Recenze (392)
2010: Druhá vesmírná odysea (1984)
Je to tak. Dnešné sci-fi su ťažké sračky. (toľko moja variácia na 2 minúty pravdy)
Ghost Rider (2007)
Chcel by som napísať že som tento film videl, no v skutočnosti som ho prečkal. To jeden skoro 2 hodiny čumí na ešte stále charizmatického Cagea a dúfa v častejšie využívanie počítačovej grafiky, ktorá ako jediná za čosi stojí. Film pozdvihuje nudu na zábavu.
Underworld: Evolution (2006)
Prvý diel bol maximálnou vykrádačkou "dobových" hitov a dvojka je....ultra maximálnou vykrádačkou, kde sa extrahuje nielen Terminátor 2 ale dokonca Zbaľ prachy a vypadni! Tieto momenty patria medzi zábavnejšie. Zvyšok je: kolísajúco dobrá-zlá akcia, latex, stupídne dialógy, nuda a predvídateľnosť a Jeepers Creepers.
Rudý škorpion (1988)
Inak kde ani krovak neberie, tam vzdy sekne tazky gulomet. A rock and roll je prima!
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Obrazky, obrazky...
Pátek třináctého 2 (1981)
Horor bez stavy. V poslednych minutach som sa dostal z polospanku. Celkovo dost mrtvol, ale stavnate smrte su vacsinou sucho natocene. Atmosfera je tu vdaka solidnej hudbe a kamere. Stupidny scenar a merava razia zabijaju i tie najlepsie momenty.
Pátek třináctého 6: Jason žije (1986)
Nuda je prec a Jason is back!
Pavouci (2000)
Celkom slusna jazda a jednohubkovite B-cko. Od "hyperkvalitnej" kompanie NU IMAGE zatial ich najlepsi pocin. Specialne efekty obstaral rovnaky tym ako pri "Od sumraku do usvitu". Tento film je urite dobra kupa z vypredaju.
Octopus 2 (2001)
Haha, tak schvalne - spoznate vsetky recyklovane trikove zabery z Octopus 1?
Vesnice (2004)
Pre mna dokonala pohoda a profesionalna filmarcina v jednom. Od chvile ked svoje oci, mysel i duchovno nahodite tym spravnym smerom, caka vas jazda ktora by mohla uspokojit obe stranky vasej osobnosti. Je to vzdy rovnake: najprv pokora, potom slast!