Recenze (160)
Stáří není pro sraby (2022)
Je to taková nenáročná pitominka, ideální pro televizi. Trochu jako Kameňák, jen míň vtipný. Ale mě se to líbilo.
Šachový princ (2019)
Je to o šachu, tak nemůžu jinak.
Lucifer - Kdo zabil Lucifera Morningstara? (2021) (epizoda)
Vtipné, humor to posunul o hvězdu výš
Kominského metoda (2018) (seriál)
Obecně nesnáším tragikomedie, ale toto je výjímka. Velmi zajímavé.
Zen Noir (2004)
Když Zen, tak to musí být šílené. Splněno.
Šachová partie (2020)
Šachovému filmu nemohu dát než 5. Jinak takové předvídatelné - přišli, vyhráli.
Úřad kouzelnických záležitostí (2018) (seriál)
Pro tak desetileté, nenáročná oddechovka. Dostal jsem, co jsem čekal.
Winx Saga: Osud (2021) (seriál)
Dostal jsem o něco víc,než jsem čekal. Je tam nečekaně dost tajemství, záhad. Kus je teen romance, ale je to hodně i o složitějších otázkách. Přirozeně, v mantilenech teen serialu, ale z mého pohledu je to dobře koukatelné, bavil jsem se,
Podivuhodná cesta fakíra, který uvízl ve skříni (2018)
Lehce absurdní
Poslední aristokratka (2019)
Lehká, oddechová komedie, která se nesnaží o humor za každou cenu. Od předlohy se v závěru vzdálila, ale dle mého to je filmu ku prospěchu.