Reklama

Reklama

Because of the Cats (Niet voor de poezen)

  • USA Brutalization
Trailer

Videa (1)

Trailer

Recenze (6)

Dellamorte 

všechny recenze uživatele

Do blahobytu porodený dorast nemá v tej dobe k dispozícii , parkour , SK8ty , ani nepomyslí na car tuning...tak si nájde inú formu zábavy. Dajú dokopy prázdne hlavy , vymodelujú si klub s príznačným názvom " Ravens " a začnu prevádzať násilnu posteľnú " kultúru " s cudzími manželkami , naloženými v rovnakej " vate " ako oni. Ako bonus doprajú manželom byť pri tom. Po následných demolačných prácach na interiéry sa vracajú do tepla domova. Stopy žiadne mimo upravených manželiek a postelí. Svedok vidí len čierne masky...no zahryzne sa do toho zabudnutý inšpektor , ktorý toho časom vidí viac. Slušný "euro crime " s nádychom talianskej školy. Pohodová popoludňajšia káva. ()

Reklama

Karlos80

všechny recenze uživatele

Tento film mi připomněl jednu italskou záležitost, kde byl také gang mladých delikventů (nedotknutelných děti, tzv "zlatá mládež" z lepších rodin), který se bavil velmi podobně, tedy znásilňováním rabováním, demolováním atd, přesně jako tihle-ti grázlíci, byla tam i podobná úvodní scéna, název filmu si ale teď nevybavím ani kdybyste mě mučili. Ano, trochu to připomínalo Itálii, ale nebylo to zase tak špinavé a tvrdé (krom úvodní scény explicitního znásilnění nebohé - manželky, kterému musí s odporem přihlížet její manžel, tato pasáž je stále dost silná a působivá a to i podle dnešních standardů) a ani herectví bych nesrovnával. Komisař v tomto filmu nebyl opravdu žádný tvrďák a neměl ani tak veliké charisma jako jeho italští kolegové. Film je jinak docela pomalý a místy nudný / k vidění tu jsou klasické policejní metody vyšetřování, policejní práce pak připomíná tzv hru na "kočku a myš" (detektiv a skupinka šesti mladých rebelů). Celkově zajímavé určitě pro pár svým scén (jednu tady zmiňuje kolega fragre, to je jednoznačně nejlepší část filmu, společně s výslechem) a pak pro docela odvážné erotické scény (kde je vidět úplně vše a to dokonce i u mužů). Herečky tady jsou nádherné. Je to sice jen průměr v oblasti a žánru euro-crime filmů, ale dobře natočený, inteligentní a pohodový. ()

fragre 

všechny recenze uživatele

Zločin jako adrenalinový zážitek pro znuděnou zlatou mládež. První přepadení je jistě silně inspirováno přepadením z Mechanického pomeranče. Leč tvůrci filmu jdou v ději dále, a zachovávajíce genderovou vyváženost, zapojují do hry i děvčata. Pasáž, která začíná jako erotická hra při plavání v moři a (pozor spoiler) přechází do vraždy, je jedna z nejpřekvapivějších. Ve své době zřejmě film nějaká tabu okopával. A opravdu, jak uvedl předhodnotitel Dellamorte, působí velice italsky. Jen ten inspektor není takový tvrďák jako jeho italští kolegové. ()

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

Hmm, takže nejdříve brzy na začátku jedna šokující sekvence drsného znásilnění a ve druhé polovině hned dvě nevšední vášnivé sexuální scény s tragickým vyústěním... a díky tomu je to asi vyhledávané a na nizozemský film 70. let to má na ČSFD netradičně celkem slušný počet komentářů. Nicméně musím souhlasit s ostatními, že mimo těch pár kontroverzních scén jde o naprosto průměrnou a občas i nudnou kriminálku své doby, která tím zbytkem už nemá čím zaujmout. Snad jen námětem mladistvých gangů a bigbítovou hudbou. Kdybych nevěděl, kdo za filmem stojí, tipoval bych spíše nějakého řadového tvůrce italského gialla... ale Fons Rademakers? Ten, co natočil Maxe Havelaara nebo Als twee druppels water?? Od toho bych očekával víc a tohle je jednoznačně to nejslabší, co jsem od tohoto režiséra zatím viděl. Pár solidně působivých scén se najde a jiné alespoň dýchají atmosférou raných 70-tek, ale ani ta stylizace se dle mého názoru ne vždy povedla. Např. scénu, kde se banda výrostků vloupá do cizího bytu boháčů a tam zdemolují celý jeden pokoj, doprovází až nepochopitelně veselá hudba – což asi má ukázat to dění čistě z pohledu mládeže, která se u toho baví, ale žádný úderný dojem to nevyvolá. Výjimečně mě u Rademakerse nezaujal ani herecký výkon v hlavní roli. K Bryanovi Marshallovi a jeho policejnímu inspektorovi jsem si po celý čas velmi těžko hledal cestu a ani si ji nenašel, neměl pro mě ani špetku charismatu a působil na mě strašně nemastně, neslastně. Došlo mi, že hlavním pilířem Marshallova herectví budou nejspíš co nejšíř rozkročené nohy a zejména zcela nehybné dlouhé pohledy, které hází při výsleších na pachatele, což je asi pro něj jediný způsob, jak přikovat diváka i vyslýchaného. Řekl bych, že volbou herce i některými scénami to podělal už režisér a v jiných aspektech to pak navíc stihlo i zestárnout. [50%] ()

Reklama

Reklama