poster

Odpolední láska

  • USA

    Love in the Afternoon

Komedie / Romantický

USA, 1957, 130 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • pepo
    ****

    Mal som s tým trochu viac problémov než s Wilderovkami zvyknem mať. Prvý problém sú postavy - ona je naivná krava a on úplný zmrd. Problém č.2 - mal som pocit, že Wilder sa príliš opantáva svojou genialitou a každá druhá scéna je asi o polovicu dlhšia než by mala byť. Ale Audrey aj Gary Copper dokázali zázrak a aj napriek nesympatiám k hlavnej dvojici ma zaujímali a fandil som im. A aj keď to nemá ten správny drive majstrovych najlepších filmov stále je to skvelé a navyše korunované nádherným záverom. 8/10(12.8.2015)

  • Hejtmy
    ***

    Nebýt Audrey Hepburn v hlavní roli, tak film nudí daleko víc. Gary Cooper mě v pro něj netypické roli docela příjemně překvapil. Znám ho jenom jako tvrďáka z divokýho západu, a tady si sice střihnul úplně něco jinýho, ale pro Audrey byl důstojným partnerem. Ve Wilderových filmech se vždycky jenom mluví a mluví a mluví. V Odpolední lásce se ale mluvilo moc a dlouho, a hlavně ne tak vtipně jako v jiných Wilderových filmech. Přesto nadprůměrný film a už kvůli Audrey Hepburn stojí za zmínku. 60%(14.2.2010)

  • Anderton
    ****

    Pozerať sa dve hodiny na krehkú Audrey je zážitkom samým o sebe, netreba k nemu ani nadpriemerný príbeh. Aj ten priemerný je však vyrozprávaný nadpriemerne, čo pri mene režiséra neprekvapí, je to jeho štandartom. Film poteší v maličkostiach možno viac ako v celku, lenže ten ukončuje záver, ktorý zbavuje pojem happyend akejkoľvek pachuti. Jedna z klasík, pri ktorej som si spomenul na jej prvé vzhliadnutie začiatkom 90. rokov.(2.10.2014)

  • Matty
    ****

    „Přišla jsem dřív, abych vám řekla, že později nepřijdu“. Wilderova odpověď na Wylerovy Prázdniny v Římě. Více konverzační, více sentimentální, ale se stejně kouzelnou Audrey Hepburnouvou v hlavní ženské roli. Jejím mužským partnerem byl výrazně starší Gary Copper, muž ze západu, který uměl být v pravé poledne na tom pravém místě a kterému komediálněji laděná role rovněž prospívá. Úvodní monolog, typický snad pro všechny Wilderovy filmy, nás blíže seznamuje s prostředím, do kterého bude následující romantický příběh situovaný. Není to Řím, nýbrž – snad ještě romantičtější – Paříž, kde se dokonce i existencialisté milují. Pařížské exteriéry však reprezentuje všehovšudy ta Eiffelovka v pozadí, jinak dostávají prostor jenom americké interiéry a lehkou rukou psané dialogy. Wilder opět řeší svá oblíbené témata, to znamená manželství, nevěru, lásku, které není přáno… co je však sympatické, náruživost nekritizuje, pouze si ji vybírá jako ideální výchozí bod pro mnoho komických situací. Zde jde ale stejně více o vztah dvou lidí a o výkony dvou vynikajících herců, než o smršť vtipů. V několika scénách, nejlépe v té „pijácké“, pak byla výborně využita čardášová muzika, obstarávána skupinkou domnělých cikánů. 80%(14.8.2007)

  • rikitiki
    ***

    Jakoby Wilder při natáčení tohoto filmu trpěl maniodepresivní psychózou. V manické fázi natočil frivolní začátek a sladce dojímavý konec, ale pak se propadl do deprese a v ní nasnímal sáhodlouhou zbývající část filmu, která je utahaná a nudí. Špatné je i vedení herců, kdy Cooper je v jednu chvíli na smrt žárlivý, v druhé se směje jako blázen a pak se zase vrací do šarže obstarožního seladona. Ano, na tuhle roli už je starý. Audrey je sice nádherná, ale té vílovitě podané zamilovanosti bylo taky příliš. ___ Wilder jakoby vizionářsky předjímal z manifestu Dogma zásadu, že když zazní ve filmu hudba, musí být reálně zdůvodněná. Proto ta cikánská kapela, která otravně šmidlá snad v polovině všech scén. Je to zklamání. /2. 12. 12./(2.12.2012)

  • - Dalším pohoršením pro cenzuru byl dojem toho, že pár se mnohokrát na svých setkáních v hotelu miloval. Proto musela být přidána Cooperova poznámka, která tento dojem vyvracela. (contrastic)

  • - John McGiver v tomto filmu debutoval. (Pumiiix)

  • - Film natočený podle románu Clauda Aneta „Ariane“. (contrastic)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace