Recenze (1 253)
Holky z naší školky (2007)
Příjemné překvapení. Svěží komedie plná mladých školaček, humoru i napětí a tak to má být.
Homolka a tobolka (1972)
Opět výborný díl a Jirka Hrzán tomu dodává další grády.
Honba za klenotem Nilu (1985)
Tenhle typ dobrodružných komedií mám moc rád. Douglas, Turnerová a De Vitto odvedli dobrou práci.
Hon na čarodějnice (2011)
Jasně byla to čistá pohádka plná historických nesmyslů, ale i tak jsem se celkem dobře bavil.
Hon na myš (1997)
Hodně slabý film. Předvídatelné nevtipné scény. Bavit se můžou snad jen děti.
Hon za svobodou (2004)
Pěkná blbost, trapný scénář, špatné obsazení, jen ty záběry Prahy a Benátek stáli trochu za to.
Horem pádem (2004)
Čekal jsem víc humoru a méně vážných témat. Celkově to byl divný pro mě průměrný film.
Horrible Fin d'un concierge (1903)
Video zde: http://www.youtube.com/watch?v=2VL43cRRyrg
Horší než smrt (2007)
Lehce nadprůměrná komedie, s anglickým suchým a černým humorem.
Hostel (2005)
Nechápu co je na tom hororového. První půlka je spíš lehce erotický film. (opravdu lehce) a druhá exkurze na jatkách. Chybí tomu atmosféra strachu, je to takové nedotažené. Jinak české prostředí, mě spíš pobavilo a výběr bab byl fakt skvělej, to se musí režisérovy nechat. ;-)