Recenze (85)
Projekt Adam (2022)
Už se bojím že na mě Ryan vyskočí i z lednice.
Červená tečka (2021)
Hodně předvídatelné od začátku, ale velice napínavé.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Kdo další by to měl vidět? Sdílím všemi směry
Šesterčata (2019)
To je hrozná p******a. Kterej j**** vymyslel ty z****** krcy
Kouzelná romance (2007)
Moje těhotná manželka mi poručila ať dám tři hvězdy když ji ten konec rozbrečel
Batwoman (2019) (seriál)
Bohužel představitelka je lesba takže tím pro mě po dvaceti minutách prvního dílu skončila celá série.
To (2017)
Představte si že je Silvestr 2017 a vy se nudíte jak prase... Pustil jsem si TO! Podle mého je TO nejlepší horror poslední doby. Pustil jsem si to krásně do sluchátek takže jsem slyšel každý šramot a musím říct že jsem se z TOho málem pos..l. Těším na dvojku
Star Trek: Do neznáma (2016)
Panebože je Sulu homosexuál? zatracená politická korektnost .....
Oko dravce (2008)
Šajla Baf se tentokrát docela ukázal a je to jeho nej role od Transformera 1. Jen jsem čekal že na konci dostane francouzáka a dostal jen hubana na tvář takže konec trapas!
Dárek (2015)
už víte jaký to je když vám do mysli někdo nalije jed? Ten konec byl opravdu k zamyšlení . Bohužel jsem to viděl s příšerným českým dabingem... kdo tohle poslkední dobou děla ? to je marast