Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bernard Solville se svými kumpány organizuje loupež klenotů. Promyšlená loupež však nevyjde, navíc je při ní zabita mladá žena a Bernard je vyfocen z puškou v ruce. Za pár měsíců začne právník Desbordes Bernarda vydírat a přinutí jej, aby pro něj provedl loupež mikrofilmů. Při útěku je Bernard se svým komplicem Basilio Hagonem přepaden a mikrofilm je jim ukraden. Právník Desbordes tlačí na Bernarda, aby splnil smlouvu nebo mu vrátil zálohu. Bernard s Basiliem zjistí, že byli podvedeni... (borsalino)

(více)

Recenze (7)

Karlos80 

všechny recenze uživatele

Stará francouzská škola, klasické kriminální schéma; loupež-vydírání, které později přerůstá v nelítostný teror. Zas ale až tolik toho teroru, násilí a brutality, jak se často v totožnosti s Leroyovými filmy mluví tu nebylo.Typický francouzský styl se ale nezapře, po hudební stránce paráda (maestro Stelvio Cipriani) a ocenil bych hlavně výkon charismatického Michela Constantina v hlavní roli, který se často v té době objevoval v podobných kriminálních dramatických filmech ("Víc než pouhý strach" nebo "Jako štvaná zvěř"), a často právě v záporných rolích. ()

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

Klasická krimi ze staré drsné školy s Michelem Constantinem v nejtypičtější poloze zločince v akci... ač tím jenom parafrázuji, co už tady napsalo více diváků přede mnou, je tímhle řečeno prakticky vše. Nepovažuji Matafa za film ve své kategorii za přelomový či výrazně něčím vyčnívající, ale nemůžu ani v žádném případě říct, že by mě zklamal nebo nudil, protože sám jsem docela fanda té staré školy, Constantina řadím mezi herce, kteří obvykle nezklamávají, akce je zde řemeselně poctivě odvedena a atmosféra s napětím zde fungují (byť s malými výkyvy v druhé polovině) až do konce. Leroy není zdaleka perfekcionista Melvillova rázu, přesto ty dlouhé pomalé akční scény mají i v jeho režii slušné grády. Snad jen ta Cathy mohla být obsazena lépe hrající herečkou a osobně mi na některých francouzských a italských filmech z této doby vadí až nestoudně kruté zacházení se ženami... Na druhé straně, to dlouhé otevírání trezoru nasnímané dynamickou ruční kamerou je zážitek sám o sobě. Měl jsem pocit, jakobych u toho málem byl... :o) [75%] ()

borsalino 

všechny recenze uživatele

Klasická francouzská kriminálka bez zbytečných řečí s perfektním Michelem Constantinem, kterému role málomluvných a tvrdých chlapů sedly jako ulité. Jak už je u filmů z této doby typické, mají ponurou atmosféru, úsporné dialogy a velmi dobrou hudbu, ale v tomto snímku to vše do sebe tak pěkně zapadlo, že mě film chytil a nepustil. Jojo, stará francouzská škola se nezapře. ()

PAGE 

všechny recenze uživatele

Klasická, stará dobrá, francouzské kriminálka o loupeži, vydírání, zradě a velkých penězích. Géret a Constantin odvedli parádní práci. ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Nudna a priemerna francuzska kriminalka. Lupez, vydieranie a prepadnutie su silne temy, ale Serge le Roy ako reziser si ma nikdy neziskal. Jo a za jeho najlepsie filmy povazujem Jako Stvana Zver 1975, Pozor Deti se Divaji s Delonom a videl sa mi aj film Viaggo di Paura 1976 : 50 % ()

Reklama

Reklama