Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Baletka (María Pedraza) vezme pod tlakem okolností novou roli a spolu s tanečnicí, kterou ostatní zavrhli, si vytvoří vlastní svět, kde názory okolí nic neznamenají. (Netflix)

Recenze (7)

BOURQUE 

všechny recenze uživatele

Jota Linares „verne kopíruje“ Darrena Aronofskeho, ale napriek snahám jeho postavy nemajú takú hĺbku ako tie v Black Swan. Zachytenie tvrdej fyzickej a psychickej práci sú zvládnuté na priemernej úrovni, choreografie a herecká hra sú pomerne presvedčivé. Záverečné vyvrcholenie by však potreboval ráznejšie snímkové kocky. Taktiež by neuškodilo, keby film bol o 20 minút kratší. Osobné hodnotenie: 73% (***) ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Filmy s témou baletu mám veľmi rád, predsa len je to obdivuhodné umenie, takže každému filmu o balete sa poteším. Čo sa týka Las niñas de cristal, vo svojej podstate to nebolo zlé, ale tempo celého filmu bolo strašne pomalé, až som sa miestami začal nudiť. Popravde, dosť za to asi mohli aj nie práve sympatické hlavné postavy. Po tej osudovej nehode sa to síce trochu rozbehlo, ale aj tak to bolo po scenáristickej stránke slabšie. Aspoň, že to nebolo ďalšie Labutie jazero, ale pre zmenu Giselle... ()

Reklama

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Smutné a predlhé balerínske tančeky, ktoré sa ani dobre neskončili. Čiže celkovo film pomerne pochmúrny, najmä v druhej časti. Užiť si ho môže len fanúšik baleťáckych choreografií. Dve posadnuté baletky sme tu ale už mali v inom ocenenom filme Čierna labuť a tam to dopadlo trocha lepšie. Dokonca mám pocit, že v tejto predlohe sa film inšpiroval. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Depresivni klikatici se pribeh  o zivote divek, ktere se cito nepochopene, prepracovane a snadno nahraditelne. Baletni predstaveni jsou pekna,ale nejsem fanousek baletu. ()

Magicbaobab 

všechny recenze uživatele

Velmi, velmi dlouhý film o klasickém baletu. Pro balet mám velkou slabost, hlavně proto jsem film dokoukala. Jedná se o hodně zdlouhavé drama o dvou spřízněných duších v drsném světě klasického tance. Film má hodně pomalé tempo, ještě v polovině není divákovi jasné, o co v něm má jít a kam směřuje (na jeviště? do vězení? na Sicílii?). Skutečným problémem zde ale není ani tak tempo či žánrová nevyhraněnost (vztahovka/krimi/revenge drama/taneční film atd.) jako nevýraznost jedné ze dvou hlavních protagonistek, kterou jsem ještě v půlce stopáže měla problém v hloučku poznat, a především zřetelná inspirace oskarovou Černou labuťí a o poznání novější netflixovskou nudou Krasotinky. Kdo obě záležitosti alespoň proběhl, nemůže si toho nevšimnout, takže mu v paměti z více jak dvou hodin sledování nakonec zůstane jediný originální prvek - za mě krásná a vizuálně zajímavá Paula Losada (Aurora). ()

Galerie (7)

Reklama

Reklama