Recenze (23)
Kung Fury (2015)
videno v Imaxu na notebooku, skvely zazitek!
Postal (2007)
Nejlepší Uweho film. Doufám, že natočí ještě spousty filmů podle počítačových her, protože to mu jde fakt dobře.
Vampire Journals (1997)
Čekal jsem, že tenhle film bude kvalitní a podobný sérii Subspecies (která se mi velmi líbila). Jsem proto potěšen, že splnil veškerá má očekávání a některá i překonal:) Děj se odehrává ve stejném světě jako Subspecies (je tu dokonce i zmínka o Raduovi), jen je tu jiný příběh (a tím pádem i jiné postavy) - tentokrát o upírovi (Zachery), který není spokojený s tím že je upír a proto cestuje po světě a zabíjí ostatní upíry. (sice se podle popisu zdá, že je to něco jako Blade, ale to se jen zdá:)) Toto pronásledování upírů ho zavede do východní evropy, kde sídlí upír Ash, do toho se ještě připlete jedna klavíristka atd... Film má podobně úžasnou atmosféru jako v Subspecies, kvalitní herce hrající zajímavé postavy. Pro mě jeden z nejlepších filmů s upíry co jsem zatím viděl.
Subspecies (1991)
Tak tenhle film mě hodně mile překvapil. Výborná atmosféra starých hradů, lesů apod. a skvěle ztvárněný zlý upír. Snad jediný minus jsou ty ne moc dobře udělaný postavičky, ale to se dá přehlídnout. Doufám že další díly budou stejně tak kvalitní...
Carnivale (2003) (seriál)
jeden z nejlepsich serialu posledni doby, jen skoda ze nebude dalsi serie:(
Godžira VS Mekagodžira (1993)
vyborny dil, akce od zacatku az do konce
Hvězdné války podle Turka (1982)
asi nejlepší turecký sci-fi film co jsem zatím viděl:)) tréningová scéna byla dokonalá a prokopávání červených medvědů taky:)
Manos: The Hands of Fate (1966)
Ten film byl tak spatny, ze si odpad nezaslouzi:-))
Ztracený kostlivec z jeskyně rozkladu (2001)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů, skvělá komedie. Skoro každá věta, kterou postavy řeknou, mi přijde vtipná:) Doufám že plánovaný druhý díl bude stejně kvalitní
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Ten film jsem viděl už snad dvacetkrát a pořád mě baví... prostě geniální