POMO

POMO

Martin Pomothy

okres Praha
profesionální neherec


Instagram: martin.pomothy

7293 bodů

Můj deníček

<< předchozí 1 2 3 4 7 10 13
  • 13.10. v 19:25

    Carpenterův Halloween (nový i starý motiv) na SITGES Film Festivalu

    Čerstvé video z dnešního koncertu Johna Carpentera. Tracklist svého turné upgradoval právě o melodii z nového Halloweenu. Hned na ní naváže klasika všech klasik. Výborný koncert všech jeho slavných melodií i s filmovou projekcí!

  • 9.10. v 17:26

    SITGES Film Festival 2018 s ČSFD kolegama

    Dary moře a zábavné kinematografie, ve které jde o život. Tak jde filmy, promítané v Sitgesu, charakterizovat nejlépe. S kolegama RUSSELLem, Goldbeaterem a Filmmaniakem si letošní Sitges Film Festival coby novinářští vampíři užíváme na plný plyn. Nicolas Cage uvedl Mandy a odjel, brzy přijede Shyamalan a promítne nám promo 20-minutovku Glasse. Těšíme!

    SITGES Film Festival 2018 s ČSFD kolegama
  • 11.7. v 15:56

    KVIFF talk s Agentama ČSFD Filmmaniak a RUSSELL

    A v posledním rozhovoru jsme se bavili o filmech Hlavní soutěžní sekce Panický záchvat (r. Paweł Maślona), Geula (r. Yossi Madmoni, Boaz Yehonatan Yaacov), Domestik (r. Adam Sedlák), Mizející světlušky (r. Sébastien Pilote), „Je mi jedno, že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ (r. Radu Jude), Do noci (r. Peter Brunner), Příběh lásky (r. Sonja Prosenc), Miriam lže (r. Natalia Cabral, Oriol Estrada) a Cesta do Florianópolisu (r. Ana Katz).

  • 11.7. v 15:52

    KVIFF talk s Agentama ČSFD Goldbeater a RUSSELL

    Zde jsme rozebrali filmy Lawrence z Arábie (r. David Lean), Mizející světlušky (r. Sébastien Pilote), Lucky (r. John Carroll Lynch), Mandy (r. Panos Cosmatos), Billy Kid a kulečníkový upír (r. Alan Clarke) a Climax (r. Gaspar Noé).

  • 4.7. v 22:52

    KVIFF talk s Agentama ČSFD Rimsy a kajas

    ... o dlooouho očekávané Gilliamovce Muž, který zabil Dona Quijota. Dneska proběhla ve Velkém sálu Thermalu premča s Terryho účastí.

  • 3.7. v 18:54

    KVIFF talk s Agentama ČSFD

    O nejlepších filmech festivalu z Vodafone pláže tentokrát s Agentama Rimsy a kajas ;-) Všechna aktivita Agentů pak zde.

  • 14.5. v 17:03

    Festival de Cannes

    Jezdím na něj hlavně kvůli středomořskému klimatu a reálné šanci udělat rozhovory s tvůrci, kteří do Česka kvůli PR nezavítají. A taky je fajn vidět ve světové premiéře některé z velkých filmů, uvedené jejich režiséry. Nebo u sálu, ve kterém probíhá workshop s Nolanem, potkat na eskalátorech Villeneuveho. O fanouškovském sjíždění filmů jako ve Varech to tady ale fakt není.

    Na filmy se dostanete pouze jako filmař, novinář nebo distributor. Více filmů než pro novináře, ať již v soutěžné nebo jiných sekcích, se tady promítá právě pro distributory, neboli nákupčí. Cannes je především trh s filmama, právama na jejich distribuci. Nákupčí zde vidí filmy dlouho před premiérou, někdy i před finálním dokončením. To je supercool, ale tam se novinář nedostane. Dostane se ale taky na slušný počet novinek, včetně největších pecek, které často končí v nominacích na Oscara za nejlepší zahraniční film. Na ty se, mimochodem, distribuční práva často nakupují ještě před začátkem natáčení, dva až tři roky před uvedením v Cannes.

    Já mám s novinářskou akreditací nejraději čistě novinářské projekce, v pěkných sálech s velkým plátnem (velikost cca od Atlasu po Světozor). Velké premiéry ve smokingu, s uvedením třeba od Lynche (loni, první dvě epizody Twin Peaks) jsou pouze na pozvánky, takže musíte mít známé třeba mezi distributory, pro které jsou dostupnější. Žádný z velkých filmů se ale neobejde bez dvou až tří čistě novinářských projekcí, takže vám žádný snímek neujde. Dokonce je někdy novináři vidí pár hodin před slavnostní premiérou.

    Festival de Cannes je trochu džungle, ale s tím množstvím akreditovaných lidí z celého světa to asi jinak nejde. Kontroverzní je kastování všech tipů profesí podle barvy na akreditačce, která vám visí na krku - nejdříve jsou vpuštěni bílí, pak růžoví, modří a nakonec žlutí novináři. Čím “nižší” barvu máte, tím dříve se musíte postavit do fronty, abyste si chytli lepší místo v sálu. Na vstupenky se tu nehraje, pouze na nascanování kódu z akreditačky. Já jsem zatím žlutý. ČSFD.cz Francouzi neznají a že ji navštěvují měsíčně tři miliony lidí je nevzrušuje. Na francouzské poměry to není velké číslo. I tu žlutou akreditaci mi dali jenom díky video rozhovorům, které mám za sebou. Nikoliv kvůli tomu, že provozuji nějaký web. To je nezajímá.

    Jediné, co si v Cannes může užít každý filmový fanda a navíc zdarma, ale většinou pouze jeden film denně a spíše klasiky, je noční plážové kino s lehátkama a dekama (v noci je od moře kosa). Od Pomády a spaghetty westernů po Mlčení jehňátek, nebo i relativní novinku Black Panther. Jehňátka mě potěšila obzvlášť, byly jednou z klíčových událostí v mém teenagerském budování si vztahu k filmům. Připoměli mi tehdejší slabost pro Jodie Foster přesto že její Clarice nebyla blondýnka, a uvědomil jsem si, že dospívat s filmama v devadesátkách, kdy se neřešili kraviny jako dneska a největší filmový úchyl a vrahoun roku mohl být transvestita, byl dobrý timing.

    Festival de Cannes
  • 11.4. v 15:07

    Pro pobavení

    :-D

    Pro pobavení
  • 6.3. v 06:06

    90. Academy Awards

    Tento rok som si dal oscariádu atmosfericky na stene miamského mrakodrapu, s vínkom, pri krbe. Jej sledovanie v USA má výhodu, že začína v normálny čas o piatej (LA, San Francisco) alebo večer od ôsmej (New York, Miami).

    90. Academy Awards
  • 21.10.2017 v 18:48

    Už sa to blíži!

    Vo Warner Bros. sme osedlali Batpod! A nielen to. Viacej už za pár dní a pri príležitosti uvedenia Justice League do kín!

<< předchozí 1 2 3 4 7 10 13
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace