Recenze (1 253)
The Runaways (2010)
Mám slabost pro rockerky, hlavně Kristen to ve filmu moc sluší, takže se mě to líbilo. Tyhle filmy jsou zábavné hlavně v první půlce, pak začnou být vážné, ale tady se s tím vypořádali na výbornou a bavilo mě to do samotného konce. I love Rock'n'Roll !
Debustrol - XX let totálního massakru (2006) (koncert)
Absolutně, totálně nejlepší dokument o Debustrolu na světě a celém doposud poznaném vesmíru !
Scooby Doo: A XXX Parody (2011)
Byl to mazec. Viděl jsem skoro všechny filmy se Scooby Doo a jeho partou, a tohle je jeden z nejpovedenějších. ;-)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Tak nám k pěkným kárám přidali i celkem obstojný děj, spoustu triků a je to na výsledku pekelně znát. Díky otevřenému konci se těším na případné další pokračování i s Michelle Rodriguezovou.
Grand Prix (1966)
Film je to dějově tuctovej a lehce nad průměr ho vynáší dobové záběry z formule 1.
Postal (2007)
Hrál jsem oba díly Postalu a ta hra si o zfilmování vysloveně říkala. Že se toho ujal Uwe Boll mě vůbec nevadí protože se toho ujal velmi schopně. Namixoval humor, (sebe ironii), provokaci a akci, okořenil to pěknejma babama a je z toho velmi dobrá zábava. Maximální hodnocení dávám spíš jen symbolicky abych vyvážil pár lidí co film naprosto nepochopili.
Scooby Doo a přízrak na letním táboře (2010)
Výborný díl, je vidět že i grafika pokročila.
Scooby-Doo a ostrov zombií (1998)
Jednoznačně nejstrašidelnější film se Scooby Doo.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Nemůžu si pomoct, ale tenhle seriál je bomba !
Batman vs. Red Hood (2010)
Výborný akční animák, který se s ničím nepáře a je určený spíš dospělým. Děj má výborný spád, takže ta hodka a kousek uteče velmi rychle.