Recenze (23)
Kung Fury (2015)
videno v Imaxu na notebooku, skvely zazitek!
Kronika mutantů (2008)
takze film to byl vcelku povedený, atmosféra mi připomínala Mutant Chronicles, herci taky v pohodě, pěkně vypadající různé stroje (např. parní létající stroj:)) a budovy, které občas vypadaly jak na obrázkách ze světa Mutant Chronicles, prostě vizuálně povedený film (možná až na kostýmy), připomínající předlohu. Film má však jeden velký problém... vůbec se nedrží reálií světa Mutant Chronicles a tak jediné co si bere ze své předlohy je název, jména některých postav a atmosféru (vzhled)), možná pokud by film nevycházel z Mutant Chronicles (stačilo mít jiný název a jiná jména postav / korporací), dal bych o hvězdičku víc. A nebo pokud by se držel předlohy dal bych klidně o 2 hvězdičky víc.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
po prvnim shlednuti me to zklamalo, protoze jsem ocekaval horor, pri druhym, kdyz uz jsem vedel co cekat to bylo lepsi:)) , ale prvni cast je stejne podle me lepsi:)
Halloween (2007)
neni to sice tak dobry jako puvodni halloween, ale i tak to bylo hodne dobry, rozhodne jeden z nejlepsich remaku za posledni roky co si tak vzpominam, a uz se tesim na dalsi Zombieho film:)
Postal (2007)
Nejlepší Uweho film. Doufám, že natočí ještě spousty filmů podle počítačových her, protože to mu jde fakt dobře.
The Rage (2007)
někde mezi ** a ***, škoda těch digitálních supů, ale třeba takové masky byly povedené a potěšil i ten zakrský hláškující mutant.
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
prvních pár minut bylo vcelku v pohodě, řikal jsem si dalši film s klasickou Burtonovou atmosférou, ale po vstupu do továrny se mi to zdálo jako kakanec, nejvíc ze všeho mi vadili ti odporní zpívající trpaslíci.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
první série za 5*, druhá za 3*, třetí za 2* a v jejím průběhu jsem už přestal sledovat, bylo to čím dál natahovanější a nudnější.
Carnivale (2003) (seriál)
jeden z nejlepsich serialu posledni doby, jen skoda ze nebude dalsi serie:(
Kung prásk: Smrtonosná smrt (2002)
viu viuu viuu