2017  21:37
    Miller
    (hodnocení, komentáře)

    Matyas: S tím nic nenaděláte, tak je to u hodně filmů a seriálů, nenapadlo vás, že seriál je univerzální ? (líbí se jak liberálům, tak konzervativcům)

    na příspěvěk reagoval Castrator
    • 24.3.2017  20:52
    Castrator
    (hodnocení, komentáře)

    Matyas: Já neberu seriál vážně.

    To souvětí nedává smysl, jseš si toho vědom?

    (Tvůrci říkají slovo "negr" běžně a často, ptal jsem se jich.)

    • 11.3.2017  10:39
    Matyas
    (hodnocení, komentáře)

    BMW12: Pouze ukázali co dělalo(jen v USA)  asi 200 000 lidí (vím, že v USA má 310 000 obyvatel, ale nepočítám asi 62 milionů, co ho volilo a zbytek, kterému to bylo jedno)

    • 11.3.2017  10:31
    Matyas
    (hodnocení, komentáře)

    doplnění- jsou libertariáni, neboli něco jako liberálně-anarchisticko-kapitalističtí s některými trochu konzervativními názory (neodpojavat euthanasii a nemají rádi potraty)

    • 11.3.2017  10:26
    Matyas
    (hodnocení, komentáře)

    Serou mě lidi typu eSakk, konvicce, Castrator, nebo třeba Venkovan, kteří asi seiál berou vážně, to, že se v díle řekne 'negr' neznamená, že to tak říkají tvůrci (mimochodem, jak Stone tak Parker jsou dost liberální, takže, je můžete opět nazývat liberálními mrdkami)

    na příspěvěk reagoval Castrator , Miller
    • 2.3.2017  21:37
    venca163
    (hodnocení, komentáře)

    erased: Tak neřikam, že to tam neni =), ale neni to ten hlavní důvod. Btw. Gerald neni Randy sorry jako.

    • 1.3.2017  19:46
    erased
    (hodnocení, komentáře)

    venca163: Zní to spíš jako "nesouhlasím s jeho politickými názory, takže nová série stála za prd"

    na příspěvěk reagoval venca163
    • 1.3.2017  18:07
    Castrator
    (hodnocení, komentáře)

    venca163: Jo takhle. Tak to jo.

    • 1.3.2017  07:56
    venca163
    (hodnocení, komentáře)

    erased: Nevim. Nemyslim si, že když se mi nějaká série nelíbila, že je hned opodstatněný nazvat to řešením si frustrace.

    na příspěvěk reagoval erased
    • 1.3.2017  07:55
    venca163
    (hodnocení, komentáře)

    Castrator: Neni. Mluvim o rozdílu mezi prvním a poslednim dílem jednotlivý série. Tzn. to, jak lidi přestalo v průběhu série bavit sledovat další díly.

    na příspěvěk reagoval Castrator
    • 28.2.2017  22:33
    erased
    (hodnocení, komentáře)

    venca163: Ono to spíš vypadá, že frustrace si na South Parku řešíš ty. Na což máš samozřejmě plné právo, ale člověka jako Trey to asi zrovna nevytrhne, a i kdyby ano, akorát si udělá v rýpání odbočku tvým směrem.

    na příspěvěk reagoval venca163
    • 28.2.2017  22:21
    Castrator
    (hodnocení, komentáře)

    venca163: A jestli ty ofic. stránky jedou dlouho, řekněme deset let, tak čísla jsou ovlivněna pokrokem a možnostmi nelegálního stahování. Dřív si ne každý mohl stáhnout celou sérii rychle a hned, dneska je to jednodušší, rychlosti jsou jinde. Dřív by si lidi nestahovali ripy blu-ray disků, myslím ty 1:1, kdy má film 20 giga a víc, dneska je to poměrně běžné. Verze, které se vejdou na jedno CD a dřív byly standardem, dneska nikdo nechce, ani se už neuploadují. Takže jestli ty stránky existují dlouho, rychlost netu je taky nutné brát v potaz. Dřív bylo pohodlnější se podívat na webu, nebo v televizi, dneska si to prostě lidi stáhnou.

    • 28.2.2017  22:16
    Castrator
    (hodnocení, komentáře)

    venca163: To je jako porovnávat sledovanost Taxikáře a Moonlightu. Na sledování předchozích dílů bylo víc času. Vrať se sem za rok až dva roky po skončení současné série a uveď čísla znovu.

    na příspěvěk reagoval venca163
    • 28.2.2017  22:13
    venca163
    (hodnocení, komentáře)

    Jenomže, zase bych to neotáčel tak, že SP je pořád stejnej, akorát teď už máme facebooky (a internety).
    Podle je dvacítka politická víc než zdrávo a občas to až vypadalo, že si Trey přes scénář řeší nějakou svou frustraci. A to prostě nebaví.

    Tak ať se neplácáme furt v tom "podle mě jo - podle mě ne", tak nějaký čísla. První díl 20. série má na ofiko stránkách 4.6m views, poslední díl 1.8m. Spočtěte si procentuální úbytek a porovnejte s předchozími sériemi =).

    na příspěvěk reagoval Castrator , Castrator , erased
    • 28.2.2017  20:36
    Castrator
    (hodnocení, komentáře)

    Hlavně aby neupustili od kritiky homosexualismu a stále upozorňovali na nebezpečí sionismu. Nemusí to být v každém díle, ale sem tam je to potřeba.

    • 28.2.2017  15:07
    Paulie88
    (hodnocení, komentáře)

    O politice bylo spousta dílů už od první série. Ale tady to byla o politice a jedný věci série úplně celá! A to je ubohé , nudné a trapné. Navíc dřív to i mělo nějakou úroveň ...

    • 28.2.2017  14:30
    erased
    (hodnocení, komentáře)

    venca163: Létá páně 2002 se ještě diskutovalo pomocí jeskynních maleb, Jenomže.

    • 28.2.2017  11:18
    niethustra
    (hodnocení, komentáře)

    kiddo: Já bych nebyl tak opatrný. Neříkám, že zrovna otevřeně, ale SP byl politický vždycky. Souhlasím s tebou, že ten optický klam, že politický nebyl, vzniká nezohledněním vývoje sociálních médií a také tím, že v poslední době je každý kovaný arabista, religionista a odborník na EU zároveň i kovaným amerikanistou a začíná si všímat, že SP se politiky svým způsobem dotýká. Může to mít ale, a podle mého jednoduše i má, tu příčinu, že když jsem někdy v 99. začal South Park sledovat (což je nějakých 18 let), měl jsem usáckou politiku u řiti, a to tu nepatřím mezi nejmladší. Nakonec ruku na srdce, pro mnohé je SP prostě kurvadrát, wir müssen die Juden ausrotten atd., prostě řachanda. 

    • 28.2.2017  11:04
    kiddo
    (hodnocení, komentáře)

    venca163: Tož ono se od těch starejch dobrejch časů adiskuzního mléka a strdí změnilo pár věcí, které jaxi s kvalitou seriálu nemají moc co dělat, žáno. Jmenovitě třeba nástup sociálních médií a s nimi myšlenka, že každý se musí vyjadřovat absolutně ke všemu, nemluvě o tom, že čím dál víc Čechů se začíná v US kultuře/politice trošku víc orientovat, a tak jsou schopní rozpoznat, že se vůbec o něčem kulturním/politickém mluví. South Park byl politický nejpozději od 3. série, to jen tady si toho - mimo jiné kvůli vražednému dabingu - málokdo všim.

    na příspěvěk reagoval niethustra
    • 28.2.2017  07:42
    sl4necek
    (hodnocení, komentáře)

    venca163: Třeba řvali, ale ne tady :)

    • 28.2.2017  00:51
    venca163
    (hodnocení, komentáře)

    sl4necek: Kdyby si vynechal slovo "Jenomže" tak bych to bral jako takový konstatování. Jinak ten oslí můstek nechápu, nevzpomínám si, že by třeba po 5. sérii na sebe lidi řvali v diskusi, jestli Osama bin Ladin Has Farty Pants, nebo nemá.

    na příspěvěk reagoval sl4necek , kiddo , erased
<< novější 42 41 40 39 32 22 11 1
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace