Nastala chyba při přehrávání videa.
  • `barocco
    ****

    Text titulnej piesne nesmierne otravny... ale inak squeleeee... Potesi na vtedajsie pomery nezvykly format 2.35 : 1 " Anamorphic Scope" alebo tiez oznacovany ako "CinemaScope " a k tomu este vo farbe, skoda ze okrem par ciernobielych a naozaj len vynimocne farebnych filmov tocenych koncom sesdesiatych a zaciatkom sedemdesiatych rokov v tomto formate sa po tzv normalizacii opat az do novembra 1989 tocilo len na format 4:3 alebo tiez "full frame". Pozriet si to v kine na najvacsom moznom platne musel byt iny zazitok!(14.1.2010)

  • sud
    ****

    Příjemná detektivka s excelentním radou Vacátkem a jeho elegantními pomocníky. Tentokrát se točí okolo vraždy mladé ženy ve vyhlášeném hotelu. Podezřelých je spoustu, falešných stop a doměnek ještě více. Poteší také závěrečné odhalení alá Columbo a závěrečná scéna, při které se dozvíte, že žádný z hotelových zaměstnanců není čistý.(28.5.2006)

  • swinevenca
    ****

    Tady není mordpartě co závidět, milostný čtyřúhelník a banda podvodníků, kterou maskuje excelentní ředitel, kdo se v tom má vyznat. Na druhou stranu to jen vypadá komplikovaně, řešení je docela prosté a od začátku to nejlogičtější. Vacátko je na mordy a spolek podvodných karbaníků je tady rozvedený vlastně navíc, protože nikdo z něj nemohl mít motiv k vraždě.(9.3.2015)

  • sulek
    *****

    Skvělá zápletka, jejíž obrovskou předností oproti jiným "Hříšným lidem" je, že nevyužívá ani jednoho Frantíka nebo Pepíka z galerky /Je tady jen Pepi, v podání Otta Lackoviče úplně jiná sorta/. Hotel má krásně dekadentní atmosféru, je cítít, že žije především v noci. Právě to "mrtvo" za bílého dne mě na filmu možná přitahuje nejvíc. To všechno /jak jinak než dokonale/ podkresluje hudba geniálního Lišky, který doprovod celého filmu vystavěl na variacích úvodní barovky.(3.4.2009)

  • nash.
    ***

    Vydařená konverzační detektivka se spoustou podezřelých, oblíbenou "mordpartou" v akci (dojde dokonce i na monokl) a situací, která se s každým odhalením komplikuje. Napětí přitom šponuje také neskutečně vlezlá písnička, takže když se naposledy ozvalo "Zavři očka zavří" měl jsem už taky chuť vzít někoho po hlavě lahví od koňaku. Sequens vytvořil příjemně dobovou náladu, scénárista vybudoval napětí aniž by se potřeboval uchylovat k velkým akcím, a herecká elita vytvořila "pánům ze čtyřky" parádní partičku oplývající snad všemi myslitelnými nectnostmi a to nejen těmi charakterovými.(25.1.2012)

  • - Titulní píseň "Zavři očka, zavři" za Josefa Langmilera, který ve filmu účinkuje, nazpíval Eduard Hrubeš. (Willy Kufalt)

  • - Ve filmu jako kompars vystupuje otec Lubomíra a Oldřicha Lipských. Při jedné rozdvojené scéně si stoupnul tak, aby byl vidět za Marvanem a pak za pár hodin se točilo to samé s dalším hercem co před tím nebyl k dispozici a pan Lipský se tam zase motal. Pan režisér si toho všimnul a musel zastavit scénu a vysvětlit mu, že když už tam stál před tím, že ted by to vypadalo, že přeskakuje s obrazu do obrazu. (cariada)

  • - Pan Marvan se moc nesnesl s Milošem Kopeckým. Marvan nechodil zkoušet do divadla, díky tomu mohl točit už ráno, kdežto pan Kopecký zase mohl až odpoledne, takže ráno točili společnou scénu jen se záběrem na Marvana a odpoledne zase to samé jen s Kopeckým a pak se to spojilo dohromady. Marvan si přitom třeba neodpouštěl rýpnout, že by tu pan Kopecký měl být a přitom věděl, že to nejde. (cariada)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace