Reklama

Reklama

La semana del asesino

  • angličtina The Cannibal Man (více)
Trailer

Obsahy(1)

Chlap, pracujúci na bitúnku, zabije v sebaobrane taxikára a keď chce ísť jeho žena na políciu, v roztŕžení zabije aj ju. Nie je však poslednou obeťou, pretože do jeho domu prichádzajú ďalší a ďalší známi, ktorí sú zvedaví, čo že to skrýva za dôkladne stráženými dverami jeho spálne. Pomerne vzácny, ťažko zohnateľný kúsok, spadajúci medzi kontroverzné a v mnohých krajinách zakázané brutality. (POMO)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (13)

Karlos80 

všechny recenze uživatele

Ve svém žánru a na rok výroby, lze mluvit rozhodně o majstrštyku, když zvážím že, všechny tak podstatné americké, španělské nebo italské gore hororové brutality vznikaly až tak po roce '74 tak to opravdu klobou dolu! Stále se držím hesla, že nejlepší filmy jsou ty neobjevené a ty které nikdo nezná, podobně jako u muziky, člověk objevuje stále nové, jsem jen zvědav kam až hlouběji do filmové historie, co se brutality týče dostanu, stále si říkám že zlomový bude nejspíš rok '70 a to ve všech zemích. Vše podstatné již bylo napsáno, tak bych se nerad opakoval, v podstatě se stotožuji se všemi třemi komentáři. K filmu mě přivedli tři věci, za prvé velmi dobré komentáře, za druhé, celkem vysoké hodnocení a za třetí neskutečně brutální americký cover! Španělé byli vždycky machři a tento vyjímečný shocker to jen potvrdil, toto je skutečně jedinečná, násilná a velmi šokující studie, o lidské krutosti, psychologická sonda do nitra jedné postavy (myšlenky, pocity, deprese, paranoia, šílenství, frustrace atd), zrovna tak jako chytrá satira s malým homosexuálním podtextem, odehrávající se v posledních dnech Francovi fašistické diktatury. Realistický film s velmi tvrdým, chytrým příběhem, surová, krvavá exploitace, grafické scény násilí s prvky gore, chudé zaprášené španělské panelákové předměstí s jedním ještě chudším polorozpadlým baráčkem uprostřed, syrová značně ponurá a velmi odpudivá sleazy krvavá atmosféra, mrtvolný zápach všude kolem, spousta pěkných žen (ačkoliv sexuální podtext spolu s nahotou je tu dost potlačen) a jeden jateční sociopatický maniak, propadající depresím a postupném sestupování do šílenství jatečný, který má opravdu velmi svinský život, včetně práce, ač stále, téměř až do konce sympatický. Tento film nemusel být natočen ani podle skutečnosti jako jiný a velmi podobný flák "DERANGED", abych tomu uvěřil, že i toto se klidně mohlo stát, stačilo opravdu málo, kdo by to do toho jatečného pracovníka Macrose řekl. Úvod v jatkách byl senzační, vím jedno, tam bych dělat nemohl:-) Krom méně výrazného, spíše minimalistického hudebního doprovodu, založeném jen na nějakých malých elektronických zvukových efektech, nemám výtek, vřele doporučuji tento znamenitý nedoceněný eurohoror! Podobné filmy : "Deranged ", "Maniac", "Henry: Portrait of a Serial Killer", "Eaten Alive", "Wolf Creek", nebo "Last Cannibal World". ()

pornogrind 

všechny recenze uživatele

Jde o snímek, kterej byl zařazenej na listině videonasties. A já jsem rád, že jsem se k němu konečně dokopal. Na rok vzniku naprostá pecka, které v podstatě nemám co bych vytknul. Když pominu logiku v některých věcech a barvu krve, která je do očí bijící. Zde je uváděna délka filmu 98minut. Já však viděl 107minutovou verzi🤔 ()

Reklama

corpsy 

všechny recenze uživatele

Pre priaznivcov existenčných dramatov rozhodne povinnosť, ak im teda nebude vadiť pár násilných vrážd. Pre fanúšikov hutného gore hororu s explicitnými scénami, tí sa tu toho dočkajú v miere minimálnej a odporúčam nedať sa zmiasť názvom. Najsilnejšia scéna filmu tak prichádza hneď v úvode filmu. Reálne zábery z bitúnku. ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

"Nasty-sleazy-psycho-brutal-gory" ... Asi tak bych definoval tento excelentní majstrštyk španělské produkce z počátku 70. let... I když se na jednu stranu jedná o B-éčko s rozhodně ne příliš vysokým rozpočtem, pro publikum se zájmem o tento druh filmů to musí být naprostý skvost!! Tento film mne fakt usadil, naprostá pecka!! V podstatě vyobrazuje činy sériového vraha, který se stane vrahem vlastně "náhodou" ... prostě mu jednou ujedou nervy, zabije člověka a už se to s ním veze. Ve svém bytě uchovává mrtvoly, kterých stále přibývá, otravní návštěvníci jeho domu končí zmasakrovaní v ložnici, kde pomalu hnijí a zapáchají ... hrdina filmu tak musí nakupovat desítky parfémů a pohlcovačů pachu, aby přebil smrad z rozkládajících se mrtvol, postupně se snaží těla rozsekat a na jatkách, kde pracuje, tyto části vhazuje do "šrotovače" masa, ze kterého se dělá další jídlo ... Nejedná se o žádného úchyláka a ve vraždách se nijak nevyžívá, jen prostě nedokáže rozlišovat mezi dobrem a zlem, jedná se o čistého psychopata zřejmě ztráveného svým zaměstnáním na jatkách, který jedná účelově a impulzivně ... Film má pomalé tempo vyprávění,úžasnou těžkou tíživou atmosféru, slušné gore-scény, scény manipulace s mrtvými těly, jejich skladování v manželské posteli, pod ní atd., bzučící mouchy nad mrtvolami v divákovi vyloženě vyvolávají pocit odporu a zhnusení ... Stejně jako v podstatě celý film- všechno je zde hnusné, špinavé, od krve, slizké atd. ... kamera zabírá často některé scény z až ne příliš příjemné vzdálenosti a detailu. Prostě opravdu hutný nářez, který ale není bezduchým slasherem, ale vyobrazením a sondou do duše jednoho sériového vraha ... Film naprosto s přehledem může konkurovat podobně zaměřeným titulům, jako jsou: Henry: Portrét masového vraha (1986), Angst (1983), Don't Go in the House (1980), Maniac (1981) a další ... Každopádně si připravte předem žaludek, tohle je skutečně "echt-hnusácká nálož"!!! Na rok vzniku absolutní megaskvost!!! ()

topi 

všechny recenze uživatele

Aneb týden v životě sériového vraha. Marcos pracuje na jatkách, je zrovna povýšen a dostane za práci obsluhovat novou mašinu, vyrábějící z masa fašírku. Možná by si žil dále poklidným a nudným životem, kdyby jedné noci náhodně nezabil taxikáře. Pak vše nabírá rychlý spád a Marcos se nezastaví už před ničím/nikým. Tohle je fakt vcelku bizarní kousek, v němž je namíchána černočerněhumorná tinktura. Já se fakt bavil a myslím, že režisér taky, je vtom cítit zvrhlý nadhled, který je umocněn kamerou, která si bezvadně všímá různých detailů a servíruje divákovi záběry vyvolávající nechuť, ale i úžas. Kamera je na tomto snímku vůbec vymazlená záležitost, rychlé zaostřování, perfektní nájezdy, hravost! Moc pěkně se na to kouká. Hudba je buď klasická psychedélie sedmdesátých let, nebo smyčce s trubkou, anebo jen vybrnkávající melodie na kytaru a to všechno taky velmi vkusně použito, super! Je to extrémní dílo, o tom žádná, ale ta kombinace se záhrobním, až sadistickým humorem to nadruhou stranu odlehčuje. Ve scéně, kdy Marcos jde obsluhovat novou mašinu a zaučuje ho starej týpek, co znal jeho zemřelou matku, tak mu vykládá : "Tvoje máma, jak se změnila v lidskou pochodeň, tak utíkala jak o život. Neutíkala, letěla. Zakopla o stoličku a ta shořela. Chytla se police a ta police vypadala jak hořící poleno. Ještěže se nedostala až ke karafám s kyselinou. Protože by to tady vylítlo do povětří. A nechtěj vědět, jak křičela. Nekřičela, ale ječela. Ječela tak, že to slyšeli dělníci ve vedlejším křídle. Mysleli si, že je to siréna a přestali pracovat. Smrdělo to, bože jak to smrdělo. Smrdělo to tak, že ještě po měsíci byla místnost cítit po tvé matce." Jako tohle je ten druh černýho humoru, kterej tu brutální rovinu precizně vyvažuje. A to není jediný úryvek, podobných věcí je tam mnohem více. Pro mě byla hlavně odpudivá scéna z jatek, kde se podřezávaly a bouraly krávy, uf, tohle bych nemohl nikdy dělat. Z toho všeho potom vychází psychologický portrét Marcose, kterej vlastně přestává rozlišovat, co je zlé a co dobré. Nevím proč, ale svým způsobem mě snímek připomíná klasiku Buio omega, která je sice dějem jinde, ale žánrově se mu přibližuje. ()

Galerie (9)

Reklama

Reklama