Recenze (226)
Osada - Epizoda 7 (2023) (epizoda)
Konečně to začíná být zase zábavná hláškující podívaná. Vrtulník a udělám lečo už je dopředu klasika.
Včera, dnes a zítra (1963)
Prostě dokonalost. Ta živočišnost a dokonalá ženskost, krása Sophie Loren, Marcello kouzelný, půvabný, sice ušlápnutý, ale všechno dohromady dává dohromady skládačku bezchybné filmařiny. De Sica zde ukazuje, co a jak se kdysi točilo. Učte se a zírejte. Moc jsem si to po letech užila. Mňam ... PS. dokonalý dabing ...za šestou hvězdu
A jak to bylo dál... - Série 1 (2021) (série)
Strašná pruda. Jen z nostalgie jsem to dokoukala. Ale zvracečka od druhého dílu. Sáru Ramirez jsem milovala v Greys Anathomy, viz můj nick. Co tady z ní udělali za monstrum . Ty sáhodlouhé výplody o pohlavní identitě. Jsem ONO, jsem lesba ??? bože chraň před podobnými stand up proslovy. A před podobnými seriály.....
Kurz manželské touhy (2021)
Pokud přistoupíte na hru filmařů a herců a berete vše s nadsázkou, můžete se i výborně bavit. Smáli jsme se nahlas a chvílemi i smíchy slzeli. Pokud jste obdivovatelé Kaměňáků- nedívejte se.
Tisíc dnů s Annou (1969)
Úchvatná záležitost, kdy jsem věřila, že Anna byla schopná rozložit Anglii. Temperament a živelnost úplně prosakovala z obrazovky. Richard Burton BYL král Jindřich VIII.
Případ Roubal (2021) (seriál)
Excelentní Čermák, Švehlík jako vždy , když hraje detektiva. Celou sérii ruší amatérské výkony vedlejších postav, včetně absolutně bezemoční paní Dagmar. Mluví jako na Hradě , byla mi milejší, když ještě pískala na prsty . Na vrcholu vší té hrůzy je otec koncipientky s kamennou tváří Jan Slovák- jak tady někdo pojmenoval. Tak strašný herecký projev jsem dlouho neviděla.
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizoda)
I když jsou tady zmínky, že chybí hlavní postavy, tak v tomhle případě bych to viděla jako plus. Nejde tady o jednotlivce. Celá ta hrůza na mě působila tak, že jsem šla zavřít okna, dveře a desinfikovala si ruce. Ozáření sálalo z obrazovky a bylo mi zle jen z pohledu na hasiče a další neznalé záchranáře. Vzpomínky na spoustu hub, které jsme sbíraly a následně se jimi cpali my i naše děti. Hnus. Po prvním dílu jdu hledat, kdy bude další. Zatím špica.
Zrodila se hvězda (2018)
Není možné vytýkat předvídatelnost u tématu, který byl natočen už min 4x. / Vzkaz pro ty, kteří tady píšou takové výtky / Skvělé výkony, dechberoucí hudba , kdy jsem měla husí kůží z obou . Lady GAGA více než dobrá, Cooper - zrodila se hvězda. Super super super.....doufám v Oscary.
České století - Den po Mnichovu (1938) (2013) (epizoda)
Tenhle díl mě nějak při minulém vysílání utekl a byl asi ze všech nejsilnější. Nešlo ani na chvíli přestat sledovat. Nepříjemné chvění v žaludku, napětí a ani moment oddechu. Mě, na rozdíl od většiny překvapil a příjemně šokoval výkon Martina Fingera. Je čím dál tím lepší a výraznější postava mezi našimi herci. Landa také super, ale ta postava mu seděla, že ani nemusel hrát. za mě plný počet.
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Nenudila jsem se, neodcházela jsem od TV, bavilo mě to. Historicky neřeším, snažila jsem se nastudovat na Wiki, ale i tak je to strašně složité. Všechny ty přepady, války , politické sňatky- bez dlouhodobého studia neprůhledné. Podle mě za 8/10, ale že po dlouhé době historické téma, které nebylo nudné, suché a panákovité, tak za 10.