Shadowverse
Japonsko,
2021, 24 min
Režie:
Keiičiró KawagučiKamera:
Šigeteru AsakawaHudba:
Jošihiro IkeHrají:
Gakuto Kadžiwara, Džun'ja Enoki, Kaede Hondo, Hajato Taja, Acumi Tanezaki, Jui Ogura, Júiči Iguči, Tošijuki Morikawa, Satoši Hino, Hitomi Nabatame, Moe Tojota, Takaši Kondó, Rei Macuzaki (více)VOD (1)
Hrají
Gakuto Kadžiwara
Japonsko
Nejlepší seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Džun'ja Enoki
Japonsko
Nejlepší seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kaze ga cujoku fuiteiru (2018) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Kaede Hondo
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Hajato Taja
Japonsko
Nejlepší seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Higaši no Eden (2009) (seriál)
Moje love story! (2015) (seriál)
Acumi Tanezaki
Japonsko
Nejlepší seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Jui Ogura
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kaičó wa Maid-sama! (2010) (seriál)
Sakurasó no pet na kanodžo (2012) (seriál)
Bůh žehnej tomuto nádhernému světu (2016) (seriál)
Júiči Iguči
Japonsko
Nejlepší seriály:
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
JoJova prazvláštní dobrodružství (2012) (seriál)
Tošijuki Morikawa
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Satoši Hino
USA
Nejlepší seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Hitomi Nabatame
Japonsko
Nejlepší seriály:
Vinland Saga (2019) (seriál)
Made in Abyss (2017) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Moe Tojota
Japonsko
Nejlepší seriály:
Hibike! Euphonium (2015) (seriál)
Boruto: Naruto Next Generations (2017) (seriál)
Kjókai no kanata (2013) (seriál)
Takaši Kondó
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Rei Macuzaki
Japonsko
Nejlepší seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)
Nobujuki Hijama
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)