Recenze (175)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
No, na Oscara nevím, nevím...ale na 4 hvězdy určitě ano :-)
Ztraceni (2004) (seriál)
6 studentských let mého života, seriál, který si troufám tvrdit nikdy nebude překonán. S mnohými postavami člověk skutečně žil, mlátil pěstí do stolu, když skončila season, zpíval si "Make your own kind of music" když mu bylo ouvej...a mnoho mnoho dalších vzpomínek na kolej, přátele, bezstarostný život s každotýdenním čekáním na nový díl a pak následným rozebíráním teorií ... Ale po 6 letech nastal čas...to move on... Geniální dílo !
Užívej si, co to jde (2009)
Povedená komedie, ale něco tomu chybělo, asi sám Woody Allen, i když nutno říct, že Larry David je ve své roli velmi dobrý. Každopádně pro pobavení doporučuji!
Divnovlásky (2008) (TV film)
O ničem
Pařba ve Vegas (2009)
Prostě prdel, jak má být !
Zbouchnutá (2007)
Ale jo, nasmáli jsme se tady s klukama na koleji :-) Po delší době slušná komedie.
Dexter (2006) (seriál)
Dextrera si musí zamilovat každý příznivce černého humoru, jeho úvahy: Psychologa můžu zabít, ale potřebuju ještě jedno sezení apod. jsou prostě dokonalé :-)
Cashback (2006)
Amazing
Next (2007)
Mám rád filmy s Nicolasem Cagem, nicmene tento mne zase tolik neoslovil. Nápad vidět do budoucnosti o 2 minuty je zajímavý, ale to je tak všechno. Film sice výrazně nepotěší ani ani nezklame. Průměr
...a bude hůř (2007)
Nevím, zda to je tím, že zrovna čtu knihu, nicméně ten film se prostě nelíbil. Hlavní hrdina byl podle mě příliš starý a výkony některých neherců rozpačité. Ze všemi přáteli jsme odešli již v půlce snímku. Čekal jsem od toho asi víc. 2 hvězdy jsou za možnost kouřit a popíjet :-)