Recenze (1 253)
Ivanhoe (1982) (TV film)
Celkem ubohé zpracování klasiky, působí to spíš jak ukecaná dlouhatááánská divadelní hra.
Žáby k zulíbání (2006)
Nechápu proč to má v názvu žáby, když je celý film plný krav, ... pardon slepic.
Alenka v říši divů (2010)
Celkem slušně vizuálně zvládnutá slátanina, co taky čekat když příběh vymyslí nějaká smažka že ? ;-)
Interesting Story, An (1904)
První pořádná groteska.
Paříži, miluji Tě (2006)
Těžko se to hodnotí, prtože jednotlivé příběhy byly dost nevyrovnané, každopádně to byla celkem zajímavá podívaná. Osobně mě nejvíc pobavil kraťas z metra kde hrál Steve Buscemi.
Kika (1993)
Celkem slušná konverzační úchylárna, plná nahoty, svérázného humoru a trocha zabíjení.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Sice jsem nepochopil coby dělali antičtí bohové v USA, ale jako pohádku pro děti, která jim udělá bordel v hlavě to chápu.
Dog Factory (1904)
Dobrý nápad a celkem vtipný.
Zajíček bez oušek (2007)
Na němce celkem dobrá komedie, s pár vtipnými momenty. Na druhou stranu je tu i dost klišé často vídané ve filmech amerických.
Všichni jsou v pohodě (2009)
Niro i ostatní herci celkem dobrý, ale jako celek mě film nesednul, je to melancholicko depresivní směska.