Recenze (1 854)
Legion (2017) (seriál)
Mutanti z léčebny aneb řekni drogám ne :)...Legion má v hlavě takový bordel a působí tak dokonale psycho, že máte chuť za něj skočit z okna...
Logan: Wolverine (2017)
Jatka, maso, krev a drápy...Brutální úder zbytku filmového komiksového univerza s jeho upnutými kamašemi, PG -13, digi bordelem, recyklací a nesmrtelností...Logan je civilní, akčně fenomenální a bolí...
Moonlight (2016)
Další černý oscarový zástupce, který nezajímavé vyprávěnce o přechodových rituálech určené sociálním pracovnicím dodává zcela suverénní obrazovou a formální podobu...Strhující kamera a barevné kompozice...
Lion (2016)
Honzíkova cesta bez dědečka a ilustrací Zmatlíkové aneb hnus a bída indického subkontinentu...
Jackie (2016)
Natálka jako ONA...Křeč, póza a deklamace...
Skrytá čísla (2016)
Svatá trojice černošek v rolích matematičky, konstruktérky a programátorky zachraňují americký vesmírný program a nádavkem získávají právo společných toalet...Rasová segregace je samozřejmě svinstvo, ale angažovanost a korektnost sami o sobě nedělají skvělý film...Nominace na Oskara je v tomto případě zase jen pozitivní diskriminací...
Spojenci (2016)
Film pro pamětníky...
Pasažéři (2016)
Romantická space opera s pastí bazénu zbaveného gravitace...Prostě jsem se jen nechal unést na blonďatých křídel Jennifer, džentlmenství Artura a fashion vizuálu...
Taboo (2017) (seriál)
Špína Londýna s fyzickým herectvím a dominancí Hardyho...Zhruba od čtrvté epizody děj stagnuje tváří v tvář úsměvnému faktu, že jednoho člověka nedokáže zastavit ani Koruna, ani Východoindická ani Kolonie, protože je über incestní trvďák a šaman...Další sledování jen ztráta času...
Místo u moře (2016)
Jeden klasicky utrápený výraz Caseyho, rodinná tragédie, zmatečné dialogy, teskné housle a vokály a každý záběr i scéna o něco delší, aby nikdo nemohl být na pochybách, že tady se hraje o umění...