Recenze (392)
Acid House (1998)
Ľudia vy ste teda pekní pičusi! Toto je hlavne srandovný film "for acid generation" - jo, a fucking brilliant debut!
Adamova jablka (2005)
Strata casu a kvalitna nuda pri tejto prvoplanovej zbytocnosti. NEODPORUCAM!
Adaptace (2002)
Parádna popkultúrna hračka! Toto je sranda a treba si ju vychutnať. Hej, zbystrite pozornosť, tento film si robí srandu z Hollywoodu. A pritom má aj niečo do seba - iste poznáte ten pocit, keď film vo vás niečo zanechá (i keď tu to samozrejme nie je to hlavné). JO, A MILUJEM TEN ŽÁNROVÝ RýCHLOPRECHOD, KEĎ SCENÁR PREVEZME DO RÚK BRAT!
A.I. Umělá inteligence (2001)
Jedna z najkrajších rozprávok pre dospelých... A kto čakal niečo iné, tak asi od Spielberga videl iba Vojaka Ryana.
Akta X - Film (1998)
Od celovecernej verzie som ocakaval jednu dlhsiu a drahsiu serialovu epizodu nadpriemernej kvality a musim potvrdit, ze presne toho sa mi i dostalo. Tak asi diky.
Andaluský pes (1929)
Kto nemá surealizmus v krvi, tak toto dielko "nepochopí" a nemal by ho ani hodnotiť.
Antropofág (1980)
U mňa dobré... atmosférický horor na vymretom gréckom ostrove. Po sračke Porno Holokaust mi toto spravilo náladu. George Eastman mal v 80kach hrať vo viac hororoch, hodí sa do žánru tak ako predtým do westernu. Toto je zatiaľ môj najlepší D'Amato, čo samozrejme nič neznamená, lebo ak odrátam jeho porná, veľa nezostane, plus ešte nevidel Anno 2020 - I gladiatori del futuro.
A-Team: Poslední mise (2010)
Ďalší umelohmotný akčňák (s dobrými vtipmi a neprehľadnou akciou).
Ať vejde ten pravý (2008)
Veľká škoda, že dnes sa točia samé primitívne horory a poriadnych príbehov ako tento je akútny nedostatok.... dochádza tá správna krv... máme málo dobrej mladej krvi!
August Underground's Penance (2007)
Stupídna nuda rovná sa strata času.