Recenze (1 253)
Ally McBealová (1997) (seriál)
Nemám rád právníky i když tady jsem udělal vyjímlu a vyplatilo se. Nejlepší je pochopitelně Richard Fish, pak Lucy Liu a Piškot.
Alpha Dog (2006)
Velmy nudný, rádoby drsný film o rádoby gangsterech. Čekal jsem co z toho vyleze za pointu, ale bohužel se žádná nekonala. :-(
American Beauty: Look Closer... (2000)
Film jako takovej je dobrej, tohle nic moc nového nepřináší.
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Skvělej film, se zvláštní atmoškou, fakt je to dost působivé. Asi si pořídím taky pejska. ;-)
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Nic moc film, se špatnými triky a skoro žádnou atmosférou.
An Animated Luncheon (1900)
Pokus o komedii, dneska už to asi tak nepůsobí.
Andělé a démoni (2009)
Když se odpoutám od těch historických/náboženských/logických nesmyslů tak je to celkem koukatelný thriller, a i ten konec není tak úplně hloupý jak původně vypadal.
Andělé a panny (2007)
Fakt vkusná, jednoduchá a s nadhledem vyprávěná komedie z období italské renesance. Už mám další povolání z top ten, chci být zahradník v ženském klášteře. ;-)
Anděl Páně (2005)
Nebýt trojana je to docela trapná pohádka nevalné úrovně.
Angličan, který vylezl na kopec (a slezl z hory) (1995)
Příjemný a pohodový film.