Reklama

Reklama

Klan Gucci je inspirován šokujícím skutečným příběhem impéria italského módního domu. Tři desetiletí rodinné historie, v níž nechybí láska, zrada, dekadence, pomsta ani vražda, skládají dohromady mozaiku toho, co všechno s sebou nese slavná značka Gucci. (Forum Film CZ)

Recenze (128)

SilverC 

všechny recenze uživatele

Filmu najviac uškodila prepálená stopáž. Mohlo ísť o maximálne dvojhodinový snímok s vynechaním niektorý zbytočných scén. Taktiež mi nešlo do hlavy, prečo majú niektorí herci taký výrazný akcent (Gaga, Leto) a zvyšok ansámblu bol s pomerne znesiteľným prízvukom. Čo sa filmu vyčítať nedá, je výborná technická stránka, vyobrazenie 80.rokov, nádych talianska a módneho priemyslu, a vynikajúce herecké výkony. Lady Gaga bola fenomenálna, opäť raz potvrdila svoj talent. Taktiež aj zvyšok osadenstva bol samozrejme geniálni (no od nich sa to berie ako samozrejmosť), i keď... mal som pocit, že Jared Leto v tej na nepoznateľne zmenenej maske (klobúk dolu) nejako prehrával. ()

POMO 

všechny recenze uživatele

Průměrně zábavný film, a i to pouze díky přehrávajícím hercům, což jde stěží považovat za devizu. Jakoby je Scott nedržel na uzdě schválně, ať rozčeří stojatou hladinu dramaturgicky slabé látky. Právě pro dramatičtější námět (taky podle skutečných událostí), napínavější vyprávění a lepšího “záporáka” se mi o level více líbilo jeho All the Money in the World. Jeremy Irons a Al Pacino mi zde jako jediní dělali radost. A ke konci Camille Cottin, samozřejmě. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Krásné plynulé vyprávění o vztazích v klanu rodiny Gucci, kterou silně ovlivní snoubenka Patrizia. Ta v podání opravdu skvělé Lady Gaga je skutečně mimořádně hnusná bytost a probouzí emoce u mě vysloveně záporné. Adam Driver hrál taky dobře, hodně dobře, protože jeho úkol bylo jen v příběhu být a chovat se normálně, což si myslím taky není úplně jednoduché. Al Pacino nám tedy přibral až neuvěřitelně, chvíli jsem si říkal jestli není přifouklej. Jared Leto je pro změnu propgace na masku roku. Obsazení jsem opravdu užíval a tenhle příběh se závěrečnou katarzí rovněž. Nevím jak si film prožijou, lidé co celý příběh kolem rodinného impéria Gucci znají, ale mě jako absolutnímu neznalci jejich příběhu uteklo 150 minut jako nic. Mimochodem moc se mě líbily kostýmy, hold Gucci. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Jiní američtí režiséři mají v dnešní době co dělat, aby natočili něco vysloveně dobrého nebo originálního a 84letý Ridley Scott to zvládnul za jeden rok dvakrát. Klan Gucci sice na první pohled může působit jako nějaké módní, návrhářské drama, ale pravda je trošku někde jinde. Extravagantní herecké výkony, temný příběh jedné italské rodiny, sebevědomá režie se skvělou atmosférou Itálie nebo perfektní dobový soundtrack, který Vám připomene, proč je stále Georgio Moroder takový frajer. Škoda, že některé momenty scénáristicky vyzní do prázdna. Naštěstí tu ale herecky s italskou angličtinou kouzlí herci jako Lady Gaga, která vládne celým dějem, Al Pacino, který Vám připomene, proč ho máte ze starých gangsterek tak rádi, Jared Leto, který se zde změnil k nepoznání nebo Adam Driver, který je tu až říšsky přísný. Takže je jednoznačně i tak nač koukat. ()

Rimsy 

všechny recenze uživatele

Nápaditá, zábavná, frenetická, ale také utahaná, roztěkaná a nedotažená – mozaika přepálených vztahů mezi členy rodu Gucci se vymkla Ridleymu Scottovi z rukou. Zajímavost si však udržet dokázala. Více zde. ()

choze 

všechny recenze uživatele

Strhující intrikářské drama se nekoná, tak zajímavý zas příběh Gucciovic famílie není. Koukatelný ale je, byť pokrácení by mu neuškodilo. Skvělí herci, sexy soundtrack a italských přízvuků, kolik kdo snese. ()

Botič 

všechny recenze uživatele

Stylově oblečená gangsterka s duší telenovely. Melodrama je díky House of Gucci opět v módě. Má to svoje neduhy. Postava Jareda Leto je z celé partičky nejvíc mimo až to někdy ruší. Lady Gaga ke konci celkem otravná. Adam Driver pro jistotu asi ani nedostal brief. Hudební pecky podivně nastříhané úplně do všech scén. A závěrečný akt by si zasloužil více prostoru. Ale i tak Ridley celou dobu baví. Paradoxně to celé působí spíš jako projekt Ryana Murphyho, než Ridley Scotta. Takže kdo miluje American Crime Story, Pose nebo Feud si tady přijde určitě na své. ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Ridley Scott neustává ve své snaze přinášet stále nové filmy, které se nestanou rychlokvaškami, nýbrž zůstanou v povědomí diváků ještě alespoň několik let. I tentokrát se vrhl do nadměrně dlouhého eposu, u něhož mě však naprosto strhla první polovina a ta druhá mě už bavila o dost méně. O klanu Gucciů jsem toho před filmem moc nevěděl a nemohu tedy posoudit, kde je to umělecká licence (jako vždy jistě hojně zastoupená) a kdy se Ridley drží v rámci mezí historie, ovšem koho musím rozhodně pochválit, tak je Lady Gaga, u níž jsem ani po předchozích filmových zářezech nevěděl, jestli mě spíš štve nebo baví a tady mě tedy bavila dost. A čert vem její přestřelený akcent, tohle byla zkrátka její role. Jen škoda, že se Ridleymu právě v druhé polovině snímku nepovedlo udržet tempo, jinak by to byl v jeho kariéře další majstrštyk, letos dokonce už druhý. Takže za suprových 8. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Čekal jsem kombinaci požitkářství, chytrého scénáře, lahůdkového obsazení, silných detailů, šťavnatých emocí a precizních kostýmů. Dostal jsem od každého nečekaně málo. Vždyť třeba úvodní půlhodina do svatby je absolutně nijaká, pak naštěstí nastoupí Al Pacino a zejména skvostně přehrávající (italsky rázně temperamentní) Jared Leto, přesto o lákavou látku opravdu nejde. Ridley Scott stvořil několik kultů a letos se s velkou pompou představuje (vinou pandemických opatření) už podruhé, jenže tenhle kus je prostě „obyčejné“ rodinné drama s osudem jednoho skomírajícího impéria za zády. Děvče ze skromnějších poměrů se provdává za vnuka zakladatele módního domu Gucci, ač se to jeho otci nelíbí. Ona má však své manipulativní kroky řádně promyšlené a pomocí manželova strýce se hodlá dostat zpět do rodinného podniku. Hlubšího vhledu do vývoje značky se nedočkáme, vztah ústředního dua dělá podivné kotrmelce a skutečný kriminální čin je vlastně jen jakousi poznámkou pod čarou. Prostě žádná linie netvoří to pravé jádro. Nejsou to ani rodinná trápení, ani vliv peněz na charaktery postav. Prostě žádné suverénnější téma. A ta přetahovaná mezi herci o „lepší“ přízvuk? Buď natočme film s italskými herci nebo prostě mluvme anglicky bez toho divadla okolo. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Hvězdně obsazený mafiánský film bez mafiánů ve stoprocentně poutavém podání Ridleyho Scotta. Když jsem předevčírem psal, jak moc mě pohltila Poslední noc v Soho a jak se to povede málokterému filmu, tak trochu jsem doufal, že Klan Gucci bude dalším takovým. A naštěstí ano. Strhující hrabivá sága těží z hvězdného hereckého ansámblu stejně jako ze Scottovy nijak exhibující, ale přesto dokonale vtahující režie. Lady Gaga je pro mě po tomhle výkonu už navždy hereckou sázkou na jistotu, Adam Driver potvrzuje, že po hudbě Johna Williamse je tím nejlepším, co nám přinesly nové Star Wars, Al Pacino je klasický Al, očividně spokojený, že dostal pořádnou roli, a děsně mě bavilo sledovat zase v kině jeho um (scéna "Ne!" je nezapomenutelná). Jared Leto se ani pod (výbornou) maskou neztratil, což je dobře, Jeremy Irons a Salma Hayek mají ze všech asi nejmenší role, ovšem neznamená to, že si je právem nevychutnávají. Jeden z filmů roku, bez debat. ()

mzss1 

všechny recenze uživatele

[65%] Viděno v kině. Pozvolné životopisné drama o rodině Gucci, na které se v pohodě dívá především kvůli dobrým hercům a jejich obstojným hereckým výkonům, tvořící zapamatovatelné postavy. Tak bych to jednoduše shrnul … Nicméně zkusím to mírně rozvézt. Délka filmu je dlouhá, ale dalo se to přežít. Asi tak cca poslední hodinka nebo posledních cca 50 minut bylo už dle mě takových natahovaných. Jasně, zřejmě se tam snažili vše vecpat, ale už to trochu ztrácelo mou pozornost. Přesto mě to moc nenudilo a jak jsem zmínil, ty herecké výkony byly docela dobré, prostě mě bavila většina postav. Lady Gaga mě zde překvapila, sehrála solidní výkon; prostě ztvárnila mrchu, co se nasrala do té rodiny. Stejně tak jako neutrální Adam Driver, který mě nikdy moc nebavil, ale zde ušel. Potěší i Jeremy Irons nebo Jack Huston. A nejvíc mě asi bavil Al Pacino a Jared Leto. Pacino zde už viditelně zestárl a ztloustl, ale to své charisma ještě neztratil. Naproti tomu Leto zde působil jako vtipná figurka, ale upřímně řečeno - díky němu jsem se párkrát opravdu zasmál. Filmový soundtrack  byl obyčejný, ale ty klasické, známé písně byly super. Takže škoda poslední té hodinky, která už mě trochu nudila a moc urychleného závěru. Chápu, že tohle není na místě, abych si nějak zvlášť stěžoval, je to podle skutečnosti, ale trochu bych to víc zvýraznil, prostě nevím. Dějově to ničím zajímavé není; zkrátka sledujeme sled postav a jejich následných činů. Na tento snímek jsem šel vcelku náhodně, neměl jsem žádná očekávání, neoslnil mě na maximum, ale ani neurazil. Jednou se to vidět dalo a k tomu hezky na velkém plátně. Klady to mělo, tak proč ne? ()

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

Zábavné obludárium. Hlavne v prvej polke je to luxusná prehliadka, s vyčačkaným retro soundtrackom a perfektnou Gagou. Problém nastane, keď sa dopracujú ku konfliktu, ktorý je na 165-minútový film nedostačujúci, navyše ho réžia ani nechce rozvíjať. Všetkým dôležitým zvratom je pôda budovaná skrz dve scény. A režisér to vie, že je to do kina málo. A tak strieda fotogenické lokácie s múzejnými modelmi, operu s klasikou a New Order s Tracy Chapman. A prepaluje charaktery, ale že tak  nehanebným spôsobom, že zaprvé diváka nedokáže doviesť k akýmkoľvek sympatiám s hocikým, zadruhé nevysvetlí motivácie a vzťahy (Spomínate  zvraty budované skrz dve scény? Ochladnutiu manželstva je ich venovaných presne nula, a zo zamilovanosti a Father, Son  and House of Gucci, prechádza bez jediného náznaku, k prakticky 360 stupňovému charakterovému obratu postavy Adama Drivera), a za tretie uletí. Uletí v Letovej neprerušovanej paródii buržoáznych stereotypov, za ktorú by ich mala rodina pohnať k súdu a oproti ktorej bolo aj také I Tonya dôstojnou poctou historickým postavám. A uletí si s Gagou.  A tým to vlastne zachráni, pretože z filmu bez poriadnej zápletky, spraví opulentnú exhibíciu talianskeho temperamentu, ruského prízvuku a bižutériového gold digger primitivizmu z kaderníckeho salónu a od veštice spoza plenty. A je to  guilty pleasure jak hovado, choďte nato kvôli Gage! Keď sa to udomácni s ostatnými skutočnými príbehmi v nedeľu večer v telke, nebude to už v dabingu ono. ()

HAL 

všechny recenze uživatele

Solidní rodinné drama i pro lidi kterým svět módy nic neříká - pro ně je House of Car...ehm, Gucci možná vlastně i lepší, protože nejspíš netuší jak dopadne. Ridley dokáže budovat dramatickou scénu jako málokdo na světě a má k tomu i herce, kteří svými výkony vyloženě žadoní o oscary (je to zvláštní, ale ona ta Lady Gaga vážně umí hrát). Až si říkám že bych od něj vážně rád viděl ještě nějakou epickou gangsterku. U ní by ani nevadila ta přestřelená stopáž - skoro tři hodiny na historku o jednom partnerském vztahu jsou trochu moc, zvlášť když se tahle story ani nesnaží o žádný přesah a prostě "jen baví". 7/10 ()

silentname 

všechny recenze uživatele

Ridley Scott vo svojom druhom filme z roku 2021 prechádza z dávnej histórie do histórie, ktorá je nám asi trošku bližšia. "House Of Gucci" hodnotím vo výsledku ako zaujímavý film, ktorý by som ale rozdelil na dve polovice. Prvú elegantnú, zamilovanú a zaujímavejšiu polovicu a druhú vážnejšiu a viac zameranú na biznis druhú polovicu. A úprimne si myslím, že prvá polka filmu je lepšia. A môžu za to hlavne dve veľké herecké esá Al Pacino a Jeremy Irons. Obaja sú vynikajúci a predávajú svoje role na 100% A každý z nich si aj získal moje najobľúbenejšie momentky vo filme. Prvá je Paolovo stretnutie s Rodolfom, kde mu predstavuje svoje dizajny. Všetko čo tam povie Jeremy Irons je absolútne zlato. A druhá scénka je pre mňa moment keď Aldo sa pýta Maurizia - "Is this what you want?". Ale celkovo si myslím, že budovanie vzťahu medzi Mauriziom a Patriziou je skvelé. Ich sex v účtárni je boží, ich svadba, Maurizio v podniku Patriziiných rodičov... všetko super. Myslím si, že po návšteve finančnej polície sa presúvame do tej druhej vážnejšej časti. A hoci tam nie je nič čo by som ohodnotil negatívne, tam sa môj záujem o film začínal postupne vytrácať. Bolo to spracované dobre, ale bez Ironsa a Pacina tomu chýbal ten šarm a elegancia, ktorá ma zahákla v prvej polovici. A to je škoda. Každopádne som ešte nepovedal jednu dôležitú vec a tým je fakt, že Lady Gaga to dala na jednotku a rovnako aj Adam Driver opäť potvrdzuje svoj talent. Film stojí za to vidieť. Ale po "The Last Duelsom si myslel, že sa dočkám niečoho silnejšieho. Hodnotenie: B+ ()

Tsuki 

všechny recenze uživatele

Vždycky ráda vidím filmové zpracování něčeho, co tu ještě nebylo, a ráda se tak seznámím s nějakým "novým" skutečným příběhem, o kterém bych jinak nejspíš nic nevěděla. Zároveň se mí líbí se touhle formou seznamovat s nějakým odvětvím, odlišnými sociálními kruhy, lidmi či kulturami. Vůbec nevadí, pokud filmové zpracování není stoprocentně autentické a věrné realitě (myslím, že o to ve filmu a ostatně ani v umění nejde), takže tento inspirovaný příběh se zajímavými a svéráznými postavami mi zkrátka přišel vhod. V tomto případě filmu neuvěřitelně přidávají skvělé herecké výkony. Lady Gaga opět překvapila svým hereckým umem (nečekala jsem to, ale je ještě lepší než ve Zrodila se hvězda) a Adam Driver, Al Pacino a Jared Leto samozřejmě jako vždy předvedli, že bravurně zahrají jakoukoli roli. Byla radost na to koukat. Ošívat se pak divák může pouze z oportunistického a hamižného chování některých postav (naštěstí ale většina postav nevyznívá "černobíle", což je dobře) a z nechutného a odlidštěného světa byznysu, kde na prvním místě jsou peníze. Ale přesně o tom film je a jako vhled do toho, co se skrývá za touto slavnou obchodní a módní značkou a co s sebou nese její vedení, to funguje na výbornou.  ~(4,2)~ ()

Goldbeater 

všechny recenze uživatele

Tenhle film u mě balancuje přesně na té hranici mezi 3 a 4 hvězdami. Celých těch 164 minut milionářské šachové partie a bodání do zad mě bavilo, navíc to představilo příběh, o němž jsem předtím neměl ani ponětí, a herecký ansámbl to má naprosto úchvatný, o tom žádná. Nejvíc mě bavily scény s Ironsem, Letem a Pacinem (zvlášť poslední zmíněný si hodně scén krade pro sebe a jsem rád, že dostal tolik prostoru). Lehce mě u herců rušil rozptyl v italských akcentech (Driver, Irons, Pacino umírněný a sotva zaznamenatelný X Gaga, Leto naprosto extravagantně přehnaný). Co mě však na filmu trochu mrzí, je dějová struktura. Na ploše 2,5 hodin měl Ridley Scott tolik prostoru k rovnoměrnému vyprávění celkového příběhu, přesto si u některých méně zásadních částí dává docela na čas a závěr pak oproti tomu působí uspěchaně a napojení finální scény postrádá jakékoliv vysvětlení, jak se k ní došlo a kde aktéři udělali chybu. Škoda, mě to všechno zajímalo. ()

Dzeyna 

všechny recenze uživatele

Čekala jsem něco víc. Což už tak bývá, když máte vysoká očekávání. Přišlo mi to málo procítěné a extrémně málo italské. Celou dobu převládala americká atmosféra, což mi asi zkazilo celý zážitek. ()

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

Scottův letošní druhý životopisný film, tentokrát z bližší historie než Poslední souboj, musel vykompenzovat dopředu známý závěr skrze herecké výkony a technické zpracování, což se mu naštěstí ve většině případů celkem obstojně povedlo. Na plátně se setkávají herecká esa starší i mladší generace, a byť jejich anglická italština místy působí maličko křečovitě (mrk, mrk "Jokere"), podávají veskrz kvalitní výkony. Audiovizuální ztvárnění je uspokojivé, což však není u filmu od Scotta ničím překvapivým. I když jsem oba filmy ohodnotil čtyřmi hvězdami, byl pro mě Poslední souboj přece jen působivější. Klan Gucci dostává minusové body za zbytečně dlouhou stopáž a na můj vkus odbytou smrt Maurizia - přesto jde ale stále o solidní životopisné drama. ()

filmfanouch 

všechny recenze uživatele

Měsíc po premiéře Posledního souboje do kin dorazil další film Ridleyho Scotta, který tentokrát z 14. století přeskočil do 20. století a pojednává o krušných letech společnosti Gucci. Scottova 2. letošní novinka rozdělila diváky, kdy se jedni nebáli Klan Gucci označit za Kmotra v prostředí módy s nádechem shakespearovské tragédie, druzí se zase nebáli zajít tak daleko a označit Klan Gucci za mišmaš, který působí jako dva filmy v jednom. Dokáže si tedy Ridley Scott po Posledním souboji udržet čerstvě znovu vydobytou reputaci?   Kolem režie se dříve motal Martin Scorsese a jeho uchopení by při vzpomínce na filmy jako Casino či Vlk z Wall Street bylo rozhodně divácky vděčnější. Ridley Scott totiž není Martin Scorsese a ani nehodlá točit jako Martin Scorsese. Nejblíž k Scorsesemu je Klan Gucci ve zvolení hudební dramaturgie, kdy dojde například i na Baby Can I Hold You Tonight od Lucianna Pavarottiho a Tracy Chapman. Nadále poté platí, že Ridley Scott spíše schopným realizátorem než filmařem s jasným autorským rukopisem. Scottovy počátky u výtvarné školy jsou nadále poznat především v jeho pověstném dohledu nad výraznou vizuální stránkou. Nejdůležitější je ovšem na Klanu Gucci to, že trvá 164 minut a přesto dokáže dostatečně diváka po celou dobu upoutat a předvést zajímavé pozadí značky Gucci v poslední čtvrtině 20. století.   Lady Gaga už na sebe sice upoutala pozornost silným výkonem v předělávce Zrodila se hvězda od Bradleyho Coopera, zde jí ovšem čekal další těžký úkol. Herecky se držet na úrovni jejích kolegů Adama Drivera, Jareda Leta, Jeremyho Ironse a Al Pacina. Lady Gaga ovšem zvládla obstát a komplexní postavu Patrizie Reggiani uhrála takovým způsobem, že jí minimálně druhá oscarová nominace za herectví určitě nemine. Už jen kvůli tomu nahranému italskému akcentu je to povinnost.   Právě zmíněná mužská čtveřice poté dle očekávání nezklamala. Adam Driver potvrzuje status jednoho z nejlepších herců své generace, Jeremy Irons i Al Pacino dokazují, že na to herecky stále mají a Jared Leto je zde v nejsilnější herecké formě od Klubu poslední naděje. Za zmínku určitě stojí i Salma Hayek v roli vědmy Giuseppiny Auriemmy.   Klan Gucci ve finále bude patřit k nejzábavnějším Scottovým filmům. Ze všech Scottových filmů, které mají ke komediím daleko k nim bude mít Klan Gucci minimálně nejblíže. Nejzajímavější je na něm ovšem právě pozorovat vývoj postavy Patrizie Reggiani. Ridley Scott dokázal naprosto prodat retro atmosféru, které velmi pomáhá dobová výprava. Za zmínku stojí i parádní masky (především ta Jareda Leta) a Scottův prakticky dvorní kameraman Dariusz Wolski opět odvádí velmi dobrou práci.   Délka okolo 2 a 3/4 hodin může někoho vyděsit, film ovšem skutečně plyne neskutečným tempem, protože se v něm pořád něco děje. Ano, jisté pasáže možná mohli bez problému zmizet. Ano, oněch postav a jejich osobních linek je poměrně dost a na vše možná není úplně ideální čas. Každá stěžejní postava se ovšem nějakým způsobem vyprofiluje a dohromady skládá poměrně vypovídající mozaiku o ´´ mocném ´´ rodu Gucci, který postupně semele jedna žena.   Byl by z toho přeci jen lepší film, kdyby se této látky chopil právě třeba Martin Scorsese? Těžko říct, finální Scottova verze je ovšem ukázkou toho, že na to tenhle za pár dní 84-letý chlapík pořád má a po Posledním souboji si letos připisuje druhý solidní zářez. Vzhledem k tomu, že jeho další snímek Kitbag navíc půjde na streamovací službu Apple TV+ je Klan Gucci na delší dobu posledním Scottovým filmem, který dorazí do kin. I proto se rozhodně vyplatí nový snímek tohoto zásadního režiséra vidět na velkém plátně. I přes fakt, že rozhodně nebude pro každého..... ()

marhoul 

všechny recenze uživatele

Stařík mě i v tomto případě, po luxusním Posledním souboji, potěšil. Klan Gucci je zábavný film, s řadou vtipných momentů. Já tu taliánskou teatrálnost, afekt a výstřední trapnost chválím. Mě to bavilo, obsazení jedna báseň. Nevím, koho dřív, ale GaGa je prostě tlama non plus ultra, na této ošklivé holce se talentem nešetřilo, její kreace a výstupy mi silně evokují jednak Barbru Streisand, ale i pavlačové komediální manýry Sophie Loren. Tady se děvče vybláznilo tak, že v záběrech na obličej mohl bystřejší divák vidět v zorničkách blikající kalkulačku, čili pochvala. Krom jejích pěveckých počinů s Tony Bennettem mě její hudební extravagance míjí, ale hrát umí. S chutí si ji dám i v budoucích rolích na tělo. Al Pacino. Alovi bude dvaaosmdesát, jasně že vystřihl svůj standardní nadstandard, no a mě jeho stařecký, taliánský, odbržděný naturel nijak nepohoršoval. Jareda Leto bych nepoznala ani s pistolí u hlavy, toť chameleon, který Pacinova idiota vysekl parádně. Adam Driver, herecká perla současnosti. Já se toho ohyzdného chlapa nedokážu nabažit! Skvělý. Filmu sluší velké plátno, zobáky, ani kluky asi moc bavit nebude, pojetí je spíše klasické, prostředí okázalé a děj opřen o výstřední postavičky, které k byznysu kolem módy přirozeně patří. Ridley Scott ví přesně, co na plátně chce mít, sází na uvolněné, ale precizní herectví, perfektní kameru, kostýmy, hudbu, objektivně je to na 80%, však hodnocení vypeckuju na max. kvůli přidané hodnotě. Nejen že mě film zajímal, ale taky mě slušně rozesmál a pobavil. Žánr drama je v tomto poněkud zavádějící. ()

Reklama

Reklama