Recenze (23)
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Ten film jsem viděl už snad dvacetkrát a pořád mě baví... prostě geniální
Bloodlust: Subspecies III (1994)
začíná přesně tam kde skončil druhý díl a pokračuje přesně v duchu konce předchozího dílu, takže kvalita:) je sice trochu kratší, ale tím pádem neobsahuje skoro žádná hluchá místa a užil jsem si ho od začátku až do konce. Většina děje se tentokrát znovu odehrává na / okolo Raduova (zlý upír) hradu, což je oproti druhému dílu opět posun k lepšímu. A zase je skvěle ztvárněný zlý upír (ale to bude asi u všech dílů:))
Bloodstone: Subspecies II (1993)
Druhý díl, který je skoro stejně tak dobrý jako první. Po úžasném začátku se znovuzrozením upíra sice přichází trošku útlum (město prostě nemá takovou atmosféru jako starý hrad), ale poté se film zase dostane do těch správných kolejí. A opět pochvala za skvělého zlého upíra, ten nemá chybu.
Carnivale (2003) (seriál)
jeden z nejlepsich serialu posledni doby, jen skoda ze nebude dalsi serie:(
Démoni (1985)
vyborny konec s motorkou a mecem, diky kteremu davam o hvezdicku navic:)
Elvis nebo Samuraj? (1998)
vcelku zábavný film, nebýt toho uřvanýho kluka, dal bych 4* ...a nevím proč, ale připomínalo mi to El Topo, ... asi tím prostředím
Godžira VS Mekagodžira (1993)
vyborny dil, akce od zacatku az do konce
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
po prvnim shlednuti me to zklamalo, protoze jsem ocekaval horor, pri druhym, kdyz uz jsem vedel co cekat to bylo lepsi:)) , ale prvni cast je stejne podle me lepsi:)
Halloween (2007)
neni to sice tak dobry jako puvodni halloween, ale i tak to bylo hodne dobry, rozhodne jeden z nejlepsich remaku za posledni roky co si tak vzpominam, a uz se tesim na dalsi Zombieho film:)
Hvězdné války podle Turka (1982)
asi nejlepší turecký sci-fi film co jsem zatím viděl:)) tréningová scéna byla dokonalá a prokopávání červených medvědů taky:)