Diskuze
aha, dobre, diky moc. Lebo jeho tvorbu prakticky nemam napozeranu, az teda na 1 film, co je myslim zalostne malo. A taliansku kinematografiu mam hodne rad
za najlepší považujem Torso ale rozhodne stoja za pozornosť aj Next! a Your Vice Is a Locked Room and Only I Have the Key
videl som od neho len Kanibalove 2. Co povazujete za najlepsi film Martina, prosim vas?
na příspěvěk reagoval JohnMiller
Uživatel JohnMiller smazal svůj příspěvek.
Takže Corpi presentano tracce di violenza carnale mám za sebou a byl jsem nadmíru spokojen, díky za doporučení..
na příspěvěk reagoval JohnMiller, JohnMiller
Tady je https://www.youtube.com/watch?v=zb17QQSLFtw pokud jste neviděli..
na příspěvěk reagoval JohnMiller
scéna v lese při pronásledování dívky muže s maskou, to je skutečně brilantně natočená sekvence se skvělou hudbou v pozadí, při které zamrazí..
Jo, Torso je výborný snímek
Já viděl zatím jen 2 filmy:
http://www.csfd.cz/film/34044-tuo-vizio-e-una-stanza-chiusa-e-solo-io-ne-ho-la-chiave-il/
http://www.csfd.cz/film/34014-corpi-presentano-tracce-di-violenza-carnale-i/ nebo- li Torso.
na příspěvěk reagoval JohnMiller, Karlos80
Ještě jeho debut Arizona si scateno... e li fece fuori tutti je western, ale to je spíš taková střílečka s Anthonym Steffenem, Mannaja je jiná liga :) Ale v něm zase nehraje Rosalba Neri ;)
já ten film vyloženě zas nekritizuji i přes skvělý úvod mi tam ale něco nesedlo, už nevím, musel bych se na něj kouknout asi ještě jednou, člověk ty krásné filmy po čase nějak vytrácí z pamětí. ale koukám že 5* dal třeba i pepua, což je hodně neobvyklé, to není jen tak u něho:-)
Torso jsem ještě neviděl, ale nejlepší atmosféra mně osobně přišla v těch Barvách. Třeba v Mrs. Wardh mi vadí ty až moc dlouhé erotické scény (Martinovi taky, v rozhovoru prohlásil, že tam bejt ani neměli, že to byla návnada pro cenzora). A vlastně jsem do dneška nepochopil, jak to vlastně bylo. :)
na příspěvěk reagoval Karlos80
je to jistě věc názoru, ale mě se právě tohle jevilo jako nejslabší ikdyž 3* je stále hodně, už je to docela dlouho, co jsem ty všecky filmy viděl, ale podle mě vůbec nej zvraty a pointa byly v těch prvních dvou, nejhustější na atmosféru a vraždy pak bylo asi Torso..
na příspěvěk reagoval špaček421
Pro mě zatím nej Tutti i colori del buio (opět s Edwige Fenech, Rassimovem a Hiltonem), z jinšího ranku doporučuju western Mannaja.
na příspěvěk reagoval Karlos80, JohnMiller
Hľadáš ich názvy ? Tak tu sú Next! a Case of the Scorpion's Tail
Avšak mne sa páči aj Your Vice Is a Locked Room and Only I Have the Key
uznávám jsou to hůře dostupné filmy, ale nejsou to už zas takové rarity jako ještě před pár roky, zkus nějaké torrenty, jinak ty všecky filmy vyšly i na dvd, titulky k nim jsou dostupné na subtitles.com, titulky.com, atp.
Nebylo to už ono, těch faktorů které tu jeho tvorbu ovlivnily tam bylo jistě víc, ty dva nej subžánry do kterých dělal už byly pomalu na ústupu., tak začal dělat do natural hororu, postapokalyptáky a komedie a tam už to jeho umění, cit pro estetiku atd, nějak nemohlo vyniknout. Pak také už neměl po ruce Edwige nebo Luca Merendu, či svého bratra Lucinana (producenta) s těmito 3 lidmi natočil ty nejlepší filmy. I kdyby ale natočil jen těch pár filmů, tak ta to nic nemění na faktu, že to byl opravdu skvělej rejža, jeden z nejlepších a nejtalentovanějších italských tvůrců své doby. Pacco, což je vlastně jedný film co jsem od něho z 80s spolu s jednou komedií viděl, ještě ale docela ušel, typický 80s béčkový akční nářez..Giallo už ale udělal, tedy jen jedno a to byla slabota..
Fulci : to uz tak 70 % - 80 % tvorby nie, 20 - 30 % ano
Viem akurat o 2 giallo hororoch z roku 1971, ale este som ich nevidel. Mozno to napravim. Budes sa cudovat, ale Serdzo Martino nepatri k mojim oblubencom z talianskej kinematografie. Tam skor patria : Federico Fellini, Sergio Corbucci, Bruno Corbucci, Bernardo Bertolucci, Steno, Enzo Barboni, Zingarelli, Mario a Lamberto Bava, Dario Argento, Mikelandzelo Antonioni, Franco Prosperi. Mozu byt aj Enzo G. Castellari so svojimi extralargami, Luchino Visconti Pupi Avati a so zaprenim aj Lucio Fulci.
na příspěvěk reagoval JohnMiller
Určitě dvě pvní gialla z roku 71, Edwige si ihned zamiluješ.:-)
na příspěvěk reagoval JohnMiller, Perverz
Tak, pokiaľ máš rád Giallo tak by som ti odporučil Torso. Môj obľúbený film od Martina.
na příspěvěk reagoval Perverz, CarloRizzi
Veru, po zhliadnutí jeho naj filmov nemôžem inak iba sa mu pokloniť. Vtedy vedel točiť. Ktovie čo sa s ním stalo v 80´s. S tohoto obdobia som idel iba film Paco stroj smrti. A je to dosť pod jeho úroveň.
na příspěvěk reagoval Karlos80
Podle jednoho a to ještě nepříliš úspěšného filmu, nelze dělat nějaké "unáhlené" závěry, v 70s byl naprosto skvělý, kdy točil jedny z nejlepších žlutých thrillerů.
na příspěvěk reagoval JohnMiller
Tak konečně fotka, paráda, tento režisérský velikán, především gialla subžánru, si ji bezpochyb zaslouží...
Související novinky
Režisér
Seriály | |
---|---|
2002 |
Carabinieri |
1999 |
L'ispettore Giusti |
1997 |
Mamma per caso |
1993 |
Soukromé zločiny |
1988 |
Rally |
1985 |
Caccia al ladro d'autore |
Dokumentární | |
---|---|
1970 |
America così nuda, così violenta |
America un giorno |
|
1969 |
Mille peccati... nessuna virtù |
Scenárista
Filmy | |
---|---|
2012 |
Il paese delle piccole piogge (TV film) |
2008 |
L'allenatore nel pallone 2 |
2006 |
L'ultimo rigore 2 (TV film) |
1999 |
Mozart è un assassino (TV film) |
1993 |
Mrcha |
1986 |
Paco - stroj smrti |
1973 |
Torzo |
Seriály | |
---|---|
1988 |
Rally |
Herec
Filmy | |
---|---|
2022 |
I miei sogni in pellicola |
1984 |
Allenatore nel pallone, L' |
1975 |
La polizia accusa: il servizio segreto uccide |
1972 |
Tutti i colori del buio |
1959 |
Ragazzi dei parioli, I |
Kameraman
Filmy | |
---|---|
1968 |
Sette pistole per un massacro |
Související novinky
Fanklub
(19)- Karlos80 režisér
- caligari režisér
- PetrPan režisér
- Hellblazer režisér
- rykardo režisér
- pepua režisér
- Kangax režisér
- Hennes režisér
- Luk80 režisér
- Satanizer režisér
- tenebrae86 režisér
- ad142 režisér
- PJERUN režisér
- 1985lula režisér
- Docflash režisér
- G04T režisér
- clint123 režisér
- Silvestri režisér
- KritikaFilmu režisér