Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Detektiv Kenichi Takabe vyšetřuje brutální vraždu prostitutky. Pachatel si není schopen vzpomenout, že vraždu spáchal. Za poslední měsíc je to už třetí vražda se stejnými znaky. Do obětí je vyřezán znak X a pachatelé si na nic nevzpomínají. Ve stejné době se na pláži objevuje muž, který trpí ztrátou paměti. Naštěstí narazí na učitele, který ho pozve k sobě domů. Další den jede detektiv vyšetřovat vraždu do učitelova domu. Zločin vykazuje stejné znaky jako předchozí případy. (-Rastaman-)

(více)

Recenze (50)

Anderton 

všechny recenze uživatele

Veľmi originálna japonská detektívka reznutá mysterióznom, avšak ako horor by som ju nešpecifikoval. Bohužiaľ som film videl s divnými titulkami a lepšie som nezohnal, takže mi čiastočne skazili zážitok. Problémom číslo jedna však bola pre mňa inak vyzdvihovaná atmosféra. Príbeh sa odohráva v bytoch, v ktorých by som nechcel žiť, vo štvrtiach, akým by som sa v japonských mestách vyhýbal a v nemocnici, kde by som nikdy nechcel byť hospitalizovaný. Nepripadalo mi to temné, skôr len nepríjemné a málo vygradované. 70% ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,PODŘEŽE NĚKDO NĚKOHO TAKOVÝM ZPŮSOBEM, PROTOŽE HO K TOMU DONUTIL ĎÁBEL?“...... /// Tíživá atmosféra a pomalý tempo… Dlouho jsem se držel, a měl jsem co dělat, abych víčka udržel. Před zavřením, samozřejmě. Ďábel, misionář (či co je to za hajzla), vyslán rozšiřovat vědění mezi prostý lid si to sere po Japonsku a dlouho (dlouho, d l o u h o) je to takový voťukávání… Pak jsou kostky vrženy, tempo se nemění a ty zkurvený víčka nechápou, že se to prostě tak táhnout má! Kladem nechť je opravdu zvláštní (až ďábelská atmosféra) a zajímavej námět. Mínusem … tak schválně… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Franz Anton Mesmer? Neznám... 2.) Na filmech mě zajímaj jiný věci, než tempo. 3.) Lidi kolem mě, začínaj všude dělat ,,X“. 4.) Thx za titule ,,Hladass“ /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ ** ()

Reklama

kaylin 

všechny recenze uživatele

Kiyoshi Kurosawa mě zaujal už svým snímkem „Kairo“, který byl natočený v podobně depresivním duchu. „Cure“ má ale lepší, zajímavější příběh a skutečně je skvělý ve své gradaci, která je temnější a temnější, na diváka dopadá stále větší tíha, aby pak došlo k finále, které s ním teprve zahoupe. Kdyby se japonským filmům v Evropě více dalo, konečně bychom snad pochopili, že není proč se jich bát, ale spíš bychom si uvědomili, proč je obdivovat. ()

Ivoshek 

všechny recenze uživatele

Nejvíc tu působí stísňující prostředí. Neútulné nemocnice, zanedbané doby, oprýskané zdi. K tomu minimum hudby a podivný vývoj, kdy se nedá věřit ničemu, co postavy vidí a slyší. Postava policajta a jeho kamaráda psychologa tu funguje výborně, jak ta profesní, tak ta soukromá část. A na konci do sebe všechno brutálně zapadne. Dobrý, fakt dobrý. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Blazeovaná rybička Dory na cestě do vaší hlavy.. Tísnivé ruchy, znepokojivé zvuky a interiéry tak strohé, že vazební cela vypadá skoro stejně jako detektivova kuchyň. Kurosawa drží diváka od té chladné elipsy násilí a zmaru na distanc a když to chvílemi zkouší přes surrealismus, skoro jej ztratí. To Kódži Jakušo, postupně vtahovaný do víru událostí a na prázdno jedoucích praček, činí pravý opak. Asi nešla ta číšnice na konci krájet sushi, co..? ()

Galerie (24)

Reklama

Reklama