Kino

Kino premiéry

V kinech od 23.2.2017

V kinech od 16.2.2017

V kinech od 9.2.2017

V kinech od 2.2.2017

Komentáře k zobrazeným filmům

  • Djoker -
    Muzzikanti (2017)
    * 3.11.2018

    Všichni jste možná tak buzzeranti! Rapoš po letech vylezl z kanálu a nenapadlo ho nic jiného než použít Šiškův blábol plný sebeklamu, že je česká rockstar a pořád má na to píchat mladý holky. Jako bonus ještě přihodili dron s Nohavicou a megafilm byl na světě.

  • emma53 -
    Zničeni láskou (2016)
    **** 18.1.2018

    Scénář je poměrně jednoduchý, lze ho zařadit do jakékoliv jiné instituce, ale ten francouzský pel, kdy na mě prýštila nejen chemie těch dvou osob, to je pro ně tak typické, že bych to poznala i beze zvuku a titulků. To nevlastní každá země. A jen tak mimochodem, neznám zamilovaného člověka, který by jednal naprosto smysluplně..........to jen tak na okraj.

  • Psychor -
    Lék na život (2016)
    *** 11.6.2017

    Jakožto největší hororový expert na csfd.cz jsem dosáhl úspěchu, o jakém se nikomu ze zdejších uživatelů ani nesnilo. Přesto se v žádném případě nepotýkám s nedostatkem motivace. Neustále hledám nové výzvy a netajím se například svými režisérskými ambicemi. Začal jsem pracovat na hororu, který mi otevře bránu do Hollywoodu. Pracuji s omezeným rozpočtem, takže se každou získanou korunu snažím vynaložit co nejefektivněji. Kolegu Verbinskiho bych tedy nejraději vytahal za uši, jelikož obdržených 40 milionů dolarů zcela bezostyšně vyhodil do koše. Již od úvodu jeho snímek působí jako gotická kopie Shutter Island, jemuž se však může rovnat pouze zdařilou mysteriozní atmosférou. Za pochvalu stojí ještě znamenitá kamera, ale jinak Cure for Wellness ve všech ohledech výrazně zaostává. Po scénáristické stránce se jedná o učiněnou tragédii, k čemuž přispívá i přítomný bezpohlavní symbolismus či na vodě stojící prvky kubrickovského zrcadlení. Verbinski chtěl evidentně navodit dojem inteligentního snímku, jenže ve výsledku připomíná spíše přemoudřelého studentíka, jenž se snaží ohromit profesora lingvistiky cizími termity. Přepálená stopáž, odpudivá Mia Goth a otřesný závěr, který by se hodil spíše do nějakého céčkového monster hororu, sráží hodnocení Cure for Wellness na slabší tři hvězdy.

  • castor -
    T2 Trainspotting (2017)
    **** 31.5.2017

    Dvě dekády, nespočitatelné množství prošňupaného matroše, mraky průšvihů, rozbitých ksichtů a nevydařených vztahů i tisíce vět s použitím slůvka fuck. A vzpomínky na lepší časy. Teď se jeden z kvarteta přátel vrací domů do Skotska. Hodlá vyrovnat staré dluhy a možná vzkřísit kamarádství z mládí. Snadné to nebude. Danny Boyle má Oscara, rád se pohybuje v rozličných žánrech a nemusí nikomu nic dokazovat, vydojit z toho jen prachy asi taky nebyl úplně záměr, takže budeme věřit, že to celé vzniklo čistě pro radost. Dá se říct, že se tady hodně sází a spoléhá na nostalgii, což je zrovna v mém případě problém, protože Trainspotting jsem sice viděl, ale jen jednou a dávno, oslovil, ale ne natolik, abych se k němu co pět let s chutí vracel. Výsledek je sice nostalgický, ale i slušně hořký a depresivní, moc myšlenek na lepší příští se nedočkáme. Minulost je fajn, ale bez budoucnosti to nejde. Danny Boyle do toho sází jeden netradiční úhel kamery za druhým, střídá barvy, motivy, snové záběry, jeho dravý hravý styl nepolevuje ani po šedesátce. Čtveřice herců i ti okolo mají charisma na rozdávání, tempo je solidní, hudba ještě lepší. Za mě přijatelná divočina.

  • Xmilden -
    Lion (2016)
    *** 18.4.2017

    První půlhodina určitě poutavá svou informační hodnotou, přiznejme si že málokdo z nás byl někdy v Indii. Po přesunutí děje do Austrálie se už řeší pouze to, jestli Saroo najde svou pravou maminku nebo ne. I takhle snadno se letos dali zaujmout Akademici. 60%

  • Radek99 -
    Já, Daniel Blake (2016)
    ***** 5.3.2017

    Nestor britské kinematografie Ken Loach natočil další své typické sociální drama a mne nezbývá než konstatovat - je to opět silný film. Pohled na odvrácenou stranu jedné z nejbohatších částí světa, pečlivě utajovaný obraz pyšné Evropy hrdé na svůj vyspělý sociální systém...a v podstatě také odpověď pro všechny ty, kteří nechápou, kdo mohl hlasovat pro Brexit, kdo u nás volil Miloše Zemana...a přeneseně v USA Donalda Trumpa... Sociálně nesmírně kritický Ken Loach ovšem v ničem nelže a nemanipuluje se skutečností, pouze nastavuje zrcadlo Evropě, v níž se povážlivě rozevírají sociální nůžky, kde velká část těch šťastnějších obyvatel nesmírně bohatne a ta druhá zákonitě chudne a propadá se na hranici existenčního minima. Evropa úspěšných a Evropa sociálně vyloučených. Evropa luxusních vilových čtvrtí a Evropa sociálních ghett. Já, Daniel Blake je dokonale civilní film, který je pro mne jako diváka nesmírně tíživý, tohle je pohled do sousedství, před kterým ve svých sociálních bublinách podvědomě zavíráme oči...

  • Dan9K -
    Moonlight (2016)
    ** 12.2.2017

    Je to rozhodně dějově bohatší než kolega Fences, ale pro oba filmy platí, že jsou v Oscarech 2017 jen díky barvě pleti a to je prostě pozitivní diskriminace. Neuznávám, neberu. Jo, kdyby byl rok předtím nominovaný třeba Straight Outta Compton (třeba místo Brooklynu), tak asi neřeknu ani popel, ale několikanásobná úlitba v podobě ročníku 2017 je spíše trapná. Děj krásným způsobem shrnul PanTumnus, a já si při čtení jeho komentáře uvědomil, že to bylo opravdu slabé. Je zajímavé, že v USA točí běžně úplně jiné druhy filmů, ale Akademii se líbí ty, které jsou svým stylem spíše neamerické. Moonlight není ani surovým naturalistickým dramatem, ani načančanou vlezdoprdelkovskou sračičkou, je prostě nevýrazný. A jak natáhnout nuzný obsah na délku celovečerního filmu? Vymyslím si hlavní postavu, která třikrát na tu samou otázku vůbec nezareaguje a počtvrté zareaguje po deseti vteřinách. Geniální. První kapitolu zachraňuje Ali, druhá je asi nejzajímavější, dějově nejbohatší, na poměry snímku akční a nejrychleji mi utekla, třetí má potenciál v rozporu a v radikální změně hlavní postavy. Ta je ale znázorněna příliš neuvěřitelně, nesmyslně, ale vlastně se v ní vůbec nic nestane. Velebení Naomie Harris moc nechápu. Vím, že je v tomto filmu potřeba chytat se stébla a oceňovat, čeho bychom si jinde ani nevšimli, ale podobně ztvárněných postav jsem viděl už mraky. Abych nebyl úplně nefér, je to takový typický film z Varů a tam bývají ještě mnohem horší a prázdnější záležitosti a tohle je přecijenom divákovi schopno ještě něco předat. Pro mě toho ale bylo málo.

  • RedAK -
    LEGO® Batman film (2017)
    * 9.2.2017

    Zklamání jako prase! Být jeden z těch ukoktaných mastnovlasých brejlounů z filmové školy, kteří sem za chvíli napadají jak hovna do toi toiky, nejspíš bych na tomto místě napsal cosi jako „ze zábavné jedničky rovnoměrně proložené inteligentními gagy a fungujícími popkulturními odkazy se stala nehumorná a nepřehledná dvojka sestříhaná ze zběsilého sledu infantilních ultracool fórků pro nezletilé primitivy“, ale protože jsem jen ubohý vesnický Otík, který sotva rozezná Stallona od Kopeckýho, bohatě si vystačím se slovy „byla to totální sračka!“. Anebo jsem prostě už vyrostl. Vyrostl do zapšklého, věčně nespokojeného kreténa, kterého potěší už leda tak snížení úrokových sazeb na stavebním spoření anebo neštěstí ostatních, třeba když sousedka tenkrát před barákem uklouzla a zlomila si žebro, to jsem se smál tak burácivě, až mi z držky vypadla protéza. Nejvíc mě na filmu fascinovalo, že do něj tvůrci obsadili i NEGRO® figurky, aby byl multikulti korektní. Jako já snesu hodně, ale černý lego už je moc i na mě. Původně jsem chtěl poděkovat Kino Světu ve Znojmě za mimořádnou týdenní předpremiéru, ale protože jste to hráli s dabingem, tak jsem vám za toho falešně pištícího Davida Novotnýho nablil pod sedačky. PS pro uklízečky: jedenáctá řada, páté sedadlo.

  • castor -
    Mlčení (2016)
    *** 1.2.2017

    Ze jména Martin Scorsese jsem si nikdy nesedal na zadek, nikdy jsem s napětím neočekával jeho díla, když jednoduše přišla možnost, tak jsem se podíval. Navíc tady zřejmě nebudu optimální cílová skupina, nicméně ač jsem se snažil, Scorsese si mě nezískal. Znovu pohlíží na pochybnosti o zákonech a konvencích, znovu je umanutý a jde si za svým, ovšem kam se poděl ten energický chlapík, který pumpoval jednu svěží scénu za druhou v případě Vlka z Wall Street? Tady sice buduje atmosféru, ale rozhodně ne hutnou a v enormní stopáži dokonale zapomíná na tempo. Nevím, jestli zatoužil být oslavován i v seriózních kruzích, ale příběh sám o sobě působí jako udýchaná variace na „nijaké“ téma, která není ani překvapivá, ani zajímavá, a prostě je jen vypravěčsky nezvládnutou a divácky nevděčnou story o čestných a čestnějších, oddaných a oddanějších. Ač asi odvážné, tak hodně rozpačité!!

  • xxmartinxx -
    Sámská krev (2016)
    *** 19.1.2017

    Objektivně hezky natočeno, asi i o dobré věci, ale ježiš... tak strašně moc mně ten film je jedno! Že děláte chladné severské drama, ještě neznamená, že by v něm nemělo být něco nějak zajímavé. Určitě se tu dají chválit herci, určitě by se dala chválit kamera, ale nevím... co z toho?

  • Marigold -
    Odysea (2016)
    **** 8.1.2017

    Jalové rodinné dramátko, ale opravdu hezký věšák na obrazy. Úhledně vyžehlená biografie problematického a fascinujícího muže, která nikdy nad hladinou netne úplně do živého, ale pod ní se pohybuje přesně tak elegantně, jak Jacques vyžadoval od svých potápěčů. Zdaleka nejzajímavější postava i herecký výkon je Simone Audrey Tautou. Zasloužila by si klidně i víc prostoru. Sallův film beru spíš jako dobově relevantní připomínku rodiny, která pro naše porozumění Zemi udělala celkem zásadní kus práce. Jinak je Odysea spíš ukázkou přehnaně pietní a nekonfliktní filmařiny, na kterou se dobře dívá. [70%]

  • Arbiter -
    Rodinné štěstí (2016)
    **** 8.10.2016

    Úžasný. Byt jako prostor střetávání perspektiv a převlékání - a připisování - masek, které jsou nedílnou součástí každého člověka. Realita nachází své místo, strukturu a vyznění podle toho, kdo se odkud dívá a komu je kým věnován sluch. Sociální drama Szabolcse Hajdu je výjimečně promyšlené a příjemně mírné. Staví kontrasty perspektiv a potýkání se s každodenností, která zrcadlí složité kořeny konání, které je jen těžko pochopitelné bez znalosti kontextu a životní cesty jednotlivce a daného společenství.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace