Recenze (1 253)
Sherlock Holmes (2009)
Výborná atmosféra, kulisy i herecké výkony. Sherlock Holmes jak má být !
Královna bojovnice (2003) (TV film)
Velmi nízkorozpočtový film s téměř žádnou výpravou. Celkově jednoduchý příběh, nic moc herecké výkony, no prostě hrůza. To i Asterix je víc reálnej. ;-)
Bez tváře (2008) (TV film)
Bylo to celé takové divné, ale oceňuju že režisér odhalil všechny hlavní aktérky filmu.
Scooby-Doo: Abrakadabra! (2010)
Další skvělý filmový přírůstek se Scoobym !
Funny Games USA (2007)
Ta bezmocnost postav byla fakt děsivá, a téměř celý film se člověk opravdu nenudil. Ale co bych vytknul, byla scéna s ovladačem (zbytečná a odlehčuje film) a co nepochopim, že ve filmu kde se násilím nešetří, neukážou nahatou Naomi W. to fakt naštve. Jo výborná je muzika v závěrečných titulkách, málo v kterém filmu dají trochu tvrdší muziku.
Muži v říji (2009)
Celkem fajn filmík s pěknou klidnou moravskou atmosférou. Mohlo to být o chlup víc vtipnější, ale i tak bylo pár míst opravdu výborných.
O třech rytířích, krásné paní a lněné kytli (1996)
Nesympatická pohádka, obsazením, příběhem i výpravou.
Žena z druhé ruky (1999) (TV film)
Moc vtipný to nebylo, spíš naivní.
Praštění láskou (2005)
Celkem divnej film, ale kupodivu má své kouzlo a mě se docela líbil.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Ani komedie (zasmál jsem se celkem 3x), ani horor (nic strašidelného ve filmu nebylo). Jen 2 věci stojí ve filmu za to. Jedna je celkem povedený rockově laděný soundtrack a pak hlavní klad je Megan Foxová, která je neskutečně rajcovní. Bohužel se však ve filmu určeném pro mladé publikum neodhalí takže další body dolů. ;-(