Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Jacinda
    ****

    Film na který se nesmím znovu podívat, protože bych brečela a brečela a brečela. ten závěr je tak děsivě smutný, až mi to málem utrhlo sdrce. celá ta zápletka s tím jak si pořídí robotického syna a jejich vlastní se pak uzdraví a tak ho odvezou do lesa... tenhle film je smutný každou minutu své existence a proto jsem dala jen 4 hvězdy...ta jedna chybí za to, že už se na to vlastně ani nemůžu podívat...(20.1.2009)

  • igi B.
    *****

    Krásná pohádka a podobenství o lásce, která věky přetrvá... Ona je to totiž opravdu nejvíc pohádka! Škoda, že to trumberové nepochopili. Ale to je vlastně fuk... Ještě že na tom dnešním světě je nějaký americký Spielberg, co má na to (ducha, fantazii i peníze), aby natočil takovouhle úžasnou, krásnou a v pravém slova smyslu nadčasovou pohádkovou podívanou... I když je to >jenom< fantazie...(13.2.2006)

  • H34D
    ***

    Umělá inteligence záměrně není konzistentní film a jakoby se skládá ze tří epizod. První, a nejlepší, je brilantně natočená psychologická studie rodiny a robota, jež by měl bezpodmíněně milovat, ale... Je v tom samozřejměě háček... Druhá se snaží vypovědět něco o kybernetické společnosti a zároveň pobavit novou, rozpustilou postavou Judea Lawa. Prozatím je film velmi dobrý a zdařile kombinuje Kubrickův náčrt se Spielbergovou hravostí a sentimentem, ovšem za co snižuji hodnocení, to jest přišerný epilog, jakožto část třetí. Nejen, že je natahovaná a odporně přeslazená, ale hlavně je neúčelně fabulovaná vzhledem ke své pointě a v tom vidím největší selhání. Ono sdělení se mohlo odvyprávět úplně jinak, mnohem elegantněji, není třeba najednou přidat fimového narratora a zaplétat se mezi mimozemšťany, cestování časem, oživování apod. jen pro pár patetických slziček... 7/10(30.3.2011)

  • monolog
    *

    Spielberga v posledních letech moc nemusím, a není to jen kvůli jeho pitomým nerealistickým happyendům. Tenhle film je podle mě krásný příklad toho, jak SF vypadat nemá. Přetechnizované, pohádkové, pseudomorálně ukecané a příliš zdlouhavé. Nečekal jsem, že to bude nejlepší film všech dob, ale takhle hloupý pohádkový blábol jsem si představit nedokázal. Od Briana Aldisse jsem četl celkem dost knížek i povídek a tak vím, že tu pohádkovost si tam přidal nejspíš scénárista se spielbergem samotným. Aldiss píše dramatickou a přemýšlivou literaturu bez nějakých větších technických detailů či božských zásahů. Přestom á všechno promyšlený a přestože nedělá třeskuté konce, jeho vyvrcholení je vždycky inteligentním a logickým. Tady ale ne. A navíc se mi trošku nelíbilo jisté plýtvání hereckým materiálem. Naco mít ve filmu Robina Williamse, Bena Kingsleyho či Meryl Streep, když všechno, čeho se od nich dočkáme je hlas? Trikově se jedná samozřejmě o dobrou práci, ale za milion taky dostanu opravdové zlato, takže co? Nuda.(31.12.2005)

  • Dever
    ****

    Soundtrack John Williams: 1. The Mecha World [6:23] ,2. Abandoned in the Woods [3:07] ,3. Replicas [5:58] ,4. Hide and Seek [3:08] ,5. For Always - Lara Fabian [4:43] ,6. Cybertronics [3:30] ,7. The Moon Rising [4:27] ,8. Stored Memories/Monica's Theme [10:56] ,9. Where Dreams are Born (Monica's Theme) [4:24] ,10. Rouge City [4:56] ,11. The Search for the Blue Fairy [6:13] ,12. The Reunion [7:45] ,13. For Always - Lara Fabian/Josh Groban [4:41],(11.5.2011)

  • - Film získal v roce 2001 cenu Saturn v kategorii nejlepší sci-fi film a nejlepší efekty. Haley Joel Osmant si odnesl stejnou cenu pro nejlepší výkon mladého herce. (Terva)

  • - Film je založen na krátké povídce Briana Aldisse „Supertoys Last All Summer Long.“ Nejvetší vliv na film však měla báseň Williama Butlera „The Stolen Child.“ (HellFire)

  • - Ačkoliv se Jack Angel při namlouvání Teddyho přímo neúčastnil natáčení, byl každý den v případě potřeby k dispozici na place. (HellFire)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace