Diskuze k filmu (252)

<< novější 12 11 10 9 7 4 1
    • 18.7.2017  22:26
    ramiCZ
    (hodnocení, komentáře)

    Longin, Hoonza: No vidis a ja si do ted myslel, ze je to ten stejny :D A je mi uz 30 let :D

    • 26.3.2017  19:21
    jardariha
    (hodnocení, komentáře)

    breeder: Lepší bych to napsat nesvedl. Film je samozřejmě ve své podstatě píčovina.

    • 20.11.2016  16:22
    Hoonza
    (hodnocení, komentáře)

    Longin: To by mě nenapadlo, že by si ty dva někdo pohl poplést :-) 

    na příspěvěk reagoval ramiCZ
    • 24.9.2016  20:51
    Longin
    (hodnocení, komentáře)
    na příspěvěk reagoval Hoonza , ramiCZ
    • 20.7.2016  19:34
    Vikess
    (hodnocení, komentáře)

    Lidi nevíte jestli tento film vyjde někdy na Blu-ray s českým dabingem strašně bych jej chtěl ve svojí sbírce.

    • 16.6.2016  19:09
    breeder
    (hodnocení, komentáře)

    Rozoberáte tu politku a vojenskú politiku, ale tá nie je súčasťou tohto filmu. Vrátim diskusiu k filmu. Výnikajúca kamera, efekty, akčné scény. Hneď v úvode masaker. Film je vizualizáciou pekla vojny. Pôsobí to reálne. Takých filmov nie je veľa. Vidieť veľký rozpočet a aj prepracovaný scenár. Herecké výkony sú výborné a Diesela som najprv vôbec nespoznal. V pekle vojny sa strieľa a umiera, nie je čas riešiť kto a či koho zastrelí. Väčšinou sa strieľa bez rozmýšľania. I keď jedna scénka s omilostením nemeckého vojaka sa nájde (neskôr má omilostenec šancu ukázať sa a...).

    Teraz to horšie. Film je propagandou amerického víťazstva v II. svetovej vojne. Buliká a navráva divákovi, že americká armáda je niečo ako rodina (ale fakt rodina). Že velenie americkej armády má veľkú starosť o psychický stav istej ženy, matky istého vojaka. p. Ryanovej. Tej už údajne zahynuli všetci synovia vo vojne až na jedného. Velenie americkej armády sa teda rozhodne pre záchranu ***jedného vojaka***. To, že celý zmysel filmu je záchrarna jedného vojaka je tu akosi umne potlačené vojnovými scénkami a tak, ale proste to nejde nevidieť. To, že zbytočne zahučí kopa dobrých vojakov, aby sa ***jeden*** mohol vrátiť, to je taká kravina, až to vyslovene oči aj mozog kole. Tomu, že by nejaká armáda na svete (tobôž americká) niečo také spravila, jednoducho neverím. Propagandistická misia = neverím. Propagandu robili amíci ináč a to s plagátom Strýčka Sama - "I want YOU for US army"

    na příspěvěk reagoval jardariha
    • 3.1.2015  14:47
    Hoonza
    (hodnocení, komentáře)

    Zodiak455: Je to diskutabilní, ale to "menší zlo" je prostě jen výmluva od Amíků včetně těch stupidních statistik kolik vojáků by tam zařvalo. Prostě se jim nehodilo to, že se tam tlačí Rusáci. Bylo potřeba zasadit poslední úder, aby oni byli ti "vítězové" a zároveň ukázali Rusku, jací jsou to borci. Přitom Japonci sami několikrát řekli, že ruská invaze pro ně byl mnohem větší šok než atomovka, která pro ně byla jen dalším bombardováním (např bombardování Tokia napalmem mělo oficiálně víc obětí než atomovka v Hirošimě)... Oni by kapitulovali i bez těch atomovek, byli úplně na dně, ale Amíci by se pak nemohli plácat po rameni, že to oni ukončili válku. 

    • 3.1.2015  13:04
    Zodiak455
    (hodnocení, komentáře)

    Hoonza: Atomové bomby jsou dost diskutabilním tématem.Osobně se k tomu ale stavím tak že bylo zvoleno to menší zlo.Přeci jenom si nedokážu představit jak by vypadalo Tokio nebo Ósaka po klasickém pěším dobýváním.Nehledě na to že na samotnou obranu Tokia si Japonsko připravilo 1 milion civilistů.Proto si myslím že jaderné bombardování bylo lepším řešením než Operace Downfall.

    na příspěvěk reagoval Hoonza
    • 3.1.2015  12:04
    Hoonza
    (hodnocení, komentáře)

    Derivace: Tak jestliže i 70 let po válce propaganda vyučuje o tom, jak hodné americké atomové bomby ukončily válku, tak proč by se někdo zabýval nějakým přesným vyobrazením Overlordu :-) Když Němci natočili Generation War, kde poukazují na zločiny Poláků a Rusáků, tak z toho byly zákazy v kinech... Kdyby někdo natočil film o amerických prasárnách, tak by z toho byla válka :-) Jinak zrovna u Ryana mi to ukazování Němců jako idiotů příjde v ještě celkem snesitelné formě, ale scéna se zajatým kulometčíkem je fakt dementní. 

    na příspěvěk reagoval Zodiak455
    • 3.1.2015  02:05
    Derivace
    (hodnocení, komentáře)

    MartinezZ: však jsem to už psal u generation war, uplně to stejny mam dojem, bylo to mířený na zecka

    • 3.1.2015  02:04
    Derivace
    (hodnocení, komentáře)

    Zeck: masturbuji zásadně u modrookých blondáků. :^), ty zas očividně masturbuješ nad svejma komentama, ale kdo jsem já abych hodnotil :) neonacista, takže když někdo vypíchne tvoje pochyby u filmu generation war, a převede je sem, tak je neonacista :) žide :)

    • 28.12.2014  13:57
    MartinezZ
    (hodnocení, komentáře)

    Derivace: Historii píší vítězové, tomu tak vždy bylo a vždy bude. Jestli čekáš, že národ, který spoluzvítězil (v podstatě takřka sám zvítězil, když produkce materiálu šla od něj) 2. světovou bude natáčet filmy o vlastních válečných zvěrstvech z té doby, tak jsi ještě mladý a naivní. Stejně tak Rusové nebudou natáčet filmy o vyvražďování a internování Poláků a vybíjení a znásilňování žen a dětí před vzájemných vojenským konfliktem s Německem ani v jeho průběhu. A nedočkáš se toho ani od Italů s vybíjením Etiopanů Mussolinim, ani nikdy od nikoho jiného. Filmy jsou prostě fikce, založené max. částech reálných podkladů, ale mají nalákat do kin a vydělat. Dokuemnty patří na Discovery a History kanály, deal with it.

    na příspěvěk reagoval Derivace
    • 28.12.2014  13:56

    Uživatel MartinezZ smazal svůj příspěvek.

    • 28.12.2014  03:32
    Zeck
    (hodnocení, komentáře)

    Deviace: Hihihi, to byl pokus o můj psychologický rozbor, nebo jen názorná ukázka tvé pokrytecké debility? V nadužívání přirovnání si přímo rochňám, ba co víc, když donutí po čtyřech měsících internetového neonacistu tvého ražení, snažit se sestavit mé duševní rozpoložení a psychologický rozbor z přiloženého návodu z horoskopové přílohy Metra, ve kterém chce být zároveň inteligentně útočný, a přitom v něm do puntíku předvede to samé, co chce připsat mně, dokonce se blahem pochčiju!

    Ta píseň a klip je gay, chápu, že je to perfektní předobraz pro tvé noční masturbace a fantazie o árijských modrookých blonďácích s krásnými prdelkami, kteří ti dávají kolegiálně zápřah do svěrače v neosvětleném koutku při noční obchůzce kolem ostnatého drátu v Treblince, já ale radši ženy.  

    na příspěvěk reagoval Derivace
    • 28.12.2014  02:49
    Derivace
    (hodnocení, komentáře)

    Zeck: Snažíš se hodně co :) bejt vtipnej a na úrovni zároveň. Takový, skoro až, zemanovský bontony. Nadužívání přirovnání a ironie atp. tj jasná známka toho jak se u toho potíš a snažíš se bejt co nevtipnější. Je to ale znát a je to nuda. Nejsi autista? Nenavštěvuješ Reddit? Či 9gag? Zde song na uklidnění : https://www.youtube.com/watch?v=Y4CLfL-YkRs

    • 28.12.2014  02:41
    Derivace
    (hodnocení, komentáře)

    Nesmysl. Je to zas o heroismu. Nuda. Nikde tam nevidím střílení německých zajatců po desítkách. Americký člověk opět zvítězil. Němci, ačkoli dobili celou Evropu opět na úrovni retardů a největších zločinců v historii lidstva (protože naše historie neni proklaná vražděním žen, dětí a mužů, a to všemi, vždy.) 70 let po válce a propaganda stále běží.

    na příspěvěk reagoval MartinezZ , MartinezZ , Hoonza
    • 23.8.2014  15:55
    Zeck
    (hodnocení, komentáře)

    Braveheart: Namasté, vole! Máš pravdu, jsem cynik a ještě k tomu kretén, takže postrádám smysl pro detail ohledně postavy s minutovou stopáží ve filmu, který jsem viděl naposled ani nevím kdy. Přesto jsi mě svými brilantně pohrdavými komentáři nad všemi těmi zdejšími debily, včetně mě, kteří nepochopili tak ryzí a inteligentní detektivní rozbory fotek na IMDb, donutil si to všechno ověřit, abych ti mohl dát za pravdu! Písnička mi vykouzlila úsměv v ústí močové trubice na žaludu, za ní moc děkuji! 

    na příspěvěk reagoval Derivace
    • 22.8.2014  22:00
    Braveheart
    (hodnocení, komentáře)

    Zeck: Co ti na ty tvoje sračky mám říct. Jsi sprostý hulvátský cynik bez smyslu pro detail, ale budu to brát s buddhistickým nadhledem a tvůj zahořklý hejt ti neoplatím, protože je mi to popravdě úplně jedno. Místo toho ti raději pošlu krásnou meditativní píseň na dobrou noc: https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM

    na příspěvěk reagoval Zeck
    • 22.8.2014  20:50
    Zeck
    (hodnocení, komentáře)

    Konečně jsi to vysvětlil jako dospělý člověk a ne jako postižené desetileté dítě nadšené z objevu, že hovno smrdí, načež pak nechápe, proč ho za to nikdo nepolácá po zádech a neřekne jak je skvělé. Odvedl jsi vynikající investigativní práci ohledně fiktivního amerického blockbusteru. Dokonce jsi mě donutil, abych se na ten zapeklitý případ podíval a zjistil, jak na tom ta naprosto malicherná píčovina vlastně je. Po třech vteřinách zhlédnutí tohoto videa jsem ti musel dát za pravdu. Jsi skvělý detektiv a já salutuji! 

    na příspěvěk reagoval Braveheart
    • 22.8.2014  19:57
    Braveheart
    (hodnocení, komentáře)

    Zeck: Připadá mi, že to asi nikdo nepochopil, takže ještě jednou a naposled: Uphamem zastřelený Němec úplně na konci je ten propuštěný zajatec z radio stanice, proto zná Uphama jménem. Ale Němec, co předtím zabil v baráku Mellishe bajonetem, je logicky dle níže uvedených důvodů jiná postava, která Uphama nezná, a tím pádem vůbec nedává smysl, proč ho nezabil když se potkali na schodech. Víc polopaticky už to popisovat nehodlám, takže doufám, že teď závity ve vašich mozečcích konečně zapracujou. A jestli to je vážně režisérský kiks, tak je to neskutečná ostuda, protože tak fatálně zaměnit herce a uniformy kvůli jedné scéně je trošku jinší kalibr než použít podvozky z T-34 na výrobu fejkových Tigerů (což je ve válečných filmech běžná praxe) a na Spielberga mi to vůbec nesedí.

    • 22.8.2014  18:43
    Zeck
    (hodnocení, komentáře)

    Braveheart: Chyba v kostýmech je mnohem více pravděpodobná, než že dva herci se stejnými ksichty, které 99% diváků považuje za stejnou osobu, už jen proto, že to dává SMYSL, jsou jiné postavy. Pokud máš pravdu, zastřelený nácek mohl Uphama znát jen díky tomu, že na něj "zabodnutý" žid řval, když mu došla munice, ale tou dobou Upham nebyl přítomen a nácek taky ne. Největší smysl dává, že se jedná o jednu postavu. Insignie Wehrmachtu/SS byl nebral vůbec v potaz, ten film je určen konzumním divákům, ne nadšencům do vojenství. Ruské tanky v tom filmu vydávají za Tigery, takže orientovat se podle kostýmů asi nebude to pravé. Je každopádně možné, že to jsou dvě postavy, v tom případě by to nedávalo žádný smysl. Je to každopádně úplně jedno.  

    na příspěvěk reagoval Braveheart
    • 22.8.2014  17:55
    fabecc1222
    (hodnocení, komentáře)

    A jaktože teda na konci zná jméno Uphama?

    • 22.8.2014  17:41
    Braveheart
    (hodnocení, komentáře)

    jirijost: Dle IMDB: herec co hrál SSmana který zabil Mellishe=Mac Steinmeier, herec co hrál Steamboat Willieho (zajatce)=Joerg Stadler. Stačí použít google images a vidíš, že to jsou leč trošku podobné, ale jiné ksichty. Tímhle s tebou končím diskusi, protože tvoje nelogické hlášky typu "chyba v kostýmech" jsou úplně mimo.

    na příspěvěk reagoval Zeck
    • 22.8.2014  16:47
    jirijost
    (hodnocení, komentáře)

    Braveheart: Určitě je to on, ten samý. Maximálně to bude nějaká chyba v kostýmu ale herec je to jeden a ten samý. 

    na příspěvěk reagoval Braveheart
    • 22.8.2014  16:47

    Uživatel jirijost smazal svůj příspěvek.

    • 21.8.2014  18:01
    Braveheart
    (hodnocení, komentáře)

    jirijost: Ten, kterýho na konci odpráskne Upham, je ten zajatec (insignie Wehrmachtu, předtím střelil kpt. Millera), ale ten, co píchnul Mellishe a pak narazil na Uphama na schodech je někdo jinej (insignie Waffen SS). That's the point.

    na příspěvěk reagoval jirijost , jirijost
    • 21.8.2014  15:25
    jirijost
    (hodnocení, komentáře)

    Braveheart: Je to on vždyť pak v závěru křičí Uphame, protože ho poznal a proto ho nechá na oplátku žít. 

    na příspěvěk reagoval Braveheart
    • 21.8.2014  15:19
    Braveheart
    (hodnocení, komentáře)

    Věc, které jsem si dřív nevšimnul. Myslel jsem, že vězeň ("Steamboat Willie") kterýho kvůli Uphamovi pustili, je potom ten, co zapíchl Mellishe bajonetem a potom potkal Uphama (toho času v durch prosranejch maskáčích) na schodech, ale není to on. Mellishe zabil SSman, zatímco Steamboat Willie patřil k Wehrmachtu, což je vidět podle výložek ve scéně, kdy ho Upham odpráskne. Mají podobný ksichty, takže to svádí k omylu. Tím pádem ale nechápu, proč esesák nezabil Uphama. Až doteď jsem si myslel, že ho nezabil kvůli tomu, že ho znal, ale takhle mi to nedává smysl.

    na příspěvěk reagoval jirijost
    • 20.11.2013  20:47
    Jello Biafra
    (hodnocení, komentáře)

    http://www.youtube.com/watch?v=f2zAUHAdaBE ústredný motív filmu hraný orchestrom

    • 29.9.2013  23:16
    BrunoAnthony
    (hodnocení, komentáře)

    A ti neschopní Němci padali jak mouchy pod střelbou amerických kovbojů......

    • 14.3.2013  09:04

    Uživatel Spinosaurus smazal svůj příspěvek.

    • 14.3.2013  09:04
    Spinosaurus
    (hodnocení, komentáře)

    flanker.27: O kondomech jsem taky četl, ale o vacích nic. :/

<< novější 12 11 10 9 7 4 1
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace