Nastala chyba při přehrávání videa.
  • HoneyBunny
    ***

    Na začátku stála nádherná vize - ukázat, jak se člověk chová ke svým výtvorům, a jak nejasný je rozdíl mezi dítětem, které se narodí "klasicky", a dítětem vyrobeným (obě dokažou milovat své matky stejně dychtivě). Měl to být příběh o lásce, o naději a o lidskosti. Možná by i Spielbergovi vyšel, kdyby se mu do práce pořád nepletl Kubrickův duch. Režisérsky se chytá až na konci plném logistických chyb, který ovšem u mě dokázal vykřesat nejvíc emocí. I tak měl ale skončit medvídkovým monologem "a tak David čekal a prosil modrou vílu..."(26.1.2004)

  • 3DD!3
    *****

    Trochu něco jiného než jsem čekal, ale o to byla A.I. asi i lepší. Spielbergovy sci-fi patří k mým oblíbeným a tahle není vyjímkou. Hlavně konec (featuring WTC) byl hodně působivý. Spielberg tyhle věci prostě umí. Haley Joel Osment byl skvělý a ve své zvláštní roli opravdu působivý. Triky jsou špičkové, Williamsova hudba patří k nejlepším a Teddy je frajer :-).(25.7.2007)

  • Arachneuss
    **

    Pitomý a bezvýznamný film v němž se mág světa filmu Spielberg pokouší ukázat svět dětskýma očima a z obrazovky posílá ve velkých dávkách moudra a ponaučení. Ano, snímek má v sobě víc než se zdá, ale je zabaleným do tak infantilního a s dovolením tupého balení, že jsem u něj ve 12ti usínal a v 16ti odcházel. Pan režisér to v hodně filmech s emocemi myslí dobře. Tady to myslel strašně upřímně, ale koukat se po sté na "nebrečící" Osmetovy grimasy smutku a jeho repliky o tom, že toho a tamtoho má rád a co se to okolo děje a proč je svět tak krutý, to je k nevydržení. Projednou musím souhlasit s "bayfandou" KevSpou, že ten Teddy byl opravdu fajn a zajisté bych ho koupil mladšímu bráchovi. Ale tak nudného robota bych v katalogu přehlédl a nechal ležet ladem.(23.2.2008)

  • Malarkey
    ***

    Působivý příběh dětského robota v nehostiném futuristickém světě se zdá být ihned na první pohled, ale je zřejmé, že se zde střetávají dva určité faktory. Původně si námět na zpracování připravil Stanley Kubrick, čekal na vhodný čas, kdy se zdigitalizování dostane na vrchol a než se tomu tak stalo, odešel. A tak mu spolupracovník Steven Spielberg, který na tom příběhu spolupracoval, pomohl a později ho i jemu věnoval. V A. I. je jasně vidět, že se Kubrick snaží o zásadní pointu, která má šokovat, tak jak to známe i z jiných filmů. Spielberg z nesnesitelného světa udělal tak akorát místo, které pro roboty není, ale i tak je možnost, že je dokáží milovat, respektive je to takové rodinnější než by se zdálo. No a přes řadu velice slušných herců, kterým pro mě vévodil Jude Law, měnící se z Drákuly okamžitě na Davida Bowie, hrál nejlíp a malému hrdinovi s radostí pomohl. Není to sice film pro každý den, závěrečná pointa je značně zdlouhavá, ale povedená no a jestli by měl Kubrick radost? To je otázka na dlouhou diskuzi. Možná že ano, možná že ne. Já bych se obrátil k té první možnosti. Proč také ne, natočené je to opravdu dobře, akorát mi to v jistých chvílích příliš nesedlo. -- Tvoří ho optická vlákna - Ale na venek vypadá opravdově, jako dítě - Je to robot - Ale dítě.(25.7.2007)

  • Legas
    ****

    Nemůžu se zbavit dojmu, že je film rozdělen na 4 odlišné části, kde poslední část tvoří spíše doplňkovou epizodu, která ve filmu být vůbec nemusela, ale na druhou stranu nevadí. 2. část filmu odehrávající se před roboshow a posléze na ní mi přijde od Spielberga pouťově laciná. Jinak už k filmu nemám žádné výtky.(28.7.2003)

  • - Kapela hrající v aréně jsou američtí Ministry. Píseň se pak jmenuje "What About Us?". (Corpsegrinder)

  • - Monicu si mohli zahrát Julianne Moore a Gwyneth Paltrow. (HellFire)

  • - Jedna z budov Manhattanu je ve skutečnosti subwoofer počítače Apple Macintosh (z dílen Harman-Kardon). (HellFire)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace