Recenze (1 253)
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Princezna i Tereza Voříšková prima, zbytek nic moc.
Nenávist, kterou jsi probudil (2018)
Negro sračka.
Velký dar (2017)
Nuda
Bod zlomu (2015)
Naprosto zbytečný film, absolutně nesahá originálu ani po kotníky. Nesympatiční herci, snad jen pár efektů bylo pěkně udělaných, ale to nestačí.
Fantastická čtyřka (2015)
Naprosté zklamání, scénář mizerný, výkony herců nic moc a že je John Storm černoch mě dorazilo. Za chvíli bude v US filmech i Santa Claus a Ježíš černoch ne ?
Co jsme komu udělali? (2014)
Bylo to celkem vtipné, ale být v kůži toho taťky, tak mě to asi tak vtipné nepříjde. A taky tam ukázali relativně slušné imigranty, chtěl bych vidět co by Christian Clavier říkal na zetě z trochu jiné sociální společnosti jako např číňan - stánkař, žid který by byl ortodoxní, arab nějaký dealer drog a černoch třeba nezaměstnaná smažka.... ale to už je jiná pohádka
V oku tornáda (2014)
Děj tuctovej a předvídatelnej (ono vymyslet něco kam napasovat tornádo asi nebude legrace), herci nic moc, ale co bych ocenil jsou triky a celkově kamera. Co stojí za zmínku je i příjemná stopáž, takže krom začátku, film ani moc nenudí.
Vánoční lov (2013) (TV film)
Hrozná blbost, lepší scénář vy dalo i dítě ze školky.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Dobrý film, ale vadila mě poměrně dlouhá stopáž a pomalý rozjezd. Jinak scénář je parádní a baví od začátku do konce.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Skvělá podívaná, po delší době parádní zábavný film. Mimochodem, Lynn Collins to ve filmu moc slušelo.