Recenze (220)
Modré límečky (1978)
"They'll do anything to keep you on their line. They pit the lifers against the new boys, the old against the young, the black against the white - ANYTHING to keep us in our place." Aneb konečně zase film, který byl o něčem. DOPORUČUJI !
Zmýlená neplatí (1958)
Jedním slovem geniální ! Vynikající hudba a skvělý příběh. To se prostě musí vidět.
Město iluzí (1952)
Doporučuji ! Skvělé obsazení a zajímavý příběh.
Frankensteinův syn (1939)
Ten jednoruký policista byla jediná sympatická a zajímavá postava filmu, zbytek byla vata a nuda... a přitom tak slibné herecké obsazení, těch filmů, kde spolu hrál Karloff a Lugosi je víc, ale tenhle patří jen k (pod)průměru.
Dvacáté století (1934)
Vynikající komedie z divadelního prostředí. Režisér a tvůrce divadelních her Oscar Jaffe (John Barrymore) je tak trochu pošuk, který se snaží získat zpět vynikající herečku Lily Garland (Carole Lombard). To vše se odehrává ve vlaku Twentieth century, který dává název celému filmu. Nemyslím si, že tahle komedie ve své době patřila jen k průměru. rozhodně to byla jedna z prvních "bláznivých" komedií. "From now on, I close the iron door on you."
Křižáci (1935)
Vcelku povedený historický velkofilm. Zajímavě zpracovává téma křížové výpravy. Saladin tu překvapivě není ztvárněn jako netvor, ale jako pragmatický a férový panovník... Film se hlavně snaží předat poselství, že není důležité jaké náboženství člověk vyznává, že Bůh je jen jeden. Každopádně odvěký zápas islámu s křesťanstvím bude ještě asi hodně dlouho ožehavé téma...
Divoch (1953)
Drama? Vždyť první dvě třetiny hraničí spíš s komedií... Nejvtipnější jsou asi studiové scény drsné jízdy na motorce, kdy se Brando tváří jak největší drsňák pod sluncem. Jinak nevím co by byl film bez něho, je vidět, že velkým rozpočtem rozhodně neoplýval, scénář ani děj nic moc. Nejlepší je zhruba posledních dvacet minut, takže stojí za to vydržet ten slabší začátek...
Díra (1960)
Škoda, že obsah filmu vyzrazuje to, co by se divák jinak měl dozvědět až v posledních minutách filmu...
The Undercover Man (1949)
Solidní krimi o agentech treasury departmentu. Podobný film T-Men, který vznikl o dva roky dříve, byl ale o poznání lepší. Tento film totiž trpí občasnou zkratkovitostí děje. Některé atraktivní scény byly osekány na úkor jiných, které nesouvisí přímo s dějem... Jinak ale jak sem říkal solidní film, zvlášť pro fanoušky žánru.
Impact (1949)
Překvapivě dobrý příběh o muži, kterého se rozhodne manželka nechat zabít, jak jinak než pro peníze. Dobrá záplatka, dobrý scénář a dobře budovaný příběh. Takový nenápadný noirek, ale rozhodně žádné béčko. Rozhodně doporučuji pro fanoušky žánru !