Recenze (175)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
No, na Oscara nevím, nevím...ale na 4 hvězdy určitě ano :-)
Pařba ve Vegas (2009)
Prostě prdel, jak má být !
Užívej si, co to jde (2009)
Povedená komedie, ale něco tomu chybělo, asi sám Woody Allen, i když nutno říct, že Larry David je ve své roli velmi dobrý. Každopádně pro pobavení doporučuji!
Divnovlásky (2008) (TV film)
O ničem
...a bude hůř (2007)
Nevím, zda to je tím, že zrovna čtu knihu, nicméně ten film se prostě nelíbil. Hlavní hrdina byl podle mě příliš starý a výkony některých neherců rozpačité. Ze všemi přáteli jsme odešli již v půlce snímku. Čekal jsem od toho asi víc. 2 hvězdy jsou za možnost kouřit a popíjet :-)
Next (2007)
Mám rád filmy s Nicolasem Cagem, nicmene tento mne zase tolik neoslovil. Nápad vidět do budoucnosti o 2 minuty je zajímavý, ale to je tak všechno. Film sice výrazně nepotěší ani ani nezklame. Průměr
Prázdniny pana Beana (2007)
Jedním slovem: hrůza. Kromě dvou scén se mi na tomto filmu nelíbilo naprosto nic. Konec, kdy nějaký režisér mele několik minut dementní básničky a na závěr všichni zpívají byl nejhorší závěr filmu, který jsem snad kdy viděl. Nechápu, že Rowan Atkinson hraje v takto stupidním snímku. Přitom jeho poslední celovečerák byl naprosto dokonalý. Škoda. Děkuji, nechci, nikdy více.
Zbouchnutá (2007)
Ale jo, nasmáli jsme se tady s klukama na koleji :-) Po delší době slušná komedie.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Prostě prdel
Cashback (2006)
Amazing