Recenze (88)
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Hardcore. Česko je zřejmě vděčnou zemí pro všechen ten shit, na který se nechtěj dívat už ani v Německu či Venezuele.
MacGyver (1985) (seriál)
Tehdá byl mladej a roztomilej, dneska je sexy a honí zlý marťany. Ten člověk se neztratí.
Ta naše povaha česká (1993) (pořad)
Některé díly skvělé, některé slabší. Obzvlášť mám ráda ten o českém bordelu a o Evě a Vaškovi... jednu bílou orchideeej pararárára.... Dostupné na webu Čt.
František je děvkař (2008)
Dokoukala jsem český film, takže za čtyři hvězdičky.
Taková normální rodinka (2008)
Bylo to o trochu míň hrozné, než jsem čekala. Jako odpočinková záležitost určená pro podprahové vnímání to celkem jde. Škoda Chýlkové i její příšerné role. Co mě na českých filmech fascinuje, jsou ad absurdum dotažené stereotypy. Rázná ženská část rodiny buzeruje zakřiknuté chlapy. Bonboniéra a kytka ke každým narozeninám. Nedůstojné řešení podezření z nevěry partnera. Jde z toho trochu hrůza.
Sicko (2007)
Ono v podstatě nezáleží na tom, zda vám život zničí dluhy za zdravotní péči nebo dluhy za zdravotní pojištění... Mooreovi však nelze nepřiznat určitou řemeslnou zručnost a příležitostné inovátorství. Škoda toho, že až příliš věcí je v Sicko přitaženo za vlasy.
Profesionálové (1977) (seriál)
Tohle je prostě pekelně sexy retro :-).
Agatha Christie's Poirot - Temný cypřiš (2003) (epizoda)
Takový hodně statický díl, k pointě spíš vyústí než vygraduje.
Agatha Christie's Poirot - Pět malých prasátek (2003) (epizoda)
Profesionální doják. Tradičně skvělí herci.
Agatha Christie's Poirot - Smrt na Nilu (2004) (epizoda)
Mě fascinuje, jak může v jednom filmu hrát tolik překrásných lidí.