Nastala chyba při přehrávání videa.
  • viperblade
    **

    Rozpačité (z deseti vtípků fungovaly dva), nudné (už hodně dlouho se mi nestalo, aby mi 80 minut připadalo jako tři hodiny) a… už jsem říkal rozpačité? Tak přesně takový je tento film. Řekl bych, že ví, co chce říct, jde to i vidět, že mu o "něco" šlo, ale ve výsledku to jde hodně špatně poznat. Celý tento film je opravdu nuda, kterou jsem protrpěl a jen díky Ivě Janžurové a pár fórkům (kříž na kolečkách) dám mírné hodnocení. Jinak to je ale bída. A aby toho ještě nebylo málo, nevím, co je větší fór. Fakt, že Prima tento film vysílala na počest narozenin Ivy Janžurové (já paní Ivu obdivuju, ale v tomto filmu má sotva deset minut, myslím, že mohli zařadit nějaký jiný a především lepší film) anebo fakt, že ta samá televize to díky reklamám natáhla na rovné dvě hodiny. 40 %.(23.5.2011)

  • Gig
    ***

    Průšvih toho filmu je casting. Nevím, co vedlo tvůrce oné změně snad všech herců, tedy krom sluhy Vaška Sloupa. Nejen, že postavy fyzicky vypadají, ale samozřejmě mají i jiný přednes. A tak je ti změna nejen v hlavní roli Petra, ale i jeho bratra Viléma či císaře Rudolfa. I když všichni jsou to skvělí herci, tak jako bych se díval na jiné postavy. Je to jako jít do divadla kompletně změněnou alternaci po půlce představení. Sice je tento film o smutném stáří pana Voka, a nevím zda autoři chtěli ukázat onu proměnu nejen v chování, ale infyzickou, nebo jim jeden herec odmítl nebo byl zakázán - Landovský? A tak se rozhodli, že změní všechny.... Nevím. Jedno vím ale jistě. Petr Vok pro mě odešel s Kopeckým. Stejně jako správně unuděný životem císař v podání Landovského odešel s Landovským.(10.5.2020)

  • vlkcz
    ***

    Ušetřím si práci s hodnocením, protože monolog mi ho asi psal přímo z mozku. Jen to napsal daleko líp, než bych to asi zvládl sám. Důvod, proč tomuto velice dobře udělanému filmu, ať už jde o herecké výkony, scénář či kameru nedám vyšší hodnocení je ten, že se pořád nemůžu srovnat s tím, jak naprosto šablonovitě je Vok i císař, zobrazován. Jeden jako vilný požitkář, druhý jako pomatený monarcha. Naštěstí to není tak nesnesitelné jako v Císařově pekaři, tady to do značné míry otupuje ta melancholie blížícího se konce života, ale i tak je to vůči těmto dvěma velikánům naší historie skoro zločin.(7.11.2008)

  • sator
    ****

    Stáří změnilo pana Voka tak že byste v něm Kopeckého ani nepoznali... Jiná poetika než 1. Díl... Mořská panna Monika Hálová.. Legendární hlášku "Zítra to roztočíme drahoušku", podle které dostala název oblíbená komedie stejného jména,uslyšíte z úst Ivy Janžurové i v tomto snímku v upravené podobě "dneska to roztočíme drahoušku" ve scéně kdy hraběnka z Monfortu (Janžurová) svádí básníka Šimona (Vinklář), herečka si větu řekla mimo scénář a ve filmu zůstala. Kateřina z Ludanic (Drahokoupilová) se vdala za Petra Voka (Růžek), kterému v té době bylo 41  let v době kdy jí bylo mezi 14-15 lety. Marii Drahokoupilové bylo v době kdy ji hrála 38.a Martinu Růžkovi 61.Co film nezachytil byla její duševní nemoc která se projevila krátce po svatbě a Kateřina, ač téměř o 30 let mladší, umírá v 35 letech,10 let před smrtí Petra Voka.(11.1.2020)

  • klúčik
    ***

    Samozrejme, že aj mne sa viac páčil prvý diel. Je veľmi ťažko porovnávať pána Voka ( Kopecký - Růžek ), každý je iný. Ale mňa zaujalo pár monológov, ktoré na dobu vzniku boli dobré : "bez pasu cez hranice - chodiť ako sa mu zachce?" alebo " já bych rači knihu přání a sťížností". Nepáčil sa mi záver filmu, akoby nevedeli čo s tým , tak to rýchlo ukončili. Ja dávam 50%.(1.12.2008)

  • - Změna, při které Martin Růžek nahradil Miloše Kopeckého, který ztvárnil titulního hrdinu ve snímku Svatby pana Voka (1970), znamenala velký úbytek diváků. Svatby pana Voka navštívilo jeden milion osm set diváků, zatímco Pan Vok odchází vidělo puze tři sta padesát tisíc. (Olík)

  • - Legendární hlášku „Zítra to roztočíme drahoušku“, podle které dostala název oblíbená komedie stejného jména, uslyšíme z úst Ivy Janžurové i v tomto snímku v upravené podobě „dneska to roztočíme drahoušku“, a to ve scéně, kdy hraběnka z Monfortu (Janžurová) svádí básníka Šimona (Vinklář). Herečka si větu řekla mimo scénář a ve filmu zůstala. (sator)

  • - Film Pan Vok odchází bol natáčaný na zámkoch v Jindřichovom Hradci, Třeboni i na zámku Červená Lhota. Taktiež sa nakrúcalo v obci Stará Hlína. (dyfur)