Reklama

Reklama

Min-sik Choi

Min-sik Choi

nar. 22.01.1962 (62 let)
Soul, Jižní Korea

Zajímavosti (10)

Lucy (2014)

  • Přestože se scény v Asii odehrávají na Tchaj-wanu, pan Jang (Min-sik Choi) a jeho stoupenci mluví korejsky. (Cheeker)

3 dny na zabití (2014)

  • Keď Ethan (Kevin Costner) vstúpi do tetovacieho salónu, je vidieť nahý chrbát dievčaťa s mexickým tetovaním Panny Guadalupskej. Tú istú dievčinu vidieť aj pri tetovaní pána Janga (Choi Min-sik) vo filme Lucy (2014). Oba filmy napísal Luc Besson. Potetovaná modelka nedostala ani v jednom filme kredit. (Arsenal83)

Podezřelý (2013)

  • Ještě v rané fázi výrobního procesu byl s filmovým snímkem, kterýžto byl z malé části natáčen dokonce i v karibském ostrovním sátě Portoriko, spojován populární jihokorejský herec Kye-sang Yoon. Ten ale na úkor odchodu dalšího z avizovaných jihokorejských herců, herce Min-sik Choi, rozpracovaný filmový projekt opustil. Hlavní role byla filmovými tvůrci přeobsazena do této doby s akčními snímky nezkušeným jihokorejským hercem Yoo Gong. Ten se k co nejdokonalejšímu ztvárnění přisouzené filmové role tajného agenta rozhodl tříměsíční dietou shodit přebytečné kilogramy, naopak nabrat svalovou hmotu a dokonce podstoupit i náročný výcvik specifického ruského bojového umění The System, tzn. Systema. Herec dokonce sám postoupil i natáčení nebezpečných scén, jako například seskok s padákem na řece Han, automobilové honičky, horolezectví či všechny bojové sekvence, bez specializovaného filmového zástupce, tedy profesionálního dubléra. (Conspi)

Misseu GO (2012)

  • Snímek, jenž byl po dobu sedmi měsíců filmařskými tvůrci natáčen v Pusanu, přímořské metropolitní a zároveň druhé největší jihokorejské město, přišel během výrobního procesu o původně avizovaného režiséra. Tím byl herec Beom-sik Jeong. V dalším setrvání na pozici režiséra mu zabránil jeho špatný zdravotní stav, díky němuž byla výroba snímku po dobu několika měsíčního hledání nového režiséra pozastavena. Díky této prodlevě se dalšího procesu výroby snímku distancoval jihokorejský herec Min-sik Choi (Nameless Gangster (2012)). Jeho náhradou byl herec Moon-sik Lee (Battlefield Heroes (2011)). Konečnou náhradou za odchozího režiséra byl jihokorejský filmový režisér Chul-kwan Park (Hi! Dharma! (2001)). (Conspi)

Viděl jsem ďábla (2010)

  • Počas natáčania mal Choi Min-sik dostal nápad zmlátiť náhodného cudzinca, ktorý sa s ním hrubo rozprával vo výťahu, uvedomil si, že sa počas natáčania stal násilným a nakoniec začal bláznieť. Po uvedení filmu sa vo výťahu stretol s dievčaťom, ktoré sa zľaklo a spanikárilo, keď ho videla po tom, čo si pozrela film. Aby ju upokojil, povedal jej: "Už nezabíjam ľudí, takže sa o mňa nemusíš báť. Som človek, nie vrah." (maramashi)

Viděl jsem ďábla (2010)

  • Po nezávislém dokumentaristicky laděném koprodukčním dramatickém snímku Himalaya, Where The Wind Dwells z roku 2009 je filmový snímek vůbec prvním, v němž se jihokorejský herec Min-sik Choi (New World (2013), Sympathy For Lady Vengeance (2005)), jeden z hlavních představitelů jihokorejského filmového průmyslu, od svého dobrovolného odchodu do exilu, v hlavní roli objevuje. Filmový režisér Woo-suk Kang (Fists Of Legend (2013), Another Public Enemy (2005)) jej v roce 2005 veřejně obvinil z úmyslného ovlivňování výše nároku na herecká odškodnění, sjednaná při původním smluvním kontraktu, jsou-li herci v průběhu vývoje sjednaného projektu na základě jednostranného verdiktu od takto koncipované smlouvy osvobozeni. To v praxi znamená, že o jejich původně sjednanou spolupráci neprojevuje filmový investor již další zájem a chce je případně nahradit jinými aspiranty. Min-sik se proti takovému jednání tvrdě ohradil a společně s dalšími vlivnými filmovými tvůrci jihokorejského filmového průmyslu, mezi nimiž figuroval i Song-ho Kang (The Face Reader (2013), Snowpiercer (2013)), požadoval vytvoření konstantní klauzule, díky níž by takto osvobození herci měli možnost domáhat se finančního odškodnění ve výši procentuálně několikanásobně vyšší, než tomu do této doby bylo. K jeho úmyslnému odchodu do pomyslného exilu vedla i další rozporuplná rozhodnutí korejské filmové rady, která se v roce 2006 rozhodla radikálně snížit počet dní, během nichž má filmový snímek zahraniční, ale i domácí produkce možnost být promítán návštěvníkům kinosálů. Z původních 146 dní, k jejichž oficiálnímu ustanovení došlo v roce 1985, na konečných 73 dní. Usnesení je výsledkem smlouvy o volném obchodu mezi vládou Jižní Koree a vládou Spojených Států Amerických. Min-sik Choi se v této době věnoval divadelní tvorbě, která mu v počátcích byla tak blízká. Objevil se například v divadelní inscenaci The Pillowman (2007). (Conspi)

Herec

Host

Reklama

Reklama