Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Učitel Majer (Tomáš Magnusek) je propuštěn z vězení na amnestii. K sobě do domu si ho bere jeho spolužák ze základní školy Ivan (Zdeněk Godla), jenž žije v romském ghettě. Majer nemá nikoho z rodiny. Nikdo mu nezbyl, a tak nabídku Ivana vítá. Ivan Majerovi sdělí, že se mu rozhodl pomoci především z důvodu, že potřebuje znovu otevřít školu, na které dříve Majer učil a chvíli ji vedl. Ivan žijící v ghettě zná problémy své komunity a ví, že zrušení jejich oblíbené školy jim neprospělo. Majer začíná oslovovat své bývalé kolegy a především žáky, aby mu pomohli. Řada jeho žáků má také svoje děti. S nimi zažívá řadu komických situací. Netuší ovšem, že ho stále sleduje Dostál (Jiří Krampol), nejstarší z mafiánské rodiny, který ví, že Majer byl propuštěn a rozhodne se pomstít svého syna i vnuka. (Tomáš Magnusek s.r.o.)

(více)

Recenze (139)

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

As I walk through the valley of the shadow of fat, I take a look in my head and realize there's nothin' left... Ti, kdo tomuhle přitroublému, neumětelskému hovadu pořád financují jeho patotvorbu, která je od dvojky tohoto svinstva pravidelně peklotyčnou urážkou všech opravdových filmů i sebezapadlejších amatérských filmařů, patrně tímhle perou prachy za drogy a obchod s dětmi. Zhnisaný výtěr z análu té nejretardovanější bulvární žumpy se zde hravě snoubí s oligofrenní scenáristikou i downí režií, což je autenticky ještě podtrženo obsazením švidratého opohumanoida Karla Mentálního Výmolu, bytostně odporné, prkenné protekční sufraštětky a ČEZ rentiérky Natálie, ochrnutého Krampuse a padesátičlenné huhňající rodiny Žigových. Opravdu děsivá a bolestivá zkušenost, nade vši pochybnost způsobující demenci, karcinomy očí, bilaterální supurace a tinitus. Kina i platformy, které něco takového šíří, by se měly začít okamžitě vypalovat, jakož i hospitalizovat každý, kdo to pomiluje čímkoliv vyšším než žluklým odpadem. Počítám, že se pan retardované prase, egomaniakálně okouzlen svou tolik úspěšnou kariérní degradací, záhy v pětce vrátí i s kulkou v hlavě, aby definoval zcela nový žánr, a sice cigánsko lopatistický zombífekál. ()

Radek99 odpad!

všechny recenze uživatele

Ryzí odpad. Kromě toho, že je pan Magnusek neuvěřitelně špatný režisérský, scénaristický i herecký břídil, doslova Uwe Boll českého filmu, (a to Uwemu ještě asi křivdím), je pan Magnusek i docela otevřený rasista - a tenhle paskvil i celá tahle série v sobě obě dvě tyto Magnuskovy charakteristiky bohužel spojují. Mimochodem k tomu, aby mohl učitel či ředitel působit na jakékoliv české škole, potřebuje mimo jiné i čistý výpis z trestního rejstříku, což asi amnestovaný učitel/ředitel několikanásobný vrah Majer bude jen těžko splňovat... Zlatá malina je doma! ()

xxmartinxx odpad!

všechny recenze uživatele

Abychom pochopili hloubku Magnuskovy patologie, je třeba si uvědomit, že v původní trilogii stvořil převážně romské děti tak zlé a zkažené, aby je jím ztvárněná postava mohla systematicky zabít a zachovat si sympatie vyprávění. V Reparátu pak nechá romské postavy vyjadřovat za tyto vraždy vděk, nechá se jimi opakovaně prohlašovat za „jednoho z nich“. Godlovi napsal sestru ztvárněnou modelkou Gabrielou Gášpárovou, aby mohla mít s o patnáct let starším protagonistou s vzezřením Tomáše Magnuska náznak milostného románku. Godla také Magnuskovi opakovaně vysvětluje, o kolik je chytřejší a že by si bez něj neporadil. Magnusek si tedy ve svém filmu stvořil hloupého romského kamaráda, aby mu mohl být mentorem a vzorem. Ten člověk absolutně nemá stud! Celí Bastardi jsou produkt neukočírovaného mesiášského komplexu v kombinaci s absolutní filmařskou neschopností. Je to kouzelné. ()

Djoker 

všechny recenze uživatele

Čtyřka Bastardů mohla být Magnuskovým vykoupením z filmového pekla. Nestalo se a neodpustil si ani další gerontofilní casting. Pochvalu zaslouží jen camea. Ve filmu se mihne mnoho bizarních postaviček z titulních stánek Blesku. Děj je podle očekávání o ničem. Jeho učitel/vrah vyleze z vězení a s pedofilním výrazem se potuluje po východočeském Chánově. Zřejmě z nostalgie zapojili do příběhu bývalé studenty/degeše, které evidentně stáhli přímo z fronty na sociálce. Nejlépe napsanou postavu dostal bohužel vepř Godla, což úplně nepotěší, když neumí artikulovat jako člověk. Finále v garáži je pak jedno velké WTF. ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Neviděl jsem předchozí trilogii, minimálně ne celou a už je to dlouho. Možná i proto jsem se ztrácel v mnoha dějových dírách, kdo ví. Ovšem facepalmoval jsem bohužel často; věděl jsem však do čeho jdu a nikterak zhlédnutí nelituji, ale dobré to zkrátka není. Hrozně by mě zajímalo, co by ve filmu dělal Van Damme, zřejmě neodhalený hitman s kapucou? To mě mrzí, že to nevyšlo. Stále na Netflixu. ()

Wacoslav1 

všechny recenze uživatele

Řečeno slovy klasika : A komu tím jako prospějete? No byl jsem na pokračování trilogie kde hlavně na trojku nedám dopustit (zastřelte mě), zvědavej a skeptickej zároveň, protože trojka to vesměs celý uzavřela sice nejhůř jak mohla, ale uzavřela a tohle působí dojmem nastavovaný kaše. Je třeba si samozřejmě odmyslet, že už ta premisa s amnestií je totální hovadina děj se pak potlouká odnikud nikam a vzhledem k vývoji ten finální zvrat nedává vůbec smysl. Nemluvě o tom, že Magnusek se hrát nenaučil a patrně ani nenaučí. Na trojku to zvedá gerontofilní pomsta v domově důchodců  a profesionální zabiják s astmatem. To ani člověk jako Magnusek nemůže myslet vážně. Takže pro tentokrát ještě průměr, ale příště už tak shovívavý nebudu.50% ()

-bad-mad-wolf- odpad!

všechny recenze uživatele

Magnusek byl adekvátní v jediném filmu - ve Shokym & Morthym, protože tam hrál debila. Čtvrtí Bastardi mají ovšem potenciál zkultovnět po vzoru Wiseauova The Room. Oba filmy mají lecos společného: otřesnou technickou stránku, herce, jež by vyhodili i od ochotníků, těžkopádně předříkávané bláboly místo dialogů, řádku nepopsatelně bizarních scén (ať už provedením nebo naprostou nesmyslností) a v neposlední řadě ufňukané tvůrce. Na druhou stranu, u The Room jsem se díky afektovanosti a tvůrčí panovačnosti nasmál víc - Magnusek je ve své ukřivděnosti směšně melodramatický a při tlučení prázdné slámy tupě kouká do nostalgického blba. ()

filmfanouch 

všechny recenze uživatele

Bastardi 4: Reparát jsou paradoxně z celé série dost možná nejzajímavější, jako reparát samotný ovšem neobstojí. I tentokrát bude otázky vyvolávat především potencionální rasismus a filmařské schopnosti jejich tvůrce, i podle bouřlivých reakcí v sále se ovšem dá očekávat, že si čtvrtí Bastardi svou cílovku opět snadno najdou. Smyslnost návratu ovšem bude i nadále vyvolávat mnoho otázek.... ()

playboxguest 

všechny recenze uživatele

První tři díly jsem neviděla, ale byla jsem nalákána do kina na čtvrtý, s tím, že nemám dávat na čsfd, protože zase takovej vopruz ty filmy nejsou. Nakonec se o žádných kvalitách opravdu mluvit nedá. Nevím, jak ty ostatní filmy, ale čtvrtý je ochotnické divadlo nejnižší kategorie se silně nesympatickým hlavním hrdinou a fantasy scénářem, plným situací, které by nikdy neprošly realitou s prvky komedie a celé to tak nějak drží nad vodou Godla, který jediný tu má alespoň nějaké charisma. Na druhou stranu, ač je mi z toho trochu zvláštně a mohlo by se to některých našich umělců dotknout, pořád to pro mě bylo v kině subjektivně daleko menší utrpení než loňský Arvéd. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Zhubnutý Tomáš Magnusek se po letech vrátil ke své kontroverzní postavě pedagoga, který poté, co na třech mladých delikventech vykonal pomstu za svoji zabitou sestru, skončil na dlouhá léta ve vězení. Po výkonu trestu mu pomocnou ruku podá jeho romský spolužák ze základní školy, který mu poskytne azyl v romském ghettě. A na učitele Majera čeká nejedno překvapení. Ať už je to setkání s jeho bývalými žáky, kteří mezitím dospěli, tak i nemilé setkání s mafiánem (Jiří Krampol), který mu smrt svého vnuka nikdy neodpustil. A ve hře je také znovuotevření speciální základní školy, která dávno zanikla. Jak si autor projektu naordinoval dietu, tak se to promítlo i do scénáře, který je také značně dietní. Hlášky zcela vymizely, je jich opravdu mimořádně poskrovnu. Film se plácá ve své absolutní vážnosti. A je tradičně přehlídkou populárních tváří, ze kterých se režisér snaží vydolovat herecké výkony. Copak o to, Zdeněk Godla, Gabriela Gášpárová. Karlos Vémola a jim podobní jsou pro účely filmu celkem snesitelní. Jenže zrada v podobě techniky ozvučení je skutečně nemilosrdná, takže polovině replikám není vůbec rozumět. Určitě nikoho nepřekvapí, že i kamera tentokrát dostála lacinému vizuálu. A našla se i místa, kdy najatý nájemný zabiják na odstranění učitele už dosahoval parodických rozměrů. Kdo se chtěl kochat věznicí Bory, tak mu byl dopřán autentický zážitek. A nějaký ten erotický zážitek, jako s Bárou Mottlovou v posteli, také prospěl. Jen to chtělo více pohybu, razantnosti a života do znaveného pietního vzpomínání na minulost, nějakou zapamatovatelnou scénu a větší dějovou hutnost, aby se tenhle návrat nedostal do intencí těch nadbytečných. Tenhle pedagog má opravdu tuhý kořínek. 5/10 ()

InJo odpad!

všechny recenze uživatele

Ne tak tvrdě a otevřeně rasistické jako předchozí díl(y), dokonce i technická stránka je na vyšší úrovni než bylo u téhle sračkosérie v minulosti zvykem. Jinak ale zůstalo vše při starém: Magnusek není schopný dát filmu konzistentní stylistický tvar, takže divák se až do konce nedozví, co že to vlastně sleduje. Chvíli je to černá (ehm) sociální komedie v duchu (ale rozhodně ne kvalitě) Prušinovského Mostu, jindy drama svědomí o vrahovi hledajícím vykoupení, a částečně také mafiánský revenge thriller (!). Poslední zmíněná rovina je mimo jednoznačně nejvíc. Magnusek se v ní pokouší kopírovat žánrové postupy a klišé, v jeho amatérském podání však jde o absolutně nevěrohodnou a nechtěně smešnou blamáž, v níž Jiří Krampol představuje mafiánského bosse, jenž se v domově důchodců (!!) spolčí s chladnokrevnou praktikantkou v podání Natálie Grossové (!!!), aby se mohl pomstít svým nepřátelům. Obrovská pecka je rovněž Magnuskův "um" spočívající v konstruování milostných linií. Své postavě dopřeje sex s krásnou mladou rómskou aktivistkou, svému příteli (v podání Godly) zase nymfomanickou sexy právničku, přičemž z filmu naprosto nijak nevyplývá, jak se mu danou ženu povedlo svést, když jím předtím celou dobu opovrhovala. ___ Na Magnuskovi, jakožto scenáristovi a režisérovi, je nejsmutnější/nejsměšnější/nejodpornější to, že se snaží natáčet divácky atraktivní díla, která budou kromě zábavy současně seriózním sociálním komentářem. Přijatelně sice nezvládá ani žánrovou zábavu, natož jakkoliv komplexně reflektovat realitu (tu pouze extrémně bulvarizuje a exploatuje), kdyby se však vydal cestou čiré bláznivé/lidové komedie a vykašlal se na veškeré pokusy o myšlenkovou a emocionální hloubku a parazitování na žánrech, jimž evidentně vůbec nerozumí, možná by tak sebe alespoň částečně ušetřil zaslouženého masivního hejtu ze strany kritiků a diváky zase katastrofálních (ne)filmových zážitků. Ten člověk ale zřejmě nemá žádnou soudnost a jeho cit pro uměleckou tvorbu je natolik nízký a vychýlený, že od něj nelze očekávat žádnou sebereflexi, která by mohla hypoteticky vést k tomu, aby už dál netočil takovéhle blivajzy. ___ 10 % za pár povedených Godlových hlášek. Velká škoda, že toho tajemného zabijáka nehrál původně avizovaný Van Damme. Level bizarnosti by pak ještě výrazně stoupl. ()

Frajer42 odpad!

všechny recenze uživatele

Tomáš Magnusek skládal reparát za svoje předchozí 2 urážky kinematografie. Zejména třetí díl byl ultimátní sračka. V rámci sračkovitosti se ovšem tomuto omylu nemůže vůbec rovnat. Ke zhlédnutí mě nalákala účast cigoše Godly. Byl zde příšerný, jako celý zbytek tohoto omylu. 2 x jsem se zasmál, poprvé narážce na Kájinkovo zelené tílko, podruhé Magnuskovu pyžamu připomínajícím úbor z Osvětimi. Jinak to nemělo nic. Děj je naprosto příšerný. Celý snímek se hroutí na katastrofálním scénáři a odpornými hereckými výkony všech zúčastněných. Tohle je těžký amatérismus v každém směru a každému herci, který se této šaškárny zúčastnil to rozhodně v kariéře uškodí. Tomáš Magnusek je pak vůbec ze všech nejhorší. Ten člověk tady nehraje. Jen kouká ustavičně do blba. Velká zoufalost tenhle pokus o film, či jak takový blábol vlastně nazvat. [5 %] ()

dopitak odpad!

všechny recenze uživatele

O Magnuskovi už jsem toho popsal hodně. Je schopný sehnat peníze na natáčení, tím ale schopnosti končí. Scénář, ve kterém propuštěný vězeň se zákazem přiblížit se k budově školy, která mimochodem má fungl novou fasádu, ale je roky upuštěná, nepatří asi zřizovateli a pan bývalý učitel ji rozchodí tak, že se skamarádí s cikánama a několika důchodci, a vymyslí plán jak se zase žáci vrátí do lavic tím, že utečou z jiných škol, není špatný, on je spíš neexistující. Takovou ultra sračku nemůže vymyslet ani v prváku na učňáku (na dlaždiče). Začátek celé série byl sice ryzí wtf, ale aspoň se člověk nuceně někdy zasmál. Dušení zřejmě leprou stiženého pana herce Jana Přeučila polštářem, nasazení dvou ultra "každej by jim dal co proto" kočiček (GGm NG), a angažování Vémoly a Krampola s výrazem "jsem pět minut po mrtvici, co po mně chcete", ubije i poslední procenta citu. A ten otevřený konec, to je trefa! ()

Arsenal83 odpad!

všechny recenze uživatele

Ako urobíte z odpadu reparát? Že zakrútite hovnom a bude z neho veterník? No nie, stále to bude smradľavý výkal, ktorý pri sebe nechcete mať. ()

Chrustyn odpad!

všechny recenze uživatele

Z úsměvného pokusu o smrtelně vážně míněný thriller, se série Bastardi přetransformovala ve vážně míněnou, neúsměvnou komedii s přesahem. Směšné pouze v tom případě, pokud vás pobaví, jak špatné to je. ()

ARI50 

všechny recenze uživatele

Úplně zbytečně natočené pokračování, totální blbost. Předchozí díly měli něco do sebe a byly super ale tohle byla nudná sračka. A ještě ukončené debilně. ()

ConanVJ 

všechny recenze uživatele

Nic se nemění. Komu se líbí předchozí díly, bude se líbit i tento. Komu ne, tento to nezmění. Jsem zvědavý, jestli je tento konečný. Opět 50% :) ()

Trevor 

všechny recenze uživatele

Reparát skončil tam kam patrí, teda na Netflixe. Jedno však treba uznať, tak otrasné dialógy napíše málokto, na strane druhej odráža to rozumové schopnosti bohužiaľ už aj žiakov základných škôl, nielen špeciálnych. Kým prvá časť ešte stála zato a na naše pomery bola pomerne kontroverzná a relatívne dobre spracovaná od druhej série to bol prepad na dno kinematografie aj keď aspoň záver a hudba v niektorých momentoch vytiahla Reparát nad hranicu odpadu!, spolu s ružovými trenclami... ()

Reklama

Reklama